Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Tror att de flesta vettiga tjejer som inte stmmer in p "det du inte vill ha" ocks kommer vnstersvajpa d du lter som ett drygt och otrevligt svin.
Vad du tror r hgst ointressant. Men vill du skriva en ny presentation t mig s r du ju vlkommen.
Det r som jag sger. Jag kunde skrivit i presentationen att jag gillar att mrda och vldta barn, tjejerna lser det inte nd. De tittar p bilderna framfrallt, varp mitt matchande r snarlikt som innan. Var och varannan dag fr man en matchning. Ibland stendtt. Ni hr inne r inte p ngotvis representativa fr de tjejer som r i appen. Hr inne skulle de flesta sga att "tjejer gillar snlla killar".
Nr sanningen r att majoriteten av tjejer i appen och IRL fredrar PH WT'n med halva kroppen tckt i tatueringar. Just sayin'.
Kan iaf sga att efter att jag skrev presentationen, s har en matchning som jag skrivit lite med tidigare, blivit intresserad av att ses nu helt pltsligt. Kanske var det "Sker serist" och allt det ni hr i trden sgar som fick henne att vilja ses? Sker serist str trots allt lngst upp, sen kommer listan p allt jag inte vill ha, plus vad jag vill ha.
: