Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Drfr att det rknar bort variabeln hur lnge man varit medlem samt hur mycket man nyttjat betaltjnster. Selektivitet tar det inte heller upp; klart en kille som kttar p med likes p 75% av tjejer fr fler matchningar.
Indeed. Det r ju faktiskt helt subjektivt. Jag tror dock antalet visningar du fr fr dina hgersvep regleras av hur populr du r. Med andra ord, du hamnar lngre fram i tjejernas kortlek om du r het. Dock r det ju ingen statistik som gr att bryta ut. Det som gr att mta dock r om du som kille fr flertalet nya likes per dag, allts dr tjejen svept frst. r endast de populraste killarna som fr sdana visningar. Undantaget r uppstart av nytt konto eller vid boost.
Gr ju inte som ngon skrev att jmfra antal matchningar Tinder fr ett r sedan jmfrt med nu. r som natt och dag. Nu r ju inte jag ngon referenspunkt, men ligger omkring 20+ matchningar sen tar det stopp. I brjan av ret upplevde jag det var snlare, runt 10-12 s knns som Tinder skruvat till algoritmen lite.
Hursomhelst, har varit
totaldtt en hel vecka fr mig nu, men misstnker det r vdret!?
Verkar inte ge effekt lngre byta ut bilder, skriva om bio etc. Har Gold, sveper tre-fyra ggr per dag under (vad jag tror r) peakarna och r rtt snl med mitt swipande s sveper kanske max 100 ggr per dag totalt. Frsker brnna alla mina fem superlikes per dag sjukt taktiskt, dvs bara p brudar i min egen liga. Fr dock nstan bara superlike-matchningar nu, haha.
r det ngon som har upptckt ngra andra beteendemnster fr att f fler matchningar?