2018-02-02, 16:44
Medlem
Jag fr fan rligt fler ragg p Jodel...ftt tv stycken p 2 veckor nu. O d skriver man bara i lite olika trdar. Tjejerna r rtt villiga dr ven fast man ej ser hur man ser ut. Men jag ahr haft tur bda gngerna nr vi snackat via snap.
Citera
2018-02-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
x

Jag kan tyvrr inte svara p ditt PM pga flashbacks nya PM-regler. Ville bara sga!

P.s nr 3 .
Senast redigerad av opaler 2018-02-02 kl. 18:39.
Citera
2018-02-02, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av opaler
Jag kan tyvrr inte svara p ditt PM pga flashbacks nya PM-regler. Ville bara sga!

P.s nr 3 .

Varfr kan du inte det? Fattar inte?

Tack s jttemycket fr ditt svar.
S nummer 3 r bst okej tack.
Om du hade rangordnat bilderna d?
Tack nnu en gng
Citera
2018-02-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
Varfr kan du inte det? Fattar inte?

Tack s jttemycket fr ditt svar.
S nummer 3 r bst okej tack.
Om du hade rangordnat bilderna d?
Tack nnu en gng

Jag har inte tillrckligt mnga inlgg. https://www.flashback.org/t2913644

Ok, jag svarar lite hr och hoppas att det inte bryter mot ngon regel.

Jag tycker alla bilderna var bra utom nr 2, den ser lite suspekt ut med manspread pose, ena handen p lret, andra handen jttestor och lite konstig blick
Jag tycker du r jttest p tredje bilden. Den var finast och den tycker jag du ska ha frst. Men jag frstr att det kan vara kul att ha nn ny bild ibland, den frsta var ocks bra.

Om jag ska sga ngra allmnna tips s skulle det vara att ta ngra bilder dr du gr aktiviteter. Dessa ser s uppstyrda ut, det vore kul att se ngon bild dr du hller p med nn sport eller instrument eller r p stranden eller konsert eller vad du nu gillar. Sen har du ocks samma ansiktsutryck p alla bilder, ganska intetsgande ansiktsuttryck, och det kan man tolka som att du r lite trkig.
Citera
2018-02-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsnahunden
Oj...lider med dig.
Jag har 8 matchningar efter 30timmar jodel o jag knner mig halvt besviken.

Har haft kontot i ett r, kan det vara det? Testade badoo med samma bilder och fick 10 tal matchningar p 1 dygn. Tinder fr en att knna sig som ica-jerry. Kan dem se alla "intressen" eller sidor man gillar p facebooken? Men verkar inte vara mnga som r serisa.

Mste man ta bilder p dyra saker ocks, har ju bara bilder p mig/kroppen. Men ska nog slnga p kostymen o se.

Citat:
Ursprungligen postat av Xtrodinary
Rapport: 609 matchningar. Resultat : Tinder r lika dtt som Stalingrad

Du ska vara glad, fr inte en matchning som svarar.
Citera
2018-02-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykisk
Har haft kontot i ett r, kan det vara det? Testade badoo med samma bilder och fick 10 tal matchningar p 1 dygn. Tinder fr en att knna sig som ica-jerry. Kan dem se alla "intressen" eller sidor man gillar p facebooken? Men verkar inte vara mnga som r serisa.

Mste man ta bilder p dyra saker ocks, har ju bara bilder p mig/kroppen. Men ska nog slnga p kostymen o se.

Du ska vara glad, fr inte en matchning som svarar.

Vetefan, lite ljligt ifall man skulle ta kort p bilen o skit haha. Visst kan jag stta mig med en dompa o en dyr klocka men knns ju s fake haha
Citera
2018-02-02, 22:55
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Vetefan, lite ljligt ifall man skulle ta kort p bilen o skit haha. Visst kan jag stta mig med en dompa o en dyr klocka men knns ju s fake haha

Jorkr p med bilbilder alltid kul att se vad en kille gr och gillar. Det blir en annan energi och knsla i bilderna. Bilar fiskar dataspel vadsomnr ngon r intresserad av ngot s blir det intressant.

Ska du gra dompabilden s kan du ju larva till det lite s blir det inte cringe.
Citera
2018-02-02, 22:58
Medlem
Adelaides avatar
Vilken besvikelse. Swipade fr frsta gngen p lnge idag och fick 3 mathcningar. Alla 3 tog bort mig s fort jag skrev hej Man undrar ju varfr de likade mig ht.
Citera
2018-02-02, 23:28
Medlem
Citat:

Ifall man tar igng bg-mode. S ser man ju hur dem andra profilerna ser ut. r ju typ en bild i gymmet dr man spnner sig, en bild p sin audi/bmw dr man hller in magen, en bild p en hemma fest med champagne och kostym, en bild p en massa vnner.

Vet ju ej hur det gr fr dom, men mste man hlla sig till denna Stockholms ram? Behver man helt serist manipulera sin profil till att se lyckad ut?
Citera
2018-02-02, 23:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Vilken besvikelse. Swipade fr frsta gngen p lnge idag och fick 3 mathcningar. Alla 3 tog bort mig s fort jag skrev hej Man undrar ju varfr de likade mig ht.

Ett enkelt hej duger tyvrr inte :/
Trots att det r det enda tjejer skriver (nr dom vl skriver frst vilket sker extremt sllan)
Citera
2018-02-03, 00:17
Medlem
Castles avatar
Har det blivit svrare p Tinder senaste ret eller s? Tycker jag kr ungefr liknande bilder och text som innan gav hyfsat mnga matcher med intressanta kvinnor. Provade nu och svept p hundratal men bara ftt tiotal matcher varav de flesta visat sig vara rtt ointressanta. Trffat typ 2 personer denna gngen. Provade Tinder guld och kul att se hur mnga verviktiga, 10-15 r ldre, samt mrka kvinnor som gillar en. Inget jag finner intressant dock. r det ngot nytt game som gller, eller har bara konkurrensen hrdnat nnu mer kanske. nskar fortfarande trffa ngon lagom snygg, intelligent och vlutbildad, kanske med barn, fr ngot lngsiktigt. Verkar dock helt omjligt.
Senast redigerad av Castle 2018-02-03 kl. 00:21.
Citera
2018-02-03, 04:52
Medlem
Hejsan Bjrn hr,

Jag har nu ftt ett svar frn Tinder support angende om att appen r trasig d jag inte fr matchningar och de rekommenderade mig att skaffa Tinder Gold och just nu s vntar jag fr att se om problemet kommer fixas. Vldigt frustrerande att bara jag har problem med appen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in