Citat:
Ursprungligen postat av
MycketOintressant8
Haha, nej det har jag inte tvivlat p att det inte beror p annat n att jag r fr ful fr att det slutat att matcha och likas. Sjvklart hade det blivit ett annat utfall med annat utseende.
Okej, fan d visas man fr snygga i brjan d med. Det var ju mitt sjlfrtroendes livlina.
Fast egentligen s r det ju inte konstigt, rationellt sett r det ju inget att upprras ver att man knappt fr hgerswipe. Det r vl sagt att tjejer swipar hger p 15-20% och r du average s fr du ju i teorin noll hgerswipe eftersom det r de snygga killarna som genererar alla hgerswipe. S d kan man ju intala sig att man i alla fall inte r smre n average.

Har du testat ngra av dina foton p Photofeeler.com. Jag har insett att i alla fall jag r usel p att bedma vilka av mina foton som r riktigt bra eller ej. r gratis, tar bara lite tid. Maxa din karma genom att rsta p andra foton, f 15-20 rster/bild fr att f ett hum om hur de str sig.
Om ngot av dina foton i din tinderprofil visar sig vara ett bottennapp s plockar du bort det. Det r ltt att bedmas p den smsta bilden, inte den bsta.