Citat:
Ursprungligen postat av
RickyLate
10 meddelanden (frn bda) knns perfekt fr dejt ute. Vin / fika etc funkar bst hr iaf
Dock funkar det skitdligt att f hem p mat,film,vin hemma fr mig efter 10-15
Tror dom att man bara vill ha sex d eller? Jag tycker det r mer personligt och kul att vara hemma hos ngon, blir "djupare" och man har mer att prata om, visa upp saker
Att bjuda hem ngon p frsta dejten osar knullfrvntningar lng vg. Det utstrlar ven att man r en kille som inte orkar anstrnga sig, vilket ju stmmer.
S ven om tjejen r sjukt sugen p dig, s har hon sina normer att tampas med. Blir ju ofta s att tjejen kommer med motfrslaget "frst ett glas p stan", vilket jag brukar banga eftersom det sllan handlar om ngra keepers man vill ses ute med.
Brukar paketera budskapet om att ses hemma med att t.ex. snabbt styra in samtalsmnet p tv-serier, mat eller whatever och snabbt fresl vi ska kolla senaste avsnittet ihop, "testa" laga ngon ljligt simpel matrtt (tacos, tapas).
Tydligen s tnker tjejen d att det ju finns en legit anledning till att ses hemma, trots att hon mycket vl frstr att hon kommer f smaka dase i slutndan (ser man sen p hennes underklder). Skillnaden r att det i senare fallet "ju inte var planerat", utan bara ngot som hnde....
Citat:
Ursprungligen postat av
RickyLate
Ngon som har en bttre eller snabbare metod att sortera ut dom som faktiskt vill trffas?
Man mste g p kvantitet. 25% av alla tjejer man pratar med har ju lingonvecka t.ex. och det r ju helt omjligt veta vilka dom r. Bst r att ha verbala fllor dr man snabbt snurrar in sexanspelningar i snacket och ser om hon hakar p. Brukar ven alltid frska boka upp tv stycken samma kvll s man har en reserv om den ena frsvinner.