2019-02-24, 17:05
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Sndag mellan 19 och 22 r ljligt effelyivt vid boost. Det ger viss ledning om att mnga sveper just d. Sndag eftermiddag kan man nog likstlla med en vardagkvll, vilket ocks r bra tider.
Tack. Lter rimligt. D r vl de flesta hemma och har inte mycket fr sig.

Citat:
Fredag- och lrdagskvllar r det mer aktivitet i klientelet "tmma och dumpa".
Vad betyder det?
Citera
2019-02-24, 17:25
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsfrsgewadfdzrsf
Det fattar vl alla? Att om man som snygg kille inte fr en enda jvla like i princip, trots att man har BRA bilder, dr man kopplar av i paradiset, d r det appen eller tjejerna som det r fel p. Srskilt med tanke p att det var en i familjen som tog bilderna.

Serist, varfr ska det vara s svinpetiga regler (ls algoritmer) som pverkar hurvida man fr en like eller inte? Det hr har jag aldrig varit med om frut! Frutom p Bodycontact, dr r det drakoniskt!

Och ja, jag hatar mitt liv just nu. Dock r detta sklart inget jag gr ut med p Tinder. Men jag blir frbannad nr folk kommer och sger hela tiden att det r ALLTID en sjlv det beror p, nr det inte alls r s varenda gng det skiter sig fr en. Fr man hra ngot tillrckligt ofta brjar man tro p det trots allt, inte undra p att man blir helt snkt till slut.

Tjejerna r helt avtrubbade p den hr appen. Undrar ofta vad fan de gr dr men jag antar att de ser det som nn frlngning av instagram. Kanske har de fr f likes frn killar dr och behver boosta sitt sjlvfrtroende via Tinder. De r helt livlsa p Tinder, dliga p att konversera och helt ofrmgna att ta initiativ. Det spar ju dock en bde pengar och tid att dissa dem redan ver appen slipper du bjuda p nn dejt.
Citera
2019-02-24, 17:45
Medlem
Citat:
Det fattar vl alla? Att om man som snygg kille inte fr en enda jvla like i princip, trots att man har BRA bilder, dr man kopplar av i paradiset, d r det appen eller tjejerna som det r fel p. Srskilt med tanke p att det var en i familjen som tog bilderna.

Serist, varfr ska det vara s svinpetiga regler (ls algoritmer) som pverkar hurvida man fr en like eller inte? Det hr har jag aldrig varit med om frut! Frutom p Bodycontact, dr r det drakoniskt!

Och ja, jag hatar mitt liv just nu. Dock r detta sklart inget jag gr ut med p Tinder. Men jag blir frbannad nr folk kommer och sger hela tiden att det r ALLTID en sjlv det beror p, nr det inte alls r s varenda gng det skiter sig fr en. Fr man hra ngot tillrckligt ofta brjar man tro p det trots allt, inte undra p att man blir helt snkt till slut.

Fr du inte en enda like s r du inte ngon snygg kille, simple as that.
Citera
2019-02-24, 17:50
Medlem
Gr vl x antal killar p tjej dr. Alla tjejer kan f killar som ser bra mycket bttre ut n de sjlva, s varfr skulle de vlja ngon p sin egen niv.
Citera
2019-02-24, 18:18
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Serist, hur fan kan man anses vara trkig om man har en bild p sig dr man kopplar av i Karibien? Hur kan en sn bild anses vara trkig? Kan nn frklara det hr fr mig?
Semesterbilder r vl de vanligaste motiven, tillsammans med bilder frn gymmet och bilder vid bord med vinglas. Det r skert ingen trkig bild, men den sticker nog inte ut i mngden. Sen kan ju de eventuella matchningarn inte veta att det r taget i Karibien, s tillvida du inte skriver det i presentationen.
Senast redigerad av BierFurAlle 2019-02-24 kl. 18:29.
Citera
2019-02-24, 18:26
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:

Du mste jobba lite med din sjlvknsla. Frst att ditt vrde inte hnger p en app med tusentals anvndare. Anklaga varken dig sjlv eller ngon annan. Det r ingen rttighet att f en like och det r inget fel p tjejerna bara fr att de inte fr upp gonen fr just dig bland (ter igen) tusentals anvndare.
Senast redigerad av BierFurAlle 2019-02-24 kl. 18:28.
Citera
2019-02-24, 22:35
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Tack. Lter rimligt. D r vl de flesta hemma och har inte mycket fr sig.

Vad betyder det?

Yes.

Allts om du matchar med en tjej kl 23.45 en lrdag s r sannolikheten strre att hon vill spontanses samma kvll n om du matchar med samma tjej kl 18 en tisdag. ven om det inte r alldeles vanligt s finns det vissa lsaktiga tjejer som sveper en lrdag kvll fr att kanske mtas upp senare samma kvll p en klubb.
Citera
2019-02-24, 22:37
Medlem
anteri17s avatar
Undertecknad har nu, med sin nyrstindertjej, blivit tillsammans. Saker har fallit p plats. Tinder levererade ett dryga dussin kortvariga bekantskaper innan det mesta blev rtt. Puss p er.
Citera
2019-02-24, 22:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Undertecknad har nu, med sin nyrstindertjej, blivit tillsammans. Saker har fallit p plats. Tinder levererade ett dryga dussin kortvariga bekantskaper innan det mesta blev rtt. Puss p er.
Welcome to the club!
Citera
2019-02-24, 23:06
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Welcome to the club!

Kul att du r kvar i det frhllandet. Det mste ha gtt en hel del mnader nu?
Citera
2019-02-24, 23:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Kul att du r kvar i det frhllandet. Det mste ha gtt en hel del mnader nu?
Ja ett halvr. Sambo och hela kittet
Citera
2019-02-24, 23:10
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja ett halvr. Sambo och hela kittet

Grattis! Superkul

Du r ldre s det r mer allvar fr dig, jag r sub 25 och tjejen 20, men nd en skn knsla.

................................

Och ni andra: en "nazist" och en "fascist" har ftt lngsiktigt napp p Tinder. Ett ganska bra betyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in