2017-10-12, 10:34
Medlem
Sjukt slampiga de flesta r p tinder.
S tnkte jag ska prova happypancake ihop om att dr kanske det finns lite mer serisa och man kan se mer information innan.

Kasst utbud.

Sen ser man

Nr man lser p Happypancake.

"Hos dig"
Du fr inte gilla serier eller bio, d r vi inte meant 2 be.

Skrivet av en avdaskig 29 ring som vill ha familj inom snar framtid. Mannen fr inte vara ver 35 heller.
S de hon vrderar r att han inte fr gilla bio.

Vet inte om man ska skratta lr grta.

r de ngon hr som hittar en partner via Tinder idag?

Jag har nog trffat 40-50 st p 2 r men nej, vart 3-4 som vart intressanta men aldrig blivit ngot av andra orsaker.

Happypancake verkar ju inte bttre de, ska man ge upp och bara radera hela skiten. Leva i celibat och skaffa en hund?
Citera
2017-10-12, 17:46
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Men d ska man verkligen ha gamet nr det gller att g ut ensam p krogen och clowna till det som du sjlv skriver. Generellt tror jag att kvinnorna ser dig som udda om du r ute ensam en fredagkvll, d undrar de frmodligen innerst inne vad som r "fel" p dig om du inte har ngon att g ut med och gr ut ensam. Jag hade grna gtt ut p krogen sjlv och krkat d de flesta av mina vnner r rena motsatsen till krgare. Men jag r tyvrr en sdan som r vldigt rdd om mitt egna rykte och minsta felsteg en utekvll och jag hade kanske sumpat det resten av den nrmsta tiden. Jag menar hur kan du vara "strst i rummet" om du r helt sjlv? Om du sitter med en tjej p en efterfest och det r i hennes vns hus och hon frgar dig: Vem r du hr med d? Nr du svarar att du r sjlv och att du gtt ut sjlv tror jag hon skulle tycka det var rtt udda. Men i grunden har du vl rtt...Egentligen handlar det bara om att vga, att vga exponera sig sjlv och ta riskerna och inte bry sig om andras frmodade misstankar.
r du p riktigt? SJLVKLART svarar man inte att man gtt ut sjlv, utan man sger att man tappat bort sina vnner lngs med vgen ngonstans. Varfr tala sanning fr en tjej man bara vill ligga med nd.
Citera
2017-10-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Men d ska man verkligen ha gamet nr det gller att g ut ensam p krogen och clowna till det som du sjlv skriver. Generellt tror jag att kvinnorna ser dig som udda om du r ute ensam en fredagkvll, d undrar de frmodligen innerst inne vad som r "fel" p dig om du inte har ngon att g ut med och gr ut ensam. Jag hade grna gtt ut p krogen sjlv och krkat d de flesta av mina vnner r rena motsatsen till krgare. Men jag r tyvrr en sdan som r vldigt rdd om mitt egna rykte och minsta felsteg en utekvll och jag hade kanske sumpat det resten av den nrmsta tiden. Jag menar hur kan du vara "strst i rummet" om du r helt sjlv? Om du sitter med en tjej p en efterfest och det r i hennes vns hus och hon frgar dig: Vem r du hr med d? Nr du svarar att du r sjlv och att du gtt ut sjlv tror jag hon skulle tycka det var rtt udda. Men i grunden har du vl rtt...Egentligen handlar det bara om att vga, att vga exponera sig sjlv och ta riskerna och inte bry sig om andras frmodade misstankar.

Kul med svar, du har helt klart bra frgor, men ska frska svara p dom ocks. Sjlvklart har vi alla vra egna uppfattningar om saker och ting och i slutndan spelar det nog inte s stor roll vad jag sger till dig, s ta detta med en nypa salt. Game r verskattat, jag r vldigt naturlig. Jag kanske har ngra koncept i huvudet men nr jag pratar p inte sitter jag och tnker p "h nu mste jag dissa tjejen litegrann hr s hon blir sugen". Man sger det man knner fr, typ. Ofiltrerat och sen ber om urskt om det gr "fr lngt". Jag r absolut ingen expert, men det r min erfarenhet so far. Du lever kring den gamla uppfattningen att folk tittar p dig och bryr sig "haha, gud har ni sett den killen? han gr runt hr sjlv och raggar brudar". Kan lova dig att tjejerna dr inne har fullt upp att hlla koll p sitt smink, hur dom ser ut, hur dom dansar, etc, hjlpa sina vnner att kukblocka and so on (vi pratar en full nattklubb med discodunk). Men finns som sagt vgar runt detta oavsett. Jag hade i princip befriendat hela gnget p efterfesten s alla visste att jag var dr sjlv (killar som tjejer), jag hade gjort det till en grej att "fan vad sjukt. jag gick ut sjlv och sitter hr med er, cp". D ger jag situationen. Vad ska dom sga? Haha, vilken loser du r som gr ut sjlv, jaha varfr r jag p eran fest d? Precis, jag hade ett vrde, nnting var intressant, dom ville ha med mig i sitt gng, etc. Var ju inte som att man tjatat sig till nn efterfest, blev ju frgad. Tjejer brukar oftast sga typ "Haha, jag trodde ni knde varann", och i med den frgan har jag knt varje gng hur min attraktion vxer i deras gon, tjejer kan bli otroligt imponerade av mn som lyckas framst som att dom knner allt och alla, fast dom i sjlva verket inte knde ngon verhuvudtaget, i brjan av kvllen. Dvs ditt sociala vrde vxer i deras gon. Socialt r allting i verkligheten, har du utseende s r ju det plus, jag r vl nnstans mitt emellan, ser ok ut, fantastisk personlighet (vid en bra kvll!). Lr dig att inte reagera. Jag har den hr tanken i mitt huvud jvligt ofta, kanske lter bissart men "Jag borstar tnderna". Hur ser du ut nr du r trtt p morgonen och borstar tnderna? Helt obrydd. Det r pongen, men med rakryggrad och sttlig kroppshllning. Vad brudarna n sger fr skit, s tnker jag "jaja, borstar tnderna.". Fokusera hrt p att inte reagera alls. ven om dom sger "fyfan du r s ful och cklig stick", aldrig hnt, ha ha men hnder skert nn! "Jag r lesbisk" hnder jmt nufrtiden dock, det r versatt "inte intresserad men har du ett bra svar s fr du en chans". Dissa tjejen sg att hon har lesbiska drag men att du inte r vertygad, f se en passionerad kyss med din tjejkompis s tror jag dig. Tjejen skrattar blir lite brydd, = game on. Vet jag sagt detta tidigare i trden, men det r fr att det fungerar, try it!
MEN, du har sjlvfallet rtt. P krogen s frgar ju ibland tjejer "r du hr sjlv?" och d mste man knna av lget, vad vill den hr bruden hra?. I ditt fall tycker jag du ska sga exakt det du sa till mig. Visa att du knner irritation p dina loser vnner som vill sitta och runka hemma med world of warcraft, eller vad det nu kan vara. Ibland sger jag "Ja jag r hr sjlv, var ingen som ville g ut, och jag tnker d inte sitta hemma, sjukt trkigt". Eller drar nn historia om att folk har familj och barn och r trkiga (vilket ju r helt sant om du brjar komma upp i ren) och dom hller med, och sen game game game. Eller "Dom drog hem, men jag ville stanna kvar". Har du lite potentiella varianter att kra med. En annan grej r ju att gr du ut sjlv s hgst troligt kommer du nd att springa in i nn du knner lite ytligt, s r du inte "sjlv" nd. Men hur du n vrider och vnder p det. Vi sger att du inte gr ut p krogen och du sitter p tinder och raggar. Tjejerna vill ju ven dr veta att du har massa polare och r populr? Det r ju ingen skillnad dr emot ngon annanstans! S hur ska du ndra p det hr att du blir populr? Krogen r ju ett fantastiskt stlle. Jag r FB vn med 4-5 nya personer frn den senaste utekvllen, och alla sa att vi kan ses igen och festa etc. r ju bara kolla upp nr dom gr ut s gr man ut sjlv d, s r man dr "med dom", ven om man inte var p deras frfest, etc. Spelar ingen roll, det vet ju inte dom nya brudarna du raggar p. Dom ser dig med folk och ser "oh, en populr kille", det r s enkelt egentligen rent psykologisk s det r skrattretande. Hur effekten av att ha en tjej i vardera arm g in p dansgolvet och se hur andra tjejer som dissat dig tidigare vinkar t dig och r sugna. Om du inte tror mig, testa sjlv.
Men knslan r vl att du r fr lst i dig sjlv, du tror att du r beroende av andra fr att f fitta. "Fan, om jag bara hade tv tre coola polare, s kan vi st i baren se hrda ut", tro mig. Hjlper inte tet piss, du blir smre. Du brjar tnka "fan, vgar ja ragga p den hr bruden polarna ser hur jag suge,r ehm hh fan lter bli", etc.
G ut sjlv = Bara frdelar, jag r helt seris nu.
nskar det kunde bli mer socialt accepterat, kanske blir det en dag, va vet man.
Citera
2017-10-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Sjukt slampiga de flesta r p tinder.
S tnkte jag ska prova happypancake ihop om att dr kanske det finns lite mer serisa och man kan se mer information innan.

Kasst utbud.

Sen ser man

Nr man lser p Happypancake.

"Hos dig"
Du fr inte gilla serier eller bio, d r vi inte meant 2 be.

Skrivet av en avdaskig 29 ring som vill ha familj inom snar framtid. Mannen fr inte vara ver 35 heller.
S de hon vrderar r att han inte fr gilla bio.

Vet inte om man ska skratta lr grta.

r de ngon hr som hittar en partner via Tinder idag?

Jag har nog trffat 40-50 st p 2 r men nej, vart 3-4 som vart intressanta men aldrig blivit ngot av andra orsaker.

Happypancake verkar ju inte bttre de, ska man ge upp och bara radera hela skiten. Leva i celibat och skaffa en hund?

Hahaha, helvete vad du r knpp. lskar fan dig, fr jag tnker, hade jag varit som dig om jag kunnat f till otroliga 40-50st tinderdejter? Det r ju fr i helvete en sensation. Hur mnga fick du kra in kuken i? Jag har ftt till 3. Du fr nog jobba p din person, fr utseendet har du ju jvligt uppenbart.
Antar att det mste knnas jvligt jobbigt att f till s mnga trffar och ururselt resultat, men du fr ju fortstta kra p, du har ju oddsen p din sida ffs.
Man up, kr p!
Citera
2017-10-13, 23:14
Medlem
Skaffade Tinder fr en vecka sedan och har samlat in ca 70 matchningar, men gud vad jag har tappat helt nr det gller skapa sexuell spnning. Hade appen fr ca 2 r sedan och skrev rtt sexuellt och var "p" och fick ligga ofta

Nu har jag fan ingen aning hur jag ska skriva? Fungerar det att vara sexuell och skriva om sex rakt (med finess) ut eller hur gr ni som inte direkt vill ha ett frhllande...
Citera
2017-10-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Skaffade Tinder fr en vecka sedan och har samlat in ca 70 matchningar, men gud vad jag har tappat helt nr det gller skapa sexuell spnning. Hade appen fr ca 2 r sedan och skrev rtt sexuellt och var "p" och fick ligga ofta

Nu har jag fan ingen aning hur jag ska skriva? Fungerar det att vara sexuell och skriva om sex rakt (med finess) ut eller hur gr ni som inte direkt vill ha ett frhllande...

Vldigt f eller ingen skulle direkt g p att ligga. Mnga tjejer vill inte knna sig som slampor s du mste ta fram ditt budskap indirekt. Tnk ocks att fr tjejer s mste de knna sig trygga nr de mter ngon oknd, jmfrt med killar som kan g hem till en oknd tjej efter ngra sms fram o tillbaka.

Hitta ngot intressant i bion elr bilder skriv till henne o sen hitta ett indirekt stt att trffas, elr om hon verkar villig kr direkt.
Citera
2017-10-13, 23:24
Medlem
Citat:

Jag tror det r s hr, hgst filosofiskt, fr du mnga matcher dr du r avkldd och visar ditt sexpack med tatueringar?
Tjejerna r uppenbarligen intellektuellt efterblivna (alla jag pratar med med hjrna, trycker inte ja p ngon kille som "visar upp sin kropp".) Dvs kr p sex direkt. Dom vill ha dig pga du r "bad boy" annars skulle jag vara mer safe och kra p vanligt snack typ.
Skoja lite sen fresl trff. Mitt ml r frsts att matcha med retards som r snygga, inte lyckats med nnu dock, intelligenta brudar som sker serist, nr en annan bara vill in ut
Citera
2017-10-13, 23:49
Medlem
Svar till bda ovan!
Grejen r att jag vet inte i vilket fack tjejer placerar mig, har haft ganska mnga senaste 2 ren som kommit hem direkt p "vin" ocks as mnga som viljat trffas ute och dissar snabba frslag

Har lite vanliga bilder blandat med en "badboy"

Den hemska sanningen r att mest matchningar och snyggast tjejer fick jag nr jag hade en bild som var 100% badboy, men knner att jag inte kan st fr det direkt, man har vl kanske mognat, egentligen borde man kra dom bilderna fullt ut, men det tar emot.

Knner mig allmnt frvirrad nu hur jag blir sedd, s knde jag inte frut... Var vl drfr det gick bttre frr...
Citera
2017-10-13, 23:52
Medlem
Citat:
Svar till bda ovan!
Grejen r att jag vet inte i vilket fack tjejer placerar mig, har haft ganska mnga senaste 2 ren som kommit hem direkt p "vin" ocks as mnga som viljat trffas ute och dissar snabba frslag

Har lite vanliga bilder blandat med en "badboy"

Den hemska sanningen r att mest matchningar och snyggast tjejer fick jag nr jag hade en bild som var 100% badboy, men knner att jag inte kan st fr det direkt, man har vl kanske mognat, egentligen borde man kra dom bilderna fullt ut, men det tar emot.

Knner mig allmnt frvirrad nu hur jag blir sedd, s knde jag inte frut... Var vl drfr det gick bttre frr...

Bry dig inte om vilket fack de placerar dig i. Va dig sjlv och led ditt du vill g. Kan inte sga mer n det.
Citera
2017-10-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Vldigt f eller ingen skulle direkt g p att ligga. Mnga tjejer vill inte knna sig som slampor s du mste ta fram ditt budskap indirekt. Tnk ocks att fr tjejer s mste de knna sig trygga nr de mter ngon oknd, jmfrt med killar som kan g hem till en oknd tjej efter ngra sms fram o tillbaka.

Hitta ngot intressant i bion elr bilder skriv till henne o sen hitta ett indirekt stt att trffas, elr om hon verkar villig kr direkt.

Osanning, jag har krt direkt sexgame med en brud frut, hon kom hem hit. Resten kan vi vl lmna till fantasin.
D anvnde jag typ "bad boy" bilder, kanske borde byta tillbaks till dom, fr fr fr mycket snlla/normala/jordnra/intelligenta tjejer. Synd man inte hade kvar konvon, var p badoo dock. Men r vl skitsamma? Annan plattform bara. Minns att jag var jvligt r typ, knulla i mun hit och knulla dit, p den nivn var det.
Citera
2017-10-14, 07:39
Medlem
Freebops avatar
Vet inte om jag r krsen men tjejerna ser tamefan inte bra ut. 95% riktigt dligt och 5% meh
Citera
2017-10-14, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Vet inte om jag r krsen men tjejerna ser tamefan inte bra ut. 95% riktigt dligt och 5% meh

Det r fr att du placerats p den nivn dr tinder anser att du har mjlighet att f match.

Det r helt enkelt bara fula brudar som swipear hger p dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in