2020-08-15, 09:24
Medlem
As va faan

Det r s himla mnga snygga kvinnliga lkare frn Miami p mitt flde, grngda.

Jag vill ha en mullig tjej frn Belgien, helst sdra delen.

Best people ever

Nu skrev hon are you thinking of me now my love, va fan menas med det? Och vem sger my love bara sdr. Skumt.

Fick en bild p min insta p en skitsnygg kostym, och med texten on our wedding maybe..

Nu brjar hon pminna om en Belgian Blue som hon ngar p.

Gillar henne starkt
Citera
2020-08-15, 09:30
Medlem
Det bsta r att belgiska tjejer verkar ska hr och jag sker dr, nd fr jag upp dem som sker hr. Trots att jag sker dr.

LSKAR Latinamerika och deras tjejer. S mjuka och naturliga i sin kvinnlighet.

Kommer slss till sista droppen sd fr att det ska bli vi
Citera
2020-08-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
m

Frstr inte riktigt men jag vet inte vilken typ av man frsker locka. Lkare eller jurister skulle knappast klicka hem en sn tjej

Det hade funkat p mig. r dock ej varken lkare eller jurist. Men jag knde en lkare, psykiatriker. Han lmnade fru och barn fr sin borderlinestrde 20-rige patient. Man behver inte vara ett dugg bttre n andra mn fr att man har ett fint yrke.

En annan bekant, som aldrig tidigare har vnstrat blev aggressivt uppvaktad av en kvinnlig kollega, p jobbet och med sms. Det var frst nr hon visade just rvhlet p bild fr honom med sna dr stlkulor p ett snre som han fll fr henne och brjade vnstra. Vlutbildad revisor.

Ganska mnga mn med mig struntar totalt i om kvinnan klr sig moderiktigt med klass. Eller ser det som ngot negativt, att det signalerar high maintenance och hypergami. Det sger ingenting om du r den trogna typen eller ej (Om ngot: ej, pga hypergami), det sger inget positivt om din personlighet (Bara att du gillar dyra klder och frmodligen r hypergam).

En bild dr du putar med baken mot kameran i bikini tex. sger en hel del positivt. Att du ser bra ut (eller tminstone frsker se bra ut, bara att frska kan vara attraktivt) att du saknar klass och stil (Vilket r extremt positivt, eftersom klass och stil signalerar hypergami) och att du mjligtvis kan tnka dig analsex (positivt). Det ger ocks intryck av att du r glad, trevlig och inte har s stora krav p mig.

Om du vill kan vi underska detta vetenskapligt. Skicka en bild p dig till mig dr du a) Studiefoto i fin klnning b) Visar rumpan i string. S fr vi se vilken bild jag gillar bst.
Citera
2020-08-15, 09:34
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det bsta r att belgiska tjejer verkar ska hr och jag sker dr, nd fr jag upp dem som sker hr. Trots att jag sker dr.

LSKAR Latinamerika och deras tjejer. S mjuka och naturliga i sin kvinnlighet.

Kommer slss till sista droppen sd fr att det ska bli vi

Var bara frsiktig s du inte hamnar med en lyckoskare. Det r skillnad p en kvinna som sker i utlandet och en man som sker i utlandet.

Svenska mn r allmnt knda fr att ha det vlstllt i vrlden s se till att ni delar p notan vid en eventuell visit
Citera
2020-08-15, 09:37
Medlem
Citat:
Svenska mn r allmnt knda fr att ha det vlstllt i vrlden s se till att ni delar p notan vid en eventuell visit
Kommer ta springnota s man brnner bort kalorierna frn det man nyss tit. Fniss. Smart, ekonomiskt och bra fr mnesomsttningen.
Citera
2020-08-15, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
En annan bekant, som aldrig tidigare har vnstrat blev aggressivt uppvaktad av en kvinnlig kollega, p jobbet och med sms. Det var frst nr hon visade just rvhlet p bild fr honom med sna dr stlkulor p ett snre som han fll fr henne och brjade vnstra. Vlutbildad .

Helt rtt, lter vulgo men r dagens sanning.

.
Citat:

Ganska mnga mn med mig struntar totalt i om kvinnan klr sig moderiktigt med klass. Eller ser det som ngot negativt, att det signalerar high maintenance och hypergami. Det sger ingenting om du r den trogna typen eller ej (Om ngot: ej, pga hypergami), det sger inget positivt om din personlighet (Bara att du gillar dyra klder och frmodligen r hypergam).
.

Helt riktigt. Stts det p sin spets s r det exakt s

.
Citat:

En bild dr du putar med baken mot kameran i bikini tex. sger en hel del positivt. Att du ser bra ut (eller tminstone frsker se bra ut, bara att frska kan vara attraktivt) att du saknar klass och stil (Vilket r extremt positivt, eftersom klass och stil signalerar hypergami) och att du mjligtvis kan tnka dig analsex (positivt).

Vrlden r vacker. Du kan din sak, broder.

.
Citat:

Om du vill kan vi underska detta vetenskapligt. Skicka en bild p dig till mig dr du a) Studiefoto i fin klnning b) Visar rumpan i string. S fr vi se vilken bild jag gillar bst.
Eller hur, jag hade valt den som hade en frnimmelse av rektum. Ltt
Citera
2020-08-15, 09:43
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Det hade funkat p mig. r dock ej varken lkare eller jurist. Men jag knde en lkare, psykiatriker. Han lmnade fru och barn fr sin borderlinestrde 20-rige patient. Man behver inte vara ett dugg bttre n andra mn fr att man har ett fint yrke.

En annan bekant, som aldrig tidigare har vnstrat blev aggressivt uppvaktad av en kvinnlig kollega, p jobbet och med sms. Det var frst nr hon visade just rvhlet p bild fr honom med sna dr stlkulor p ett snre som han fll fr henne och brjade vnstra. Vlutbildad revisor.

En bild dr du putar med baken mot kameran i bikini tex. sger en hel del positivt. Att du ser bra ut (eller tminstone frsker se bra ut, bara att frska kan vara attraktivt) att du saknar klass och stil (Vilket r extremt positivt, eftersom klass och stil signalerar hypergami) och att du mjligtvis kan tnka dig analsex (positivt). Det ger ocks intryck av att du r glad, trevlig och inte har s stora krav p mig.

Du skriver sjlv vad det r vad fr typ man attraherar. Det finns vl rtgg inom alla yrken och man gr sig en tjnst att inte slja sig s billigt.

Om jag som tjej med 3 foton dr ena r klnnig, andra ett linne och tredje r ett trningslinne och r uppe p 430 matchningar trots restriktiv selektiv s undrar jag vad man vill attrahera genom att lgga upp sna bilder som visar halva brsten, rvhlet, fittan.

D r hon korkad att inte frst att en kvinna som mig vinner ver henne med stora marginaler.

Sedan vet man med barnsben hur man frfr en man. Visa en urringning och ha ett rtt lppstift

Alla jag har matchat med r mellan 29-45 vita mn med hgstatus yrken.

Jag vill bara veta vad sna kvinnor tnker eller om hon anvnder huvudet alls.

Det r som att man rear ut sig sjlv och nd vinner produkten som dyr ver allt och alla 😂😂

Sedan r det s att man brukar rea ut produkter som inte attraherar mn. Det r exakt det hon gr. Gr allt fr att f en man
Senast redigerad av DixieD 2020-08-15 kl. 09:45.
Citera
2020-08-15, 09:54
Medlem
Citat:
Du skriver sjlv vad det r vad fr typ man attraherar. Det finns vl rtgg inom alla yrken och man gr sig en tjnst att inte slja sig s billigt.

Om jag som tjej med 3 foton dr ena r klnnig, andra ett linne och tredje r ett trningslinne och r uppe p 430 matchningar trots restriktiv selektiv s undrar jag vad man vill attrahera genom att lgga upp sna bilder som visar halva brsten, rvhlet, fittan.

D r hon korkad att inte frst att en kvinna som mig vinner ver henne med stora marginaler.

Sedan vet man med barnsben hur man frfr en man. Visa en urringning och ha ett rtt lppstift

Alla jag har matchat med r mellan 29-45 vita mn med hgstatus yrken.

Jag vill bara veta vad sna kvinnor tnker eller om hon anvnder huvudet alls.

Det r som att man rear ut sig sjlv och nd vinner produkten som dyr ver allt och alla 😂😂

Du "vinner" antagligen inte fr att du har foton med stil, utan fr att du r vldigt attraktiv. TROTS foton med stil. Hade du putat med baken i bikini vgar jag nog lova att du hade haft nnu fler matchningar, inte frre.

Du kan inte jmfra det med matchningar med ngon annan brud du hittat som visar stjrten. Hennes frre matchningar hade vart ytterligare frre om hon inte visat stjrten och istllet frskt se ut att ha klass och stil.

Hur sna tjejer tnker? De anvnder det de har fr att frska attrahera med. Att du inte behver gra s hr liksom inte dit alls. Du r inte hon, och hon r inte dig.
Citera
2020-08-15, 09:54
Medlem
Citat:
Klnning, linne och massa ondiga grejer.

Stll dig och blicka ut ver horisonten med tajta trosor och lite ltt put p rumpan, s man kan se pyttelite av ppningen mellan skolorna. D r det klart.

Blicken, horisonten=vackert och estetiskt rtt.
Trosan, att f en franing vad som r mellan skinkorna, sensuellt och spot on.

.
Citat:

Rtt lppstift r bara usch, det r Lili och Susie-vibbar. Du mste uppdatera dig
Citera
2020-08-15, 10:02
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Du "vinner" antagligen inte fr att du har foton med stil, utan fr att du r vldigt attraktiv. TROTS foton med stil. Hade du putat med baken i bikini vgar jag nog lova att du hade haft nnu fler matchningar, inte frre.

Du kan inte jmfra det med matchningar med ngon annan brud du hittat som visar stjrten. Hennes frre matchningar hade vart ytterligare frre om hon inte visat stjrten och istllet frskt se ut att ha klass och stil.

Hur sna tjejer tnker? De anvnder det de har fr att frska attrahera med. Att du inte behver gra s hr liksom inte dit alls. Du r inte hon, och hon r inte dig.

Frmodligen hade jag det 👌🏼Det handlar dock inte om matchningar utan om kvalitet p matchningar eftersom jag har inte tnkt ha lsaktig sex med ngon frmling

Vill jag ha lsaktig sex s finns det flera kollegor som stller upp. Jag r bara p appen fr att jag saknar social kompetens och p grund av coronakrisen annars hade man vl rest till Bahamas/maldiverna och suttit p en bar/utestlle med en snygg klnning

Helt rligt s r det bara fula tjejer som gr s fr att f en match med en man. Man rear ut sig men hur kul r det fr hennes framtida man att det finns 100 000 mn som sett hennes brst och rvhl?
Senast redigerad av DixieD 2020-08-15 kl. 10:04.
Citera
2020-08-15, 10:07
Medlem
Citat:
Jag r bara p appen fr att jag saknar social kompetens
Och r man socialt efterbliven s har man NOLL CHANS p de riktigt proffsiga mnnen d ingen man av bra kaliber njer sig med en socialt handikappad kvinna.
Citera
2020-08-15, 10:08
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Och r man socialt efterbliven s har man NOLL CHANS p de riktigt proffsiga mnnen d ingen man av bra kaliber njer sig med en socialt handikappad kvinna.

Varfr tror du det?
Sedan r jag inte en komplett idiot inom social frmga utan bara fr blyg/introvert och sker likasinnad man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in