2016-03-31, 20:05
Medlem
Ensamhet.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Gjorde det och fick efter mycket om och men upp henne igen och swipade henne. Men det blev ju ingen match eftersom matchningen nollstllts. Och hon lr ju knappast swipa mig igen... kuken
sch va lite positiv nu det r klart ni kommer matcha igen.
Citera
2016-03-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Mu testade jag Tinder+ och jvlar vilken skillnad... Nu s r datan inte helt exakt fr jag bytte samtidigt stad, men 10 minuter efter att jag kpte tinder+ s bombarderade det in matchningar. 10 stycken p ngra timmar bara. Innan dess var det max 3 matchningar i veckan.

Jag tror att Tinder i slutndan kommer bli som Spotify; du kan anvnda det utan att betala, men det r vrdelst att anvnda. Fr de som tindrar serist tycker jag att de borde testa Tinder+ ngon mnad iaf och se vad det blir fr resultat. r helt vertygad om att man hamnar hgre upp i stacken om man betalar.

Gratistinder kommer bli mer som en demo inom kort. Rtt sker p.detta

Det r sant. Gillar verkligen din liknelse med spotify. Det som skiljer tinder+ ifrn betaldejtingsidor r att du uppenbarligen fr fler matchningar, ju fler swipas destu fler matchningar. Och det kar ju sannolikheten till dejter o.s.v. Betaldejtingsidor som match.com r precis som WT-sidor som Badoo o.s.v dr tjejerna blir spammade med mail.

Men tjejer kommer aldrig behva anvnda tinder+, inte superhunkarna heller fr den delen.
Citera
2016-03-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Gjorde det och fick efter mycket om och men upp henne igen och swipade henne. Men det blev ju ingen match eftersom matchningen nollstllts. Och hon lr ju knappast swipa mig igen... kuken

Du skulle superlikeat henne, d ser hon ju det
Citera
2016-03-31, 23:46
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Du skulle superlikeat henne, d ser hon ju det

FAN dr sa du nt din smarte fan! Ah, d mste man brja om igen, nollstlla och hlla p.
Citera
2016-04-01, 12:09
Medlem
Det som jag blir frvnad ver r att jag i princip aldrig matchar med average/fula tjejer utan enbart tjejer av "snyggare n average". Jag gick nstan in med mindset att "de fula/average kommer man att matcha med, den saken r sker" men jag blev frvnad. Ngon med samma upplevelse?
Citera
2016-04-01, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Det som jag blir frvnad ver r att jag i princip aldrig matchar med average/fula tjejer utan enbart tjejer av "snyggare n average". Jag gick nstan in med mindset att "de fula/average kommer man att matcha med, den saken r sker" men jag blev frvnad. Ngon med samma upplevelse?

haha NEJ
Citera
2016-04-01, 12:27
Medlem
Vincelizers avatar
Hatar inte ni ocks nr ni har matchat med "drmtjejen" (som egentligen r ngra klasser fr bra), som efter en tids vldigt givande chattande, pltsligt unmatchar en frn ingenstans? Nstan som att bli dumpad..
Citera
2016-04-01, 12:28
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincelizer
Hatar inte ni ocks nr ni har matchat med "drmtjejen" (som egentligen r ngra klasser fr bra), som efter en tids vldigt givande chattande, pltsligt unmatchar en frn ingenstans? Nstan som att bli dumpad..
Aldrig varit med om en unmatch faktiskt... fast att de slutar svara hnder i 80% av gngerna. Helt slumpvis. Och d r jag ganska bra p att konversera, inga av mina konversationer handlar om "Vad jobbar du som", "Hur r lget?", "Haha, ja, s r det".

Har dock lite hopp, matchat med en jvligt snygg 32 ring (kan tillggas att jag r betydligt yngre n s) och vi har sagt om att kanske trffas nsta vecka. Nu r jag fortfarande rtt skeptisk till att detta sker men det hade definitivt varit najs.
Senast redigerad av spyder123 2016-04-01 kl. 12:31.
Citera
2016-04-01, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vincelizer

Man ska ta Tinder med en nypa salt. Tjejer har massvis av killar att vlja bland och allt kan hnda. Sjlv matchade jag med en tjej som tog bort matchningen efter ngon timme utan att vi hade utbytt meddelanden hon kanske hade swipe:at hger av misstag men jag tvekar eftersom av hennes profil att dma stmde jag in i vad hon skte. Eller s kanske hon raderade sitt konto eller ngot.
Citera
2016-04-01, 20:57
Medlem
Om man stller in gps:en p en ny stad, placeras man ju som knt p "spotlight" ett tag. Om man nu ndrar tiillbaka till en stad som man har stllt in p tidigare, kommer man ter att hamna i spotlight i den gamla staden?
Citera
2016-04-01, 21:13
Medlem
introvertos avatar
Skickar Tinder ut reklam-sms och mail typ som Badoo gr?
Citera
2016-04-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Aldrig varit med om en unmatch faktiskt... fast att de slutar svara hnder i 80% av gngerna. Helt slumpvis. Och d r jag ganska bra p att konversera, inga av mina konversationer handlar om "Vad jobbar du som", "Hur r lget?", "Haha, ja, s r det".

Har dock lite hopp, matchat med en jvligt snygg 32 ring (kan tillggas att jag r betydligt yngre n s) och vi har sagt om att kanske trffas nsta vecka. Nu r jag fortfarande rtt skeptisk till att detta sker men det hade definitivt varit najs.

Du verkar ju riktigt vass p att snacka och sger dig f en del matchningar. Hur mnga lyckas du trffa d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in