2018-10-07, 18:17
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag tycker hon verkar gullig och flrtig p ett mjukt fint stt. S skrev hon gulle ocks

Jag hller med. Saker behver inte vara s jvla avancerade.
Citera
2018-10-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
har inte den skitappen men ven en misslyckad kille som mig kan vl gra bttre. Vad tycker du var speciellt med den konversationen om jag fr frga? Var den rolig? Spnnande? Charmig?
Fanns inget i texten som gjorde den tilltalande. Men jag har haft konversationer vrda att nmna dr tjejen varit mentalt givande och erbjudit tuggmotstnd, motjuck, verbala lekar och trissat upp stmningen. Serist allts bjud p en konversation sjlv sger du.... Han har utseendet p sin sida.
Haha. Det r det dr som r s kul. Fr du har absolut rtt tillvisdel. Sjlvklart har han utseendet p sin sida annars hade det inte blivit en match men..hon matchar med vldigt mnga andra ocks. Om det d r som han sger s funkar hans mer vanliga casual convo style. Varfr inte anvnda den? Man behver inte verintellektualisera sig med brudar. Faktum r att man d riskerar att skjuta sig i foten istllet. Keep it light and simple. ven om ja precis som jag sa till honom sjlv inte tror p "vad gr du" som ngon vattentt strategi. Oavsett dag p dygnet. Men vi pratar skert 10r kanske mer i ldersskillnad mellan mig anteri17. S tekniker som funkar fr honom kanske inte appliceras lika bra p ldre damer.
Citera
2018-10-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha. Det r det dr som r s kul. Fr du har absolut rtt tillvisdel. Sjlvklart har han utseendet p sin sida annars hade det inte blivit en match men..hon matchar med vldigt mnga andra ocks. Om det d r som han sger s funkar hans mer vanliga casual convo style. Varfr inte anvnda den? Man behver inte verintellektualisera sig med brudar. Faktum r att man d riskerar att skjuta sig i foten istllet. Keep it light and simple. ven om ja precis som jag sa till honom sjlv inte tror p "vad gr du" som ngon vattentt strategi. Oavsett dag p dygnet. Men vi pratar skert 10r kanske mer i ldersskillnad mellan mig anteri17. S tekniker som funkar fr honom kanske inte appliceras lika bra p ldre damer.
Allts, vad det handlar om r inte att ha en massa komplicerade argument och verka smart, utan att anvnda humor. Humor r lika med intelligens, det r drfr s mnga tjejer talar sig varma om humor. Det r verkligen sant att om man kan f tjejen att skratta s r man p vldigt god vg.
Citera
2018-10-07, 22:11
Medlem
pulverhonungs avatar
Jag har stllt den hr frgan flertalet gnger men aldrig ftt ngot svar, frsteligt d det troligen inte r mnga som upplevt samma sak.

Har allts blicit BANNAD p tinder och har varit det i cirka ett r nu, kan varken skapa ett konto via olika facebookanvndare eller mitt mobilnr, ngon som vet hur jag kan kringg det hr? Brjar fundera p om dom gjort ngon slags hrdvaruban eller tror ni ett byte av apple id/ett kontant kort kan funka?

Vldigt tacksam fr hjlp.
Citera
2018-10-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Jag har stllt den hr frgan flertalet gnger men aldrig ftt ngot svar, frsteligt d det troligen inte r mnga som upplevt samma sak.

Har allts blicit BANNAD p tinder och har varit det i cirka ett r nu, kan varken skapa ett konto via olika facebookanvndare eller mitt mobilnr, ngon som vet hur jag kan kringg det hr? Brjar fundera p om dom gjort ngon slags hrdvaruban eller tror ni ett byte av apple id/ett kontant kort kan funka?

Vldigt tacksam fr hjlp.

Skaffa nytt nummer att verifiera kontot med bara? Fungerade fr mig
Citera
2018-10-08, 01:52
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Har fljt trden emellant och samma personer som sger att man mste vara intressant skriver bevisligen ingenting intressant. Finns inget spnnande, roligt eller givande i konversationerna. Fast det r p den nivn tjejer befinner sig och d r det inte mycket att gra.

Frslag...

Ladda ner Tinder,skaffa gold och utg frn att alla tjejer i hela vrlden kommer att dissa dig hela tiden. S jobbar du drifrn. Stt ldersspannet frn 18-100 och koncentrera dig p att frska chatta och flrta light(inte sleaza dig eller fetmucka) med vemsom barainte att f dejt. Du ska inte gifta dig med dem du chattar medbara trna,f rtt knsla och ta det som det kommer.

Som att vara p en mingelparty typ.

Om du sedan blir arg, frustrerad eller bara vill hnga lite s kommer du hit till Tindertrden och skriver. Hr kommer du f gemenskap,tips och stttning.
Citera
2018-10-08, 02:19
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Skaffa nytt nummer att verifiera kontot med bara? Fungerade fr mig
S ett kontantkort mao, fr testa det tacl
Citera
2018-10-08, 04:07
Medlem
KorvkastarNs avatar
Den hr frgan har skert stllts 1000ggr men hur tar man kontakt med nn fr frsta gngen p tinder p ett skysst stt? Har provat olika varianter men fr dliga svar eller inga svar alls... har sjukt svrt att f igng en konversation som leder till ntt vettigt.

Tacksam fr svar!
Citera
2018-10-08, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Finns det bara statistik fr USA eller andra lnder ocks?

Skert men de vill nog inte grna visa dem.

Vad jag tycker r att det r mycket viktigare att skapa ett samhlle dr minst 40% av anvndarna r kvinnor. Vilket man skulle kunna gra rtt ltt om man reglera invandringen.

Att minst 40% av kvinnorna r i styrelser anses som extremt viktigt men faktiskt att skapa balans mellan kvinnor och mn p ktenskapsmarknaden r viktigare eftersom det pverkar mycket mer. Pverkar den mentala hlsan hos mn som oupphrligt misslyckas nu och troligtvis r anledningen att sjlvmorden kar i USA ett resultat av detta.
Citera
2018-10-08, 10:36
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Den hr frgan har skert stllts 1000ggr men hur tar man kontakt med nn fr frsta gngen p tinder p ett skysst stt? Har provat olika varianter men fr dliga svar eller inga svar alls... har sjukt svrt att f igng en konversation som leder till ntt vettigt.

Tacksam fr svar!
Mnga r p Tinder fr bekrftelse s det r nog inte s mkt att gra ngot t.
Citera
2018-10-08, 19:45
Medlem
Trffade en blyg, trevlig och intressant kille frn Tinder frn uppt i landet. Fastnade fr han direkt. Han fick mig att vilja fortstta trffa honom, ngot jag inte knt fr en nda kille sen det tog slut med mitt ex. S jag tnkte "he is a keeper".

S ja, nu har vi hittills trffats 3 gnger. Skriver med varandra varje dag. Jag r inte ute efter ngot serist med killen. Men han r speciell, mysig, ltt hnga med och framfrallt kul att spela playstation med haha
Citera
2018-10-08, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoaT11
Trffade en blyg, trevlig och intressant kille frn Tinder frn uppt i landet. Fastnade fr han direkt. Han fick mig att vilja fortstta trffa honom, ngot jag inte knt fr en nda kille sen det tog slut med mitt ex. S jag tnkte "he is a keeper".

S ja, nu har vi hittills trffats 3 gnger. Skriver med varandra varje dag. Jag r inte ute efter ngot serist med killen. Men han r speciell, mysig, ltt hnga med och framfrallt kul att spela playstation med haha

Vad fan r felet p er kvinnor egentligen? Varfr inte?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in