2020-06-30, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Haha, nej det har jag inte tvivlat p att det inte beror p annat n att jag r fr ful fr att det slutat att matcha och likas. Sjvklart hade det blivit ett annat utfall med annat utseende.

Okej, fan d visas man fr snygga i brjan d med. Det var ju mitt sjlfrtroendes livlina.
Fast egentligen s r det ju inte konstigt, rationellt sett r det ju inget att upprras ver att man knappt fr hgerswipe. Det r vl sagt att tjejer swipar hger p 15-20% och r du average s fr du ju i teorin noll hgerswipe eftersom det r de snygga killarna som genererar alla hgerswipe. S d kan man ju intala sig att man i alla fall inte r smre n average.
Drfr r mitt tips att lgga ner allt som har med dejtingappar att gra. Har du inte lyckats frr s kommer du inte lyckas i framtiden. Men om du vill f det bekrftat s r mitt tips till dig att starta upp en tinderprofil med en vit modellkille. Vlj tre verklighetstrogna bilder och skriv en liten presentation s kommer du se p likes och matchningar. Tjejer jagar Chads kuk dag och natt. Att intala ngot annat r bara Cope.
Citera
2020-06-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Haha, nej det har jag inte tvivlat p att det inte beror p annat n att jag r fr ful fr att det slutat att matcha och likas. Sjvklart hade det blivit ett annat utfall med annat utseende.

Okej, fan d visas man fr snygga i brjan d med. Det var ju mitt sjlfrtroendes livlina.
Fast egentligen s r det ju inte konstigt, rationellt sett r det ju inget att upprras ver att man knappt fr hgerswipe. Det r vl sagt att tjejer swipar hger p 15-20% och r du average s fr du ju i teorin noll hgerswipe eftersom det r de snygga killarna som genererar alla hgerswipe. S d kan man ju intala sig att man i alla fall inte r smre n average.
Har du testat ngra av dina foton p Photofeeler.com. Jag har insett att i alla fall jag r usel p att bedma vilka av mina foton som r riktigt bra eller ej. r gratis, tar bara lite tid. Maxa din karma genom att rsta p andra foton, f 15-20 rster/bild fr att f ett hum om hur de str sig.

Om ngot av dina foton i din tinderprofil visar sig vara ett bottennapp s plockar du bort det. Det r ltt att bedmas p den smsta bilden, inte den bsta.
Citera
2020-06-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Drfr r mitt tips att lgga ner allt som har med dejtingappar att gra. Har du inte lyckats frr s kommer du inte lyckas i framtiden. Men om du vill f det bekrftat s r mitt tips till dig att starta upp en tinderprofil med en vit modellkille. Vlj tre verklighetstrogna bilder och skriv en liten presentation s kommer du se p likes och matchningar. Tjejer jagar Chads kuk dag och natt. Att intala ngot annat r bara Cope.
Hehe, nejd jag tror dig s ngot fejkkonto behver jag inte skapa. Det pajjar ju bara fr sdana som du och jag nd.

Funderar starkt p att stnga ner kontot om ett tag (jag har ju nd slutat swipa). Tar eventuellt lite semesterbilder fr att sedan testa igen i hst med en helt annan approach p bilderna. Vi fr se.
Citera
2020-06-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Har du testat ngra av dina foton p Photofeeler.com. Jag har insett att i alla fall jag r usel p att bedma vilka av mina foton som r riktigt bra eller ej. r gratis, tar bara lite tid. Maxa din karma genom att rsta p andra foton, f 15-20 rster/bild fr att f ett hum om hur de str sig.

Om ngot av dina foton i din tinderprofil visar sig vara ett bottennapp s plockar du bort det. Det r ltt att bedmas p den smsta bilden, inte den bsta.
Tack fr tipset! r tveksam att det skulle ge s mycket effekt om jag ska vara realist. Dock kan det bli aktuellt om jag tar lite nya bilder.
Citera
2020-06-30, 19:22
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Precis, oavsett om man vill ligga eller ha ett frhllande s kan man hlla gonen ppna p alla plattformar. Mr man dremot dligt av ngot (som vissa gr av Tinder) s ska man frsts skippa den platsen.

Verkligen!

Och jag frstr att man kan f dlig sjlvknsla och m dligt av tinder. Och d ska man absolut ta bort appen, fr d r det bara destruktivt.
Citera
2020-06-30, 19:26
Bannlyst
Nu har min modellprofil 99+ likes efter knappt tv timmar som profilen skapades.
Citera
2020-06-30, 20:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Nu har min modellprofil 99+ likes efter knappt tv timmar som profilen skapades.
Visst r det en hrlig knsla? Ha nu riktigt roligt t alla idioter i kortvimlet

Fr vrigt tror jag absolut att en person starkt kan frbttra sin mjligheter till fler likes genom bttre bilder om denne har dliga bilder frn brjan (lg upplsning, illa vald profilbild m.m.).
Citera
2020-06-30, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Fr vrigt tror jag absolut att en person starkt kan frbttra sin mjligheter till fler likes genom bttre bilder om denne har dliga bilder frn brjan (lg upplsning, illa vald profilbild m.m.).
Cope.
Citera
2020-06-30, 20:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Cope.
Du behver utveckla bde ditt stt att tnka och ditt svenska ordfrrd.

Mycket viktigt att den frsta bilden inte r dlig eftersom i frsta hand den spelar en avgrande roll hur ofta man kommer att visas.
Citera
2020-06-30, 21:00
Bannlyst
Citat:

Mycket viktigt att den frsta bilden inte r dlig eftersom i frsta hand den spelar en avgrande roll hur ofta man kommer att visas.
Lgg ner. En bra bild frndrar inte ett fult ansikte jvla coper.
Citera
2020-06-30, 21:04
Medlem
Citat:

Hller med helt. Kmpat stenhrt fr en bra frsta OCH sista bild. Men framfrallt frstabilden, r den dlig s r det tack och hej direkt.
Citera
2020-06-30, 21:05
Medlem
Citat:
Lgg ner. En bra bild frndrar inte ett fult ansikte jvla coper.
Ett fult ansikte kan vara allt ifrn 1/10 till typ 6/10 beroende p kvalite p foto. Tro inte att du magiskt kan ta en selfie och uppn det maximala resultatet av ditt ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in