2016-06-07, 03:31
Medlem
linnros24s avatar
4 p 4 dagar frn Tinder. Mot en perfect week.. Extra kul att komma hem och se att folk ropar troll och att Tinder e dtt p sommaren. Foliehattar..

Det r en hobby fr mig och mnga andra p samma stt som spela data eller plugga r fr nn annan.
Citera
2016-06-07, 07:49
Medlem
Har bara ftt svar frn en "vad jag frmodar"r en ukrainsk hora😀
Citera
2016-06-07, 08:35
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
4 p 4 dagar frn Tinder. Mot en perfect week.. Extra kul att komma hem och se att folk ropar troll och att Tinder e dtt p sommaren. Foliehattar..

Det r en hobby fr mig och mnga andra p samma stt som spela data eller plugga r fr nn annan.

Fast du har ju startat om ditt konto och hade ver 6000 matchningar innan det s du kan ju inte riktigt anvnda dig sjlv som ett generellt exempel p att det visst r bra drag p Tinder ver sommaren.

Bra jobbat med fyra p raken hur som helst, blir det din frsta perfect week om du lyckas?
Citera
2016-06-07, 11:29
Medlem
56ks avatar
Har trffat en tjej p tinder ett par gnger men nu har det blivit rtt tyst frn hennes sida, det konstiga r dock att nr vi trffades sista gngen s var det helt normalt, vi kysstes och tog p varann.
Jag har tagit initiativ till att trffas igen men har nu slutat fr att hon sger i princip bara ja men sen hnder det inget mer. Sjlv skulle jag fredra att hon sger nej jag vill inte ses mer istllet fr att sga ja och sen vara totalt passiv. Allting pekar mot att hon helt enkelt inte vgar avvisa mig och hon hoppas p att jag till slut ger upp. Men som jag skrev s var allting normalt nr vi sgs senast s det r mindfuck fr mig.
Citera
2016-06-07, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Har trffat en tjej p tinder ett par gnger men nu har det blivit rtt tyst frn hennes sida, det konstiga r dock att nr vi trffades sista gngen s var det helt normalt, vi kysstes och tog p varann.
Jag har tagit initiativ till att trffas igen men har nu slutat fr att hon sger i princip bara ja men sen hnder det inget mer. Sjlv skulle jag fredra att hon sger nej jag vill inte ses mer istllet fr att sga ja och sen vara totalt passiv. Allting pekar mot att hon helt enkelt inte vgar avvisa mig och hon hoppas p att jag till slut ger upp. Men som jag skrev s var allting normalt nr vi sgs senast s det r mindfuck fr mig.

Ge upp skiten. Hon har matchat med hetare killar n du helt enkelt. Tjejer har ondliga val p Tinder vilket ger de vldigt falsk sjlvbild och gr att de tror att de enbart frtjnar tiopongaren. Man fr helt enkelt som kille acceptera lget
Citera
2016-06-07, 11:42
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Ge upp skiten. Hon har matchat med hetare killar n du helt enkelt. Tjejer har ondliga val p Tinder vilket ger de vldigt falsk sjlvbild och gr att de tror att de enbart frtjnar tiopongaren. Man fr helt enkelt som kille acceptera lget

Ja det r vl s men man kan tminstone f ett "nej jag vill inte ses igen", istllet fr ett "ja, nr d?" utan att ta ett enda initiativ sjlv och lta det rinna ut i sanden.
Citera
2016-06-07, 12:11
Medlem
snubblens avatar
Bara fr mig som appen inte fungerar just nu? Har loggats ut den senaste timmen..

Edit: lol, stngde av Ikeas wifi och nu kom jag in. Jvligt mrkligt att de blockat Tinder hr
Senast redigerad av snubblen 2016-06-07 kl. 12:14.
Citera
2016-06-07, 13:00
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Fr mig har detta hnt, hon ringde mig ofta och tjta massa skit jag var ointresserad av, var det "lngsammare"?

Nej, hon hade friendzonat mig. (faktan framstod ngra veckor senare)

Citat:
Ursprungligen postat av linnros24

Hur pass snygg r du? Vad fr ditt foto fr score p photofeeler?

Hade sjlv den perfekta lnghelgen 3/3. Dock hade jag fredragit en tjej 3 kvllar och spridit ut det lite. Tr en del p krafterna att kra sitt game och knappt f ngon smn.
Citera
2016-06-07, 17:25
Medlem
Askenars avatar
Fr absolut inga matches lngre, extremt lite 1/vecka. Har plus och swipar tummen av mig. Ska jag starta om??
Citera
2016-06-07, 17:46
Medlem
NirvanAs avatar
Vad betyder detta att "starta om" egentligen? r det medvetet frn tillverkaren, vet de om att man kan komma frbi det?

r samma sak med Badoo minns jag, efter ett tag hamnade man lngt efter i popularitet/skalternativ s folk sg en helt enkelt inte.
Citera
2016-06-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad betyder detta att "starta om" egentligen? r det medvetet frn tillverkaren, vet de om att man kan komma frbi det?

r samma sak med Badoo minns jag, efter ett tag hamnade man lngt efter i popularitet/skalternativ s folk sg en helt enkelt inte.

Det betyder att du tar bort ditt Tinderkonto och allt med det och helt enkelt registrerar ett nytt s du startar om frn 0.

Uppenbarligen r frsta bilden s mycket viktigare p Tinder n jag kunde ana, nu fr tom jag ngra match....dock r bilden inte srskilt sanningsenlig d den bara visar en frn bsta sidan.

Men uppenbarligen r det ju s alla tjejer gra s varfr ska jag framhva skavanker och grejer?
Citera
2016-06-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Hur pass snygg r du? Vad fr ditt foto fr score p photofeeler?

Du r helt seris? Du gr efter den sidan?

Smart: 83%
Trustworthy: 91%
Attractive: 84%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här