2018-05-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Tyvrr s r sanningsvgen vldigt sllan rtt vg att g i ett tidigt dejtingstadie. Hade du velat ltta ditt samvete s skulle du isf gjort det senare i ert hypotetiska frhllande, d hade betydelsen av handlingen antagligen inte knts lika jobbig fr henne, och frdelen med sanningsvgen hade blivit minst lika frdelaktig fr dig. ven om man vet att ngon "dejtar andra" s r sdant nd vldigt tabu.

Lite cyniskt, men spara ppenheten fr varaktiga frhllanden istllet. Innan dess fr man fokusera p att inte behva ljuga fr enkelhetens skull, spara det till de gnger det r i ditt eget intresse att frska f ut maximalt av dina "intressen". Balansera ocks mot girighet; kr p flera endast om det r ngon vrd att "offra", och mot din egen investering av tid.

Ja, det r som jag sa innan. Ge fan i allting som hintar att du r med andra tjejer = attraktionsddare nummer 1.
Har gjort misstaget iaf tv tre gnger, nu har jag lrt mig. ALDRIG prata andra tjejer med tjejen du r p dejt med, trffar, etc. Spelar ingen roll, oavsett scenarium om hon kanske brjar bertta om nn tinder dejt som var fucked up, hnde i mitt fall. Inlurad i fllan s jag drog lite historier = instant dejtkiller.
Don't do it.
Citera
2018-05-14, 18:01
Medlem
Okej alla.
Jag gjorde ett experiment, fr jag ville g till botten i hur mycket lttare tjejer/kvinnor har att ligga, kontra mn. Ett bra stt att gra detta p r sjlvklart Tinder.
Resultatet r chockande, trodde inte att det var s extremt. Men allts utan att verdriva s fick jag p 20 minuter (!) 50 matchningar, flertalet som skrev till mig, samt 10+ p Gold (dvs folk som gillat mig s potentiellt fler matchningar).
Man kan ocks sga att typ var tredje jag swiepa var en matchning.
Herregud vad ltt det r fr en tjej att ligga, en tjej kan ju ligga vilken minut hon vill? Bara att swipea ngra minuter, om ens det.
S fort jag kollar p telefonen s r det ngot nytt som hnt p Tinder, fr ta bort kontot nu. Orkar inte haha.
Jag fattar exakt hur det r fr tjejer nu, orkar inte svara alla redan efter 20min. KILLEN MSTE VERKLIGEN ST UT.

Fr att se var grnsen gr, eller snarare om den ens gr nnstans s frgade jag tv killar med meddelandet "Ligga?". Bara sdr. Gissa vad de svarade? "Why not" och "var bor du?". Om jag som kille frgade detta, vad hade jag ftt fr svar. Min tes; tjejer har sjuukt mycket enklare att ligga.

Nu tror ni skert att jag valde en ung 10a som tjej, men absolut inte nej. Skulle sga att hon r en 7a, max 8!

Vad tror ni om detta? Jag menar varfr har tjejer s sjukt mycket enklare med detta? Jag frstod att det var skillnad men inte shr stor. Jag menar det r ju nd 50/50 av knen!
Citera
2018-05-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ja, det r som jag sa innan. Ge fan i allting som hintar att du r med andra tjejer = attraktionsddare nummer 1.
Har gjort misstaget iaf tv tre gnger, nu har jag lrt mig. ALDRIG prata andra tjejer med tjejen du r p dejt med, trffar, etc. Spelar ingen roll, oavsett scenarium om hon kanske brjar bertta om nn tinder dejt som var fucked up, hnde i mitt fall. Inlurad i fllan s jag drog lite historier = instant dejtkiller.
Don't do it.

Fast om hon brjar prata om killar s r vl det dejtkiller? Eller funkar det inte t andra hllet?
Citera
2018-05-14, 19:28
Medlem
Om alla killar bara kunde sluta vara s jkla desperata och verkta s hade tinder och dejtingvrlden varit s mycket bttre.
Citera
2018-05-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Nej, nej, nej inte struktur. Biologi. Killar r helt enkelt mer drivande i det sexuella samspelet generellt sett.

Sen tror jag det finns viss rdsla fr att bli avvisad ocks. Och i just det hr fallet s hade hon dessutom anledning att tro att jag var upptagen om jag inte missminner mig.

Hittade en lucka att bjuda in mig sjlv lite smidigare genom att knyta det till en matrtt hon tipsat om. Jag sa typ: tnkte du skulle f bjuda mig p den dr rtten nn dag snart. I veckan? Nr hon sagt ja och mina planer fr kvllen stlldes in kollade jag med henne igen och d hon var tillgnglig kndes det sjlvklart att ses direkt istllet.

Hon sa att hon inte hade haft planer p sex den kvllen. Oklart om det var sanning eller sjlvbedrgeri.

Intressant, r nog mer biologi. Men tror du att nr man tex r i relation att det r ngon skillnad d? P sexlusten, ktheten osv mellan knen.

Jag skulle tycka att det var roligt om tjejer kunde brja tvingas ta mer intiativ till att trffa ngon. Nu fr de de svar s fort de ppnar telefonen. Men fr att det ska ske s mste vl helt enkelt alla killar sluta vara s desperata och verkta. Vilket aldrig kommer hnda, tjejer kommer tyvrr alltid inte behva gra ngonting fr ligg.
Citera
2018-05-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Fast om hon brjar prata om killar s r vl det dejtkiller? Eller funkar det inte t andra hllet?

Nej nej, fan exakt det jag vill hra iaf. Kan inte tala fr dom andra hr inne, men hon snacka om latinos och braziliare och det enda jag tnkte var "hr har vi en tjej som brukar ligga". Nr hon dessutom sa om att hon inte har familj nnu det har dom flesta som r frn syrien ungefr, hehe.
Men som sagt, tyvrr fuckade jag upp det. Tnkte bara vara schysst och sga som det r. S ni aldrig slipper sumpa ngot som hade gtt s bra annars om jag inte kommit in i massa vrderingar om hur svenska tjejer r, si och s = negativt, och fr mycket fokus p "andra tjejer". Nej, det gr bort. Aldrig gra det. Studsa in p annat mne direkt sger jag.
Bttre att play it safe.
Citera
2018-05-14, 20:02
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Okej alla.
Jag gjorde ett experiment, fr jag ville g till botten i hur mycket lttare tjejer/kvinnor har att ligga, kontra mn. Ett bra stt att gra detta p r sjlvklart Tinder.
Resultatet r chockande, trodde inte att det var s extremt. Men allts utan att verdriva s fick jag p 20 minuter (!) 50 matchningar, flertalet som skrev till mig, samt 10+ p Gold (dvs folk som gillat mig s potentiellt fler matchningar).
Man kan ocks sga att typ var tredje jag swiepa var en matchning.
Herregud vad ltt det r fr en tjej att ligga, en tjej kan ju ligga vilken minut hon vill? Bara att swipea ngra minuter, om ens det.
S fort jag kollar p telefonen s r det ngot nytt som hnt p Tinder, fr ta bort kontot nu. Orkar inte haha.
Jag fattar exakt hur det r fr tjejer nu, orkar inte svara alla redan efter 20min. KILLEN MSTE VERKLIGEN ST UT.

Fr att se var grnsen gr, eller snarare om den ens gr nnstans s frgade jag tv killar med meddelandet "Ligga?". Bara sdr. Gissa vad de svarade? "Why not" och "var bor du?". Om jag som kille frgade detta, vad hade jag ftt fr svar. Min tes; tjejer har sjuukt mycket enklare att ligga.

Nu tror ni skert att jag valde en ung 10a som tjej, men absolut inte nej. Skulle sga att hon r en 7a, max 8!

Vad tror ni om detta? Jag menar varfr har tjejer s sjukt mycket enklare med detta? Jag frstod att det var skillnad men inte shr stor. Jag menar det r ju nd 50/50 av knen!

Visa bild p tjejen eftersom killar r usla p att bedma utseende.
Citera
2018-05-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Behvs inte, kan bekrfta att han har rtt. Herregud min utlndska dejt (ja inte syriskan, haha). Hon r 6/10 ev 7/10 max, inget mer. Hon svajpa lite infr mig och ja fr henne var det nog nnu bttre n vad Henke sger.
Citera
2018-05-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Behvs inte, kan bekrfta att han har rtt. Herregud min utlndska dejt (ja inte syriskan, haha). Hon r 6/10 ev 7/10 max, inget mer. Hon svajpa lite infr mig och ja fr henne var det nog nnu bttre n vad Henke sger.

Ja, allts detta r sjukt. Har allts p denna kvll 99+ (eller har, hon har haha) Gold matchningar. Tror fan nstintill att alla jag swaipa p en gratis omgng har swaipat tillbaka ocks. Helt sjukt.
Killar r galna.
Lnkar bilden till han som ville se.

Tjejer=sjukt mycket enklare att ligga, inte ens jmfrbart
Citera
2018-05-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Absolut, har nu 99+ gold matchningar denna kvll bara! Matchar hela tiden med folk.

Shr, jag tyxker att hon r max en 7. Har alla tjejer shr enkelt att ligga?
Antingen s r killar galna, eller s r hon mer n en 7a.
https://goo.gl/images/BK9a7M
Citera
2018-05-14, 20:52
Medlem
Citat:
Absolut, har nu 99+ gold matchningar denna kvll bara! Matchar hela tiden med folk.

Shr, jag tyxker att hon r max en 7. Har alla tjejer shr enkelt att ligga?
Antingen s r killar galna, eller s r hon mer n en 7a.
https://goo.gl/images/BK9a7M

Haha, lite kul i min vrld r hon inte en 7a, nnu smre faktiskt. Tycker hon ser lite grns till smmullig ut.
Skulle sga 5 ev 6 beroende p hur kroppen faktiskt ser ut. Min utlndska ser klart bttre ut, inget snack om det, s d kanske det makes little sense att hon fr mer matchningar n ditt testsubjekt!
Citera
2018-05-14, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Tyvrr s r sanningsvgen vldigt sllan rtt vg att g i ett tidigt dejtingstadie. Hade du velat ltta ditt samvete s skulle du isf gjort det senare i ert hypotetiska frhllande, d hade betydelsen av handlingen antagligen inte knts lika jobbig fr henne, och frdelen med sanningsvgen hade blivit minst lika frdelaktig fr dig. ven om man vet att ngon "dejtar andra" s r sdant nd vldigt tabu.

Lite cyniskt, men spara ppenheten fr varaktiga frhllanden istllet. Innan dess fr man fokusera p att inte behva ljuga fr enkelhetens skull, spara det till de gnger det r i ditt eget intresse att frska f ut maximalt av dina "intressen". Balansera ocks mot girighet; kr p flera endast om det r ngon vrd att "offra", och mot din egen investering av tid.

Jag fljer hellre min egen moral och den frhindrar mig frn att ljuga. I synnerhet gentemot ngon s ppen som hon.

Men faktum r att hon r hur tnd p mig som helst, s ppenhet kanske rentav varit till min frdel. Visar att jag har flera alternativ och inte r desperat efter att binda upp mig. Cyniskt, fan ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in