2018-05-30, 15:33
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
lol, illa. Sknt att jag har mitt fakekonto som rullar p bra. Webbversionen funkar utmrkt. Anvnder bde den och vanliga. Din fotomodell r inte mjligtvis mrk? Tror tjejer p tinder fredrar blond och blgd. Dvs typiska svenskkillen.

Men ass nr skapades det fejkkontot? Det verkar helt jvla omjligt nu...Varje gng man skapar s mste man "confirm" med telefonnummer efter 2-3 dagar.

N det var en arisk hunk, samma som jag innan ftt 90 % matchningar med s ngot var bara fel verkar det som. Kanske har Tinder gjort s man fr inte ses bland tjejer frens facebook kontot r verifierat. Men kan ju inte verifiera fr har bara ett nummer...det r redan lst till annat konto.

Hur ska man lsa!?
Citera
2018-05-30, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
Men ass nr skapades det fejkkontot? Det verkar helt jvla omjligt nu...Varje gng man skapar s mste man "confirm" med telefonnummer efter 2-3 dagar.

N det var en arisk hunk, samma som jag innan ftt 90 % matchningar med s ngot var bara fel verkar det som. Kanske har Tinder gjort s man fr inte ses bland tjejer frens facebook kontot r verifierat. Men kan ju inte verifiera fr har bara ett nummer...det r redan lst till annat konto.

Hur ska man lsa!?

Kan vara s att dom knner av copyright p bilden ocks. Tex jag modifierade lite bilder p ett spel frut och la in en kompis ansikte skulle skicka ivg p ett mail. Bilden blir osynlig och gick inte att tanka hem. Den knde av att det var "ngon annans bild", s r vl inte omjligt att tinder har skaffat ngot liknande fr att undvika catfish, osv.
G och skaffa ett annat kontantkort/nummer bara, kr i en gammal mobil, solved.
Citera
2018-05-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel

Hur ska man lsa!?

https://www.google.se/search?q=temporary+phone+number&rlz=1CDGOYI_enSE75 7SE757&oq=temporary+pho&aqs=chrome.1.69i57j0l3.468 9j0j4&hl=sv&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Citera
2018-05-30, 15:48
Medlem
Honeyvoices avatar
Tror inte hon sker dejttror hon sker kunder

http://tinypic.com/view.php?pic=oi97vb&s=9#.Ww6rh0v9LwI
(lnar din lnk white)

https://www.scandalbeauties.com/blog...ing&ref=search

bilden upp till hger har skriften och stjrnan ganska tydligt

ps kan ocks vara ngon som stulit hennes bilder
Senast redigerad av Honeyvoice 2018-05-30 kl. 15:58.
Citera
2018-05-30, 16:15
Medlem
Bilden i den frsta lnken r ju rimligtvis ganska lngt innan de i den andra lnken, det ser man dels p att hon fixat tuttarna i andra lnken. Och har man det lgger man knappast ut bilder p hur man sg ut innan, s det r nog knappast tjejen p bilderna som skapat profilen.
Citera
2018-05-30, 17:47
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
https://www.google.se/search?q=temporary+phone+number&rlz=1CDGOYI_enSE75 7SE757&oq=temporary+pho&aqs=chrome.1.69i57j0l3.468 9j0j4&hl=sv&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Har provat 100-tals olika...inga fr fram ngon confirmation code frn FB. Tror de har blockat alla sdana nummer p ngot stt.
Citera
2018-05-30, 17:48
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Kan vara s att dom knner av copyright p bilden ocks. Tex jag modifierade lite bilder p ett spel frut och la in en kompis ansikte skulle skicka ivg p ett mail. Bilden blir osynlig och gick inte att tanka hem. Den knde av att det var "ngon annans bild", s r vl inte omjligt att tinder har skaffat ngot liknande fr att undvika catfish, osv.
G och skaffa ett annat kontantkort/nummer bara, kr i en gammal mobil, solved.

Lol pallar fan inte kpa kontantkort fr att bara skapa fake fb och sen tinder...Nej mste finnas ngot annat stt.
Citera
2018-05-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Tror inte hon sker dejttror hon sker kunder

http://tinypic.com/view.php?pic=oi97vb&s=9#.Ww6rh0v9LwI
(lnar din lnk white)

https://www.scandalbeauties.com/blog...ing&ref=search

bilden upp till hger har skriften och stjrnan ganska tydligt

ps kan ocks vara ngon som stulit hennes bilder

Vart r tatueringarna p ena handleden/armen? Ser ut som tv helt olika tjejer fr mig.
Men bilder r bilder, det brukar ju heta "VA? r det du? Du r mycket snyggare i verkligheten".
*grter blod ver att aldrig kunna f till dom riktiga hunkpotential bilderna*
Citera
2018-05-30, 22:49
Medlem
anteri17s avatar
r det verkligen fel att bli fr krsen? Om man har rd att vara krsen s r det rimligen efterstrvansvrt. Med rd menar jag inte att vara krsen som en 27-rig kvinnlig singel som dejtar utan ml och till slut har fallerat i livet som 30-ring.

Ju fler jag trffar ju hgre krav stller jag p utseende, person, karaktr och det sexuella. Potentiellt skadligt i lngden?
Citera
2018-05-30, 23:21
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
r det verkligen fel att bli fr krsen? Om man har rd att vara krsen s r det rimligen efterstrvansvrt. Med rd menar jag inte att vara krsen som en 27-rig kvinnlig singel som dejtar utan ml och till slut har fallerat i livet som 30-ring.

Ju fler jag trffar ju hgre krav stller jag p utseende, person, karaktr och det sexuella. Potentiellt skadligt i lngden?
Vad vill du ha i lngden kanske du skulle frga dig innan du svarar p frgan.
Citera
2018-05-30, 23:32
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
sch, lt folk ha de bilder som de vill. Tjejen sg ju inte sttande ut och mn flashar ju ocks. Skitsamma. Dock r problemet kanske att mnga av dem tar risker, inte att de ger underklder eller bikinis. Yngre tjejer kan dessutom inte gardera dem sjlva om de tror att det r normalt att se mer privat ut men knslomssigt inte r srskilt vuxna.

Fr helsiske, det r bara kvinnokroppar. Men nr de fldar i porr som konsumeras r det ok? Skillnad p att se kvinnor som skyldiga varelser eller viljelsa objekt?
Lilla gumman... detta r tinder-appen och inte Disney-appen

Ingen tvingar dom att gra s s varfr ser du dom som sm barn?
Citera
2018-05-30, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Lilla gumman... detta r tinder-appen och inte Disney-appen

Ingen tvingar dom att gra s s varfr ser du dom som sm barn?
Det sa jag inte att jag gjorde utan srskilde frn dem yngre. Faktum r att jag tror att jag sa att jag inte bryr mig annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in