2020-07-27, 00:04
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Tror du lste det dr fel. Jag matchar ungefr som innan med vanliga tjejer. Hr frsker jag f tag p de snyggare tjejerna. Att kra en "sker serist. r du tjock/mullig/fet, svajpa vnster, Haft 20 sexpartners och r 20-30r? svajpa vnster" etc. mlet r att matcha med tjejer i min egen liga mer frekvent, genom att som DixieD sa skriva vad man inte vill ha, och vad man vill ha. Det sker d och d, men alldeles fr sllan. Jag skrev tjockisar som likear, inte matchar. Aldrig matchat dessa.

Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Ok.

Men vad har det fr betydelse om tjockisar hgerswipar p dig? Skulle du pltsligt matcha med snygga tjejer fr att tjockisarna vnsterswipar p dig?

Inte fr att jag vet hur tjejer tnker, men att exkludera folk i sin presentation p det stt du beskriver hade jag betraktat som rtt drygt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det misstaget har man ocks gjort nn gng i sin profil, nr man hll p med Happy Pancake. Det kan nog uppfattas lite negativt av lsaren. Jag vet att jag sjlv som lsare skulle uppfatta en text p vad man inte vill ha, som dryg.
Nr en tjej skriver vad hon inte vill ha s uppfattar jag det som fruktansvrt drygt och respektlst. Det visar vad fr person hon r och hon sjunker som en sten i attraktionskraft fr mig.
Citera
2020-07-27, 07:48
Medlem
IT-snubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ingen aning. Men det r nog inte s lnsamt att brja betala fr Tinder bara fr att se vilka som likeat en. Det r sannolikt personer som du sjlv inte finner attraktiva och som du swipat vnster p. Brukar vara s.
Nej jag tnker inte lgga mer pengar p Tinder eller annan ntdejting. Nu r det slut med det. Funkar det inte att hitta en flickvn gratis fr det vara har jag bestmt mig fr nu
Citera
2020-07-27, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Tror att de flesta vettiga tjejer som inte stmmer in p "det du inte vill ha" ocks kommer vnstersvajpa d du lter som ett drygt och otrevligt svin.

Vad du tror r hgst ointressant. Men vill du skriva en ny presentation t mig s r du ju vlkommen. Det r som jag sger. Jag kunde skrivit i presentationen att jag gillar att mrda och vldta barn, tjejerna lser det inte nd. De tittar p bilderna framfrallt, varp mitt matchande r snarlikt som innan. Var och varannan dag fr man en matchning. Ibland stendtt. Ni hr inne r inte p ngotvis representativa fr de tjejer som r i appen. Hr inne skulle de flesta sga att "tjejer gillar snlla killar".
Nr sanningen r att majoriteten av tjejer i appen och IRL fredrar PH WT'n med halva kroppen tckt i tatueringar. Just sayin'.

Kan iaf sga att efter att jag skrev presentationen, s har en matchning som jag skrivit lite med tidigare, blivit intresserad av att ses nu helt pltsligt. Kanske var det "Sker serist" och allt det ni hr i trden sgar som fick henne att vilja ses? Sker serist str trots allt lngst upp, sen kommer listan p allt jag inte vill ha, plus vad jag vill ha.

:
Citera
2020-07-27, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Nr en tjej skriver vad hon inte vill ha s uppfattar jag det som fruktansvrt drygt och respektlst. Det visar vad fr person hon r och hon sjunker som en sten i attraktionskraft fr mig.

Jo, s r det. Men r du tjej? r jag tjej? Nej, tjejer tnker inte som oss. ven om somliga hr inne vill f det att verka s. De kan bli triggade av saker som nedvrderar s som tex "du borde g ner 10kg". Det triggar tminstone IRL s varfr skulle det inte kunna funka online?

Jaja, det r fr tidigt att utvrdera om detta ger ngot resultat. Fr nog vnta ett par veckor, men ska frska korta ner presentationen lite.
Citera
2020-07-27, 12:34
Medlem
Citat:
Ok.

Men vad har det fr betydelse om tjockisar hgerswipar p dig? Skulle du pltsligt matcha med snygga tjejer fr att tjockisarna vnsterswipar p dig?

Inte fr att jag vet hur tjejer tnker, men att exkludera folk i sin presentation p det stt du beskriver hade jag betraktat som rtt drygt.

Det vet jag inte. Det vet ingen. Skulle kunna vara s att jag hamnar smre till pga algorithmen. r bara meningslst fr dessa att svajpa ja. Om jag sger nej, kanske jag slipper se dessa i min kortlek? Var ju ngon hr inne som gnllde nyligen om tjockisar ocks och hur han knde sig krnkt, hahaha.
r det bde positivt och negativt i pressen s ser jag det inte som drygt iaf. Notera att det str trots allt sker serist lngst upp, sen kommer listan p negativt och positivt.
Citera
2020-07-27, 12:45
Medlem
Citat:
Det vet jag inte. Det vet ingen. Skulle kunna vara s att jag hamnar smre till pga algorithmen. r bara meningslst fr dessa att svajpa ja. Om jag sger nej, kanske jag slipper se dessa i min kortlek? Var ju ngon hr inne som gnllde nyligen om tjockisar ocks och hur han knde sig krnkt, hahaha.
r det bde positivt och negativt i pressen s ser jag det inte som drygt iaf. Notera att det str trots allt sker serist lngst upp, sen kommer listan p negativt och positivt.
Ja, den liraren r vl lika snett ute som du r.

Det finns skerligen en jvla massa tjejer som tycker att det r meningslst att du swipar hger p dem ocks.

Edit: Jag frstr faktiskt inte. Varfr r det s jobbigt fr dig att vnsterswipa tjejer du inte r intresserad av? Det r ju lite halva pongen med appen.
Citera
2020-07-27, 12:47
Medlem
Citat:
Ja, den liraren r vl lika snett ute som du r.

Det finns skerligen en jvla massa tjejer som tycker att det r meningslst att du swipar hger p dem ocks.

Om jag r 9/10 p hotness.ai och 93% p photofeeler, s njae. Snarare "Han r inte min typ".
Jag blir inte less p tjejer som ser normala ut men inte r min typ. Men nr ngon som misshandlar sin egen kropp och hlsa hgst medvetet, p riktigt tror att vi har en chans ihop. r det bara tragiskt.
Citera
2020-07-27, 12:59
Medlem
Citat:
Om jag r 9/10 p hotness.ai och 93% p photofeeler, s njae. Snarare "Han r inte min typ".
Jag blir inte less p tjejer som ser normala ut men inte r min typ. Men nr ngon som misshandlar sin egen kropp och hlsa hgst medvetet, p riktigt tror att vi har en chans ihop. r det bara tragiskt.
Ok.

Lycka till d att hitta en tjej i hga 20-rsldern som inte tycker att du r dryg och som inte blivit psatt av 20 snubbar.
Citera
2020-07-27, 13:07
Medlem
Citat:
Ok.

Lycka till d att hitta en tjej i hga 20-rsldern som inte tycker att du r dryg och som inte blivit psatt av 20 snubbar.

Hittat flertalet, men behvs flera fr att ha en rimlig chans att styra upp trffar regelbundet. Det kanske inte kommer som en verraskning, men man konkurrerar med fler nu n ngonsin online, s det gller att frska sticka ut p ngot stt. Alla tnker vl trots allt som du. "Nej, men kan ju inte skriva ngot negativt om tjejer juu, d kanske de blir sura".

HAHA! bra tajming gick precis in i appen "du har ftt 1 like, skaffa tinder gold nu fr att se vilka det r". Men ja igen. Tjejer lser nog inte presentationen, eller godforbid s gillar de den?
Citera
2020-07-27, 13:08
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Vad du tror r hgst ointressant. Men vill du skriva en ny presentation t mig s r du ju vlkommen. Det r som jag sger. Jag kunde skrivit i presentationen att jag gillar att mrda och vldta barn, tjejerna lser det inte nd. De tittar p bilderna framfrallt, varp mitt matchande r snarlikt som innan. Var och varannan dag fr man en matchning. Ibland stendtt. Ni hr inne r inte p ngotvis representativa fr de tjejer som r i appen. Hr inne skulle de flesta sga att "tjejer gillar snlla killar".
Nr sanningen r att majoriteten av tjejer i appen och IRL fredrar PH WT'n med halva kroppen tckt i tatueringar. Just sayin'.

Kan iaf sga att efter att jag skrev presentationen, s har en matchning som jag skrivit lite med tidigare, blivit intresserad av att ses nu helt pltsligt. Kanske var det "Sker serist" och allt det ni hr i trden sgar som fick henne att vilja ses? Sker serist str trots allt lngst upp, sen kommer listan p allt jag inte vill ha, plus vad jag vill ha.

:

Felkna mig inte helst.

Och nu sger du emot dig sjlv. Frst skriver du att tjejer inte lser presentationer; och sedan att en tjej kanske har ndrat sig efter att du ndrat din presentation. Hur ska du ha det egentligen?
Citera
2020-07-27, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Felkna mig inte helst.

Och nu sger du emot dig sjlv. Frst skriver du att tjejer inte lser presentationer; och sedan att en tjej kanske har ndrat sig efter att du ndrat din presentation. Hur ska du ha det egentligen?

Men vi kan ju inte veta?! Det r ju det som r grejen. Du och ni hr inne snackar som att "ni vet".

Edit: Tjejer som matchat med dig lser presentationen eftert, kanske?!
Citera
2020-07-27, 13:12
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Men vi kan ju inte veta?! Det r ju det som r grejen. Du och ni hr inne snackar som att "ni vet".

Jag har aldrig skrivit ngot om att tjejer lser eller inte lser presentationen.

Jag sa bara att jag sjlv skulle tyckt att det du skrev var drygt. Och tydligen r det flera hr inne som reagerat p samma stt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in