2019-02-23, 22:30
Medlem
Det var en i familjen som tog dem kan tillggas.
Citera
2019-02-23, 22:31
Medlem
Det r ju fan tjejerna har omnskligt hga krav, ven de med invandrarbakgrund.
Citera
2019-02-24, 07:51
Medlem
Hrni, vad innebr egentligen dliga bilder och HUR kan semesterbilder vara dliga? Fr 1 jvla matchning p ett helt fucking dygn typ!

Vad r det egentligen man ska ha fr bilder???
Senast redigerad av dsfrsgewadfdzrsf 2019-02-24 kl. 08:18.
Citera
2019-02-24, 08:06
Bannlyst
P kanske drygt en mnad har jag ftt tv matchningar som jag har kunnat leda till dejter. Men i bda fallen har de blivit instllda och matchningen har blivit borttagen dagen p dejten (allts innan vi ens har trffats).

Vill kvinnor ens trffas eller r de bara ute efter likes? S jvla trkigt... inte undra p att vi har s mycket singelhushll i det hr landet. Uhhhh... orkar inte bry mig snart.

Jag har fyra jobb just nu s jag tyckte att Tinder kunde vara ett tidseffektivt stt att hitta ngon men nej d. Ska jag hitta ngon mste jag g ner i arbetstid och brja ragga.

Sen klagar kvinnor p att mn raggar p dem ocks. Ett liv med en lgenhet full av katter kanske r kvinnors drm helt enkelt? Hej och h.
Citera
2019-02-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg
P kanske drygt en mnad har jag ftt tv matchningar som jag har kunnat leda till dejter. Men i bda fallen har de blivit instllda och matchningen har blivit borttagen dagen p dejten (allts innan vi ens har trffats).

Vill kvinnor ens trffas eller r de bara ute efter likes? S jvla trkigt... inte undra p att vi har s mycket singelhushll i det hr landet. Uhhhh... orkar inte bry mig snart.

Jag har fyra jobb just nu s jag tyckte att Tinder kunde vara ett tidseffektivt stt att hitta ngon men nej d. Ska jag hitta ngon mste jag g ner i arbetstid och brja ragga.

Sen klagar kvinnor p att mn raggar p dem ocks. Ett liv med en lgenhet full av katter kanske r kvinnors drm helt enkelt? Hej och h.

Har du 4 jobb??? 😱
Citera
2019-02-24, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dsfrsgewadfdzrsf
Har du 4 jobb??? 😱
Ett heltid- och tre bisysslor. Vad r det fr fel med det?
Citera
2019-02-24, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg
Ett heltid- och tre bisysslor. Vad r det fr fel med det?

Lgg av, det sa jag inte, blev lite chockad bara. Lter rtt stressigt.
Citera
2019-02-24, 08:52
Medlem
Arasones avatar
Det r enkelt att f matchningar, men desto svrare att flytta frn Tinder till en riktigt dejt. Smrjer man lset fr lnge s vissnar intresset (frn bda hllen) och frgar man fr tidigt s verkar man desperat.

Minns nr jag och polarna tindrade runt i staterna frra sommaren, d kunde man matcha med ngon och surra lite kort fr att sedan frga om en l nnstans (till och med tjejerna dr tog iniativ och frgade!!), det var inget konstigt med det och det verkade helt normalt medans hr i Sverige s r det s jvla komplicerat....

Nr egentligen ska man frga efter ett fysiskt mte?
Citera
2019-02-24, 08:58
Medlem
Jag r inte vltrnad iofs. Kanske r drfr jag fr s lite matches?

Skms ver min kropp
Citera
2019-02-24, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dsfrsgewadfdzrsf
Lgg av, det sa jag inte, blev lite chockad bara. Lter rtt stressigt.
Ok frlt. Det hade varit ok om det mesta i vrigt hade flutit p men det gr det inte.

S jag fr g ner i tid helt enkelt.
Citera
2019-02-24, 10:02
Medlem
Serist, hur fan kan man anses vara trkig om man har en bild p sig dr man kopplar av i Karibien? Hur kan en sn bild anses vara trkig? Kan nn frklara det hr fr mig?
Citera
2019-02-24, 16:35
Medlem
Det fattar vl alla? Att om man som snygg kille inte fr en enda jvla like i princip, trots att man har BRA bilder, dr man kopplar av i paradiset, d r det appen eller tjejerna som det r fel p. Srskilt med tanke p att det var en i familjen som tog bilderna.

Serist, varfr ska det vara s svinpetiga regler (ls algoritmer) som pverkar hurvida man fr en like eller inte? Det hr har jag aldrig varit med om frut! Frutom p Bodycontact, dr r det drakoniskt!

Och ja, jag hatar mitt liv just nu. Dock r detta sklart inget jag gr ut med p Tinder. Men jag blir frbannad nr folk kommer och sger hela tiden att det r ALLTID en sjlv det beror p, nr det inte alls r s varenda gng det skiter sig fr en. Fr man hra ngot tillrckligt ofta brjar man tro p det trots allt, inte undra p att man blir helt snkt till slut.
Senast redigerad av dsfrsgewadfdzrsf 2019-02-24 kl. 16:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in