2017-12-07, 23:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Kul fr dig dock. Men fr oss som r lite ldre r det verkligen inte ltt ven om man r lng och vltrnad. ldern r verkligen emot en och alla yngre tjejer under 30 swipar frmodligen vnster p en. Mess frn singelmorsor r ju inte direkt roligt. Dock har man ju ingen oskuld att tnka p och flera relationer i bagaget s erfarenhet har man.
Ser du yngre ut kan du ju alltid skaffa plus-tjnsten och vlj "visa inte min lder"... visst en del kanske tnker "vad har han att dlja", medan en del ser en person som ser ung ut och fr ingen siffra upptryckt i ansiktet och kan inte dma dig p frhand.
Citera
2017-12-07, 23:11
Medlem
Klappasftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ser du yngre ut kan du ju alltid skaffa plus-tjnsten och vlj "visa inte min lder"... visst en del kanske tnker "vad har han att dlja", medan en del ser en person som ser ung ut och fr ingen siffra upptryckt i ansiktet och kan inte dma dig p frhand.

Jojo men d gr man frmodligen miste om de lite ldre tjejerna i ens lder som vill ha lite mer vuxnare killar
Citera
2017-12-08, 19:42
Medlem
anteri17s avatar
Det absolut bsta med Tinder Gold r att kunna se bekanta och ytligt bekanta som har swipat hger p en. Inte fan har de vgat visa ngot som helst intresse irl, men hgerswipa funkar... Tindermatcha med bekanta r dock inget fr mig direkt.
Citera
2017-12-08, 19:50
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Kul fr dig dock. Men fr oss som r lite ldre r det verkligen inte ltt ven om man r lng och vltrnad. ldern r verkligen emot en och alla yngre tjejer under 30 swipar frmodligen vnster p en. Mess frn singelmorsor r ju inte direkt roligt. Dock har man ju ingen oskuld att tnka p och flera relationer i bagaget s erfarenhet har man.

Nr jag var 28 s frgade jag en 18ring som matchat om hon ville ligga. N sa hon, du r fr gammal! Men synd, du ser bra ut. Synd... verkligen synd. haha vafan.

Trsten var dock att jag senare raggade upp en 17ring p Badoo. (Ovetandes ska sgas, hon verkade vrldsvan).
Citera
2017-12-08, 19:54
Medlem
Mrker ni ngon skillnad p sommar och vinter matchningar, trffar m.m?

Under sommaren fram tills hsten matchade jag med ca 700 olika tjejer - skrev vl med hlften och hade ngra ganska bra konversationer. Trffade 4 st samt 1 som jag trffade flera gnger under hela sommaren. Det enda jag kunde klaga p d var att vissa tjejer inte hade en aning alls om hur man fr en konversation, dvs motfrgor, utvecklade svar (fast det kan ju sjlvfallet bero p intresse ocks)

Tog bort Tinder under hsten och installerade det igen ngra veckor senare. Nya bilder, annan text.
Nstan inga matchningar, och dom matchningarna jag fr r helt dda inom 1-5 meddelanden. Bytte tillbaka till tidigare bilderna och fick snppet flera matchningar per dag men fortfarande helt dda konversationer.

r det fr att det r vinter och folk letar mer efter pojk/flickvns material?

r det ngon mer n jag som saknar Tinder moments? S enkelt det var ett skapa ngot att prata om, ven om det var ngon man matchade med mnader tidigare.
Citera
2017-12-08, 20:04
Medlem
Klappasftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Nr jag var 28 s frgade jag en 18ring som matchat om hon ville ligga. N sa hon, du r fr gammal! Men synd, du ser bra ut. Synd... verkligen synd. haha vafan.

Trsten var dock att jag senare raggade upp en 17ring p Badoo. (Ovetandes ska sgas, hon verkade vrldsvan).

Jag raggade sjlv upp en sjuttonring p HP och jag var ngra r ldre n dig. Det r en p miljonen.
Citera
2017-12-08, 21:22
Bannlyst
Hur tar man bort intressen? Str att jag r sverigedemokrat dr
Citera
2017-12-08, 22:04
Medlem
R.Bloodworths avatar
Ett tag hade jag 3 "likes" som jag behvde gold fr. Trodde alltid att det var Tinder som frskte lura mig till att kpa gold. S det r allts "riktiga" likes?
Citera
2017-12-09, 01:21
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Hur tar man bort intressen? Str att jag r sverigedemokrat dr

Men det kan vl bara ses om ngon har gemensamt intresse?

Annars tar du vl bort det via Facebook. Dvs de sidor du gillar p Facebook rknas som dina intressen.
Citera
2017-12-09, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Ett tag hade jag 3 "likes" som jag behvde gold fr. Trodde alltid att det var Tinder som frskte lura mig till att kpa gold. S det r allts "riktiga" likes?
Nej
Citera
2017-12-10, 04:18
,
Senast redigerad av Hinku 2017-12-10 kl. 05:01.
Citera
2017-12-10, 05:16
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im-in-the-dark
Tjejer som matchar med en men sen inte skriver till en nr man skriver till dem, varfr likade dem om dem nd inte vill snacka?

Eller nnu vrre. Tjejer som matchar med en, SKRIVER FRST, och sen slutar svara efter mitt frsta svar. Vet inte hur mnga gnger p sista tiden det sett ut s hr:

Tjej: Hej, hur r lget?
Jag: Tja! Det r fint, hur r det sjlv?
...
Tystnad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här