2019-11-25, 14:07
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Har liknande hnt er med?
Ja, det var bland det frsta en fransyska frgade mig. Jag tog dock inte illa upp och vi hade en vldigt trevlig konversation. Frstod att hon inte menade ngot srskilt med det och hade mer n grna trffat henne om tid funnits.

Hller inte med om att svenska tjejer skulle vara bttre n utlndska. Ytlighet finns verallt.
Om jag ska se till alla mina erfarenheter s tippar det oftast ver till svenskans nackdel. Till vardags trtt, stressad och olycklig, inte sllan med taggarna utt.

verlag upplever jag srskilt fransyskor och italienskor som mer inknnande n svenskor. Mer passion, mindre uppmrksamhetshoreri.
Senast redigerad av lakritc 2019-11-25 kl. 14:26.
Citera
2019-11-25, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av zoomy
Gr oerhrt trgt just nu, inga matchningar sen lrdags. :/

Vad skriver ni i era profiler?

ndrade just min till "*frslag p aktiviteter?* Nr ses vi?"
Men tnkte man kan f lite tips.
r du en kvinna? Bttre att kra med en tom profil n det dr. Har du ocks en profilbild med din nyfngade fisk?
Citera
2019-11-25, 22:00
Medlem
Vad menar killar som skriver i sin profil att de endast vill ha/vara hundvakt? r det ngot slags skmt eller vad?
Citera
2019-11-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
r du en kvinna? Bttre att kra med en tom profil n det dr. Har du ocks en profilbild med din nyfngade fisk?
Ingen kvinna. Vad menar du med "din nyfngade fisk"?
Citera
2019-11-26, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kan tnka mig att november har lgst aktivitet bland alla mnader. En enda lng, mrk transportperiod dr ingenting hnder.

No life. No hope. November.

Fick motsatt uppfattning igr. Hade lite trkigt p jobbet s tnkte jag skulle starta om mitt konto. Av ngon anledning kunde jag inte komma t knappt ngra bilder nr jag skulle vlja. S gick in p jobbtoaletten och tog tre bilder p halva kroppen mot en vit vgg. Ganska ovrdad, lngre hr och skggstubb n vanligt. Alla bilderna var ocks i princip likadana. Skrev en profiltext p 6 ord.. inget speciellt kul. Ftt 24 matchningar p 20 timmar, inte fr att det r ngot att skryta med men det r typ vad jag fick p en mnad frra gngen jag startade kontot. Ska inte pst att jag varit krsen men hlften av tjejerna r sdana jag skulle kunna tnka mig att trffa efter att vi skrivit lite. Alla svara nstan dessutom.
Citera
2019-11-26, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Fick motsatt uppfattning igr. Hade lite trkigt p jobbet s tnkte jag skulle starta om mitt konto. Av ngon anledning kunde jag inte komma t knappt ngra bilder nr jag skulle vlja. S gick in p jobbtoaletten och tog tre bilder p halva kroppen mot en vit vgg. Ganska ovrdad, lngre hr och skggstubb n vanligt. Alla bilderna var ocks i princip likadana. Skrev en profiltext p 6 ord.. inget speciellt kul. Ftt 24 matchningar p 20 timmar, inte fr att det r ngot att skryta med men det r typ vad jag fick p en mnad frra gngen jag startade kontot. Ska inte pst att jag varit krsen men hlften av tjejerna r sdana jag skulle kunna tnka mig att trffa efter att vi skrivit lite. Alla svara nstan dessutom.

S du menar att det fungerar bttre med bar verkropp?
Hur gammal r du?
Vilket ldersspann har stllt in p?
Citera
2019-11-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLM
Efter att ha lst ett hundratal sidor av den hr trden s r jag mindre klok n vad jag var innan.

Jag r kanske en 7-8:a, startar om mitt konto kanske en gng i veckan, fr cirka 5-10 matchningar per dag (med tjejer som r 6-10or). Ja, ju snyggare desto svrare att ens f till en konversation med, oavsett anstrngning. Men att hr lsa att grabbar som r 8-10or och vltrnade x2000 som inte fr ligga lter ju helt absurt.

De senaste fyra dagarna har jag, via Tinder, legat med tre brudar som r ungefr p min egen niv utseendemssigt. Jag behver prioritera bort brudar som jag inte alls hade tackat nej till, fr att det blir en allt fr stor mngd brudar att hlla igng konversationer med. Jag r ocks ganska krsen, ven om jag sklart vet vilken niv jag br ligga p - men alla jag trffar br ha stora tuttar, vilket r lite av en utmaning p Tinder.

Ju snyggare tjej desto mer krsen, definitivt. Jag har inte vrldens game men det r definitivt inte omjligt att slpa hem ngon som r i en hgre klass n en sjlv. Att det sedan rkar vara s att man fr med sig max en av de tusen 10or som man tryckt ja p, vad gr det? Jag har tv riktiga kap till ex via Tinder och samtliga av mina vnner har skrattat t mig redan innan jag ens legat med dem fr att de sett det som en omjlighet.

Absolut, brudar i Sverige tror p tok fr mycket om sig sjlva, men det r inte omjligt. Just detta har nog gjort att jag endast r ute efter att stta p dem, fr att deras egen idioti fr mig att vrdera dem som om de vore skit. Mnga pratar om att svepa i andra lnder och jsses vilken skillnad det r. Jag har testat att svepa ngra timmar i Ryssland och matchningar p fotomodellsniv rasar in som om jag vore en 12:a med hundratals miljoner p bankkontot. MEN! Men! Att det skulle vara omjligt (eller ens svrt) att f till det med annat n feta trsktroll p Tinder r ren jvla bullshit. Undvik alla som bara har sin Instagram som biografi s har man kommit en lng vg.

HerrLM.
Hade grna pratat med me dig p PM men det gr inte d det str att du r nyreggad.
Har du snap eller nt?
Citera
2019-11-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
S du menar att det fungerar bttre med bar verkropp?
Hur gammal r du?
Vilket ldersspann har stllt in p?

Nej, inte bar verkropp. Bara en vanlig trkig vardagstrja.

r 32.

Har 20 till 40 r vl iofs inte superseris med att trffa varken 20 eller 40ringar.

Edit. Menade mest att ja jag vet inte. Frra kontot hade jag massa bilder i olika utomhusmiljer som jag tyckte var rtt ok. Nu r det inget snt alls men gr betydligt bttre.
Senast redigerad av ensam87a 2019-11-26 kl. 18:08.
Citera
2019-11-26, 19:46
Medlem
Vilka ldrar matchar du mest med?
Jag r 31
Vill helst dejta 20-24 Fr
Dom r snyggast
Problemet r att dom r ju inte direkt fullt mogna och ldre tjejer r inte lika fina p tinder s det r svrt att veta vad man ska gra.

Citat:
Nej, inte bar verkropp. Bara en vanlig trkig vardagstrja.

r 32.

Har 20 till 40 r vl iofs inte superseris med att trffa varken 20 eller 40ringar.

Edit. Menade mest att ja jag vet inte. Frra kontot hade jag massa bilder i olika utomhusmiljer som jag tyckte var rtt ok. Nu r det inget snt alls men gr betydligt bttre.
Citera
2019-11-26, 21:59
Medlem
Citat:
Vilka ldrar matchar du mest med?
Jag r 31
Vill helst dejta 20-24 Fr
Dom r snyggast
Problemet r att dom r ju inte direkt fullt mogna och ldre tjejer r inte lika fina p tinder s det r svrt att veta vad man ska gra.

Allts jag r inget tinderproffs.. lyckas inte ofta med ngot dr.

Men skulle sga att jag mest matchar med folk i min lder. 27-35. Jag r 32. Men 20-24 hnder ibland sklart. ven ldre ibland med.
Citera
2019-11-26, 23:04
Medlem
Citat:
Allts jag r inget tinderproffs.. lyckas inte ofta med ngot dr.

Men skulle sga att jag mest matchar med folk i min lder. 27-35. Jag r 32. Men 20-24 hnder ibland sklart. ven ldre ibland med.

Vore det konstigt att ndra sin lder till 28?
Och nd skriva att det inte stmmer?
Tjejer gr ju det jmt fr att dom vill matcha med ldre.
Citera
2019-11-27, 08:23
Medlem
Citat:
Vore det konstigt att ndra sin lder till 28?
Och nd skriva att det inte stmmer?
Tjejer gr ju det jmt fr att dom vill matcha med ldre.

Ja, jag har sett att en del tjejer gr det. Typ tjejer som str att de r 21 och sen skriver i profilen att de r 19.

Jag tycker nd det r lite konstigt ja. Men de kan man vl gra. Frr var det ju alltid kopplat till facebook och d var det vl inte lika enkelt, nu kan man vl skriva vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in