2017-09-07, 14:03
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Hur? Ska man frst kpa tinder plus fr att kunna kpa gold?

Ls vad jag skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du kan ha rtt, men jag uppgradera frn Tinder Plus, vet inte om detta r ngot man mste gra men det stod att dom skulle terbetala mellanskillnaden frn Plus>Gold.
Citera
2017-09-07, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ls vad jag skrev.
Men det r ju fan svrt att fatta vad du menar...
Citera
2017-09-07, 14:11
Medlem
Nn som ftt Gold till Android?
Citera
2017-09-07, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Nn som ftt Gold till Android?
Stod i frrgr p ios att jag kunde kpa gold men nu r den borta...
Citera
2017-09-07, 14:20
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekallasman
Men det r ju fan svrt att fatta vad du menar...

Hur r det svrt att frst? Jag skriver ju att JAG uppgraderade via Tinder Plus, till Tinder Gold. Allts brjade jag med att ladda ner, kpa Tinder Plus, rullade med det ett tag sen fick jag reda p det idag att fanns Tinder Gold. Hittar ni inte Tinder Gold kanske ni mste kpa Tinder Plus frst..
Citera
2017-09-07, 14:25
Bannlyst
Citat:
Hur r det svrt att frst? Jag skriver ju att JAG uppgraderade via Tinder Plus, till Tinder Gold. Allts brjade jag med att ladda ner, kpa Tinder Plus, rullade med det ett tag sen fick jag reda p det idag att fanns Tinder Gold. Hittar ni inte Tinder Gold kanske ni mste kpa Tinder Plus frst..
S nr man uppgraderar till gold frn plus s behver man bara betala mellanskillnaden?
Citera
2017-09-07, 14:29
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
S nr man uppgraderar till gold frn plus s behver man bara betala mellanskillnaden?

Det stod ngonting om att man skulle bli terbetald eller dylikt.
Citera
2017-09-07, 14:34
Bannlyst
Citat:
Det stod ngonting om att man skulle bli terbetald eller dylikt.
Kan du bertta hur du upplever skillnaden mellan gold och plus? Mer tjejer?
Citera
2017-09-07, 14:37
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Kan du bertta hur du upplever skillnaden mellan gold och plus? Mer tjejer?

Har bara haft det i en timme, kan terkomma med en mindre recension om ngon dag.
Citera
2017-09-07, 14:37
Medlem
Grodriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Kanske var ett misstag? Swipa uppt r ltt hnt. Har man plus kan man ngra ven superlike.

Antar att det r s. Ah, well. Bara att svepa vidare!
Citera
2017-09-07, 20:37
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Ska trffa en tjej via tinder fr frsta gngen imorgon, ngon som har ngot sista-minuten tips att komma med? Tnker att jag ska frska hlla igng samtalet s att det inte blir stelt, men samtidigt ge tjejen utrymme att prata om hon nu vill det! 😊

Fr vrigt har jag samma problem med notifikationerna som fler verkar ha. Namnen p personerna som skriver och namnen p matchningar man fr buggar ur helt ibland. Ibland kommer det killnamn, jvla fail frn tinders sida. Det kan ju sluta i riktigt pinsamma situationer.

Ngon gng har det sttt: "You just matched with Leonardo!", sen har tjejen hetat Linnea eller ngot.
Citera
2017-09-07, 21:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Ska trffa en tjej via tinder fr frsta gngen imorgon, ngon som har ngot sista-minuten tips att komma med? Tnker att jag ska frska hlla igng samtalet s att det inte blir stelt, men samtidigt ge tjejen utrymme att prata om hon nu vill det! 😊

Fr vrigt har jag samma problem med notifikationerna som fler verkar ha. Namnen p personerna som skriver och namnen p matchningar man fr buggar ur helt ibland. Ibland kommer det killnamn, jvla fail frn tinders sida. Det kan ju sluta i riktigt pinsamma situationer.

Ngon gng har det sttt: "You just matched with Leonardo!", sen har tjejen hetat Linnea eller ngot.
Flj denna
https://www.youtube.com/watch?v=7zEh9ImxiW0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in