2019-02-23, 12:57
Medlem
Huh? En 18 ring gav en like fr att sen bara ta vck mig 2 minuter senare.

Mrkligt.
Citera
2019-02-23, 13:37
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag hller ju med dig att det ska kvitta men jag hller inte med dig om att folk r lika on-och offline.
Tyckte din formulering var bra att alla r online irl. Anser drfr att man kar sina chanser nr man skriver fint.

Jo Nivea det r vldigt viktigt hur ngon skriver enligt mig. Speciellt nr det ofta r frsta kontakten.

S nkommer inte skrpa mig haha.
Visst, frsta kontakten kan vara lite finslipad men du projicerar fr mycket. Det var min pong. Detta r varfr kvinnor kan bli lite bttre p att inse detta och inte applicera sin nskeml p allt och alla. Det kan stjlpa att feminisera redan en gnutta feminiserade killar. No offense, internetalfas
Citera
2019-02-23, 14:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Jag skrev det fr folk ger rdet hr inne g ut IRL hela tiden. Som om de e vrldens jvla mirakelkur att g ut.
Knappast en mirakelkur, men fr en stor majoritet det bsta alternativet.
Citera
2019-02-23, 14:45
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Visst, frsta kontakten kan vara lite finslipad men du projicerar fr mycket. Det var min pong. Detta r varfr kvinnor kan bli lite bttre p att inse detta och inte applicera sin nskeml p allt och alla. Det kan stjlpa att feminisera redan en gnutta feminiserade killar. No offense, internetalfas

Det r viktigt i brjan och sen ocks i fortsttningen tycker jag. Det ska ju frhoppningsvis leda till krlek och frhllande med rtt person dr man sedan fortstter kommunicera. Den som har trnat ligger ju bra till d.

Tycker heller inte det r feminint att en man kan umgs och kommunicera med kvinnortvrtom.

Naje naj Nivean hller inte med dig alls.
Citera
2019-02-23, 14:52
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Jag skrev det fr folk ger rdet hr inne g ut IRL hela tiden. Som om de e vrldens jvla mirakelkur att g ut.

Har du riktig osis s kal de hnda att du gr ut IRL, pratar med en frmling, men den frmlingen r upptagen med att titta ner i mobilen och lsa dina inlgg p FB. Exakt hur stort kliv tog Du d egentligen. Klev du ur komfortzonen verkligen?

Ja haha jag tycker det var fetbra skrivet drfr jag citerade dig. Om de gr som Brottinator och Kakan hrinne dvs preciserar hur de gick tillvga irl r det ju skillnad.

Brottinator som berttade hur han gick tillvga med tjejen med lappen eller Kakan som gav exempel p vad man kan sga. Du kan se i deras historik.

Men det hrg ut irl och var dig sjlv r ju bara empty bs tycker jag.
Citera
2019-02-23, 15:17
Medlem
BierFurAlles avatar
Hej! Jag undrar om det finns ngon tid nr mest folk r ute och swipar? Jag kan tnka mig att det r p sen eftermiddag, kvllar och helger, men jag vet inte. Nr brukar ni swipa?
Citera
2019-02-23, 16:25
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Hej! Jag undrar om det finns ngon tid nr mest folk r ute och swipar? Jag kan tnka mig att det r p sen eftermiddag, kvllar och helger, men jag vet inte. Nr brukar ni swipa?

Sndag mellan 19 och 22 r ljligt effelyivt vid boost. Det ger viss ledning om att mnga sveper just d. Sndag eftermiddag kan man nog likstlla med en vardagkvll, vilket ocks r bra tider.

Fredag- och lrdagkvllar r det mer aktivitet i klientelet "tmma och dumpa".

Du ser. Vldigt logiskt.
Citera
2019-02-23, 18:14
Medlem
S nu fr man inte ens sga hej lngre. Nh, hur ska man d hlsa p sin matchning?
Citera
2019-02-23, 20:03
Medlem
Hur vet man om ens bilder r bra? Finns det nn app fr att kolla det?

Pengar har jag, jobb och bostad har jag, en framtid likas, men inge fiffi fr man och det r lite trist faktiskt.
Citera
2019-02-23, 20:47
Medlem
benqans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsfrsgewadfdzrsf
Hur vet man om ens bilder r bra? Finns det nn app fr att kolla det?

Pengar har jag, jobb och bostad har jag, en framtid likas, men inge fiffi fr man och det r lite trist faktiskt.

www.photofeeler.com kanske?
Citera
2019-02-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benqan
www.photofeeler.com kanske?

Finns det ingen app? r en ren principsak, jag tycker sjlva grejen att lgga upp bilder sdr p ntet, fr att f de utvderade. Allts, jag r inte paranoid, men jag tycker bara det r att dra det hr fr lngt, d blir det som att det hr r nstan livsviktiga saker, som om man inte har annat att prioritera.
Senast redigerad av dsfrsgewadfdzrsf 2019-02-23 kl. 20:54.
Citera
2019-02-23, 21:46
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsfrsgewadfdzrsf
Finns det ingen app? r en ren principsak, jag tycker sjlva grejen att lgga upp bilder sdr p ntet, fr att f de utvderade. Allts, jag r inte paranoid, men jag tycker bara det r att dra det hr fr lngt, d blir det som att det hr r nstan livsviktiga saker, som om man inte har annat att prioritera.

Ta hjlp av rlig familj eller vnner - grna frn ngon med ngorlunda stil och finess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in