Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
m
Frstr inte riktigt men jag vet inte vilken typ av man frsker locka. Lkare eller jurister skulle knappast klicka hem en sn tjej
Det hade funkat p mig. r dock ej varken lkare eller jurist. Men jag knde en lkare, psykiatriker. Han lmnade fru och barn fr sin borderlinestrde 20-rige patient. Man behver inte vara ett dugg bttre n andra mn fr att man har ett fint yrke.
En annan bekant, som aldrig tidigare har vnstrat blev aggressivt uppvaktad av en kvinnlig kollega, p jobbet och med sms. Det var frst nr hon visade just rvhlet p bild fr honom med sna dr stlkulor p ett snre som han fll fr henne och brjade vnstra. Vlutbildad revisor.
Ganska mnga mn med mig struntar totalt i om kvinnan klr sig moderiktigt med klass. Eller ser det som ngot negativt, att det signalerar high maintenance och hypergami. Det sger ingenting om du r den trogna typen eller ej (Om ngot: ej, pga hypergami), det sger inget positivt om din personlighet (Bara att du gillar dyra klder och frmodligen r hypergam).
En bild dr du putar med baken mot kameran i bikini tex. sger en hel del positivt. Att du ser bra ut (eller tminstone frsker se bra ut, bara att frska kan vara attraktivt) att du saknar klass och stil (Vilket r extremt positivt, eftersom klass och stil signalerar hypergami) och att du mjligtvis kan tnka dig analsex (positivt). Det ger ocks intryck av att du r glad, trevlig och inte har s stora krav p mig.
Om du vill kan vi underska detta vetenskapligt. Skicka en bild p dig till mig dr du a) Studiefoto i fin klnning b) Visar rumpan i string. S fr vi se vilken bild jag gillar bst.