2016-09-10, 20:59
Medlem
-zZz-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Om jag fr gissa s r det baserat p senaste gngen man ppnade appen.

Typ det som r lurigt, det r inte s. Avstndet uppdateras inte trots att man sjlv flyttar sig mer n en kilometer (och det r inte tnkbart att den andra personen tar sig en kilometer i samma riktning samtidigt), samt startar om appen.
Citera
2016-09-10, 21:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -zZz-
Typ det som r lurigt, det r inte s. Avstndet uppdateras inte trots att man sjlv flyttar sig mer n en kilometer (och det r inte tnkbart att den andra personen tar sig en kilometer i samma riktning samtidigt), samt startar om appen.
Vad jag kan googla mig till s uppdateras ens avstnd vid tv tillfllen. En gng nr du ppnar appen och sen ytterligare en gng nr man swipear. S personen har vl helt enkelt inte swipeat ngot.
Citera
2016-09-10, 21:19
Medlem
Har ftt en mute-symbol bredvid en matchnings namn, ngon som sttt p det? Om matchningen r borttagen s borde den bara frsvinna eller?
Citera
2016-09-11, 08:25
Medlem
Tycker det inte r ngot strre fel p sjlva appen i sig bortsett frn att den buggar ibland.
Problemet r att om man r en svensk kille i Sverige r det ingen ide att anvnda appen eftersom Sverige styrs av svenskfientliga krafter vilket svenska tjejer anammar.
Om man dremot befinner sig utomlands en bra bit frn Sverige funkar appen utmrkt att anvnda.
Citera
2016-09-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urtoken
Tycker det inte r ngot strre fel p sjlva appen i sig bortsett frn att den buggar ibland.
Problemet r att om man r en svensk kille i Sverige r det ingen ide att anvnda appen eftersom Sverige styrs av svenskfientliga krafter vilket svenska tjejer anammar.
Om man dremot befinner sig utomlands en bra bit frn Sverige funkar appen utmrkt att anvnda.

Exakt s r det
Citera
2016-09-11, 12:37
Bannlyst
Varje gng man lyckas matcha med en st pingla 7-9:a s r dom nstan alltid frn ngon annan stad...
Citera
2016-09-11, 17:49
Medlem
dainsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Varje gng man lyckas matcha med en st pingla 7-9:a s r dom nstan alltid frn ngon annan stad...
Stmmer 401 km hrifrn :/
Citera
2016-09-12, 13:09
Medlem
dwylaftrs avatar
Matchat med en sjukt st tjej som r lskar gaming.

Har ocks mrkt att om jag super like:ar ngon s r det nstan 90% chans att vi matchar. r rtt sker p att tinder visar fr tjejen om man super like:ar.
Citera
2016-09-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
+1

Kanske inte 99 % dock, men hller med om det var en pong.

Fr att vara helt rlig s r 99% inte en alltfr verdriven siffra. Men 90-95% r nog rimligare.

r 2016 i Sverige finns nstan inga tjejer som r emot ONS/sex p frsta dejten av principiella skl. Att ha sex direkt anses snarare av de flesta tjejer som ett uttryck fr "sexuell befrielse".

Jmfr man med t.e.x. USA s finns det olikheter p den dr punkten.

P tinder r tjejerna till och med mer lttfotade n den genomsnittliga tjejen p gatan.

Beaktar man dessa faktorer ska man kunna ligga med minst90% av de man trffar p frsta dejten.

Gr man inte det s har man gjort ngot fel.

Utgngspunkt: Tjejen du har precis trffat har ngon gng haft ett one night stand med ngon (Sverige r 2016).

Hon har inga principiella invndningar mot det ----> allts r det ens egna personlighet som avgr om det blir ligg eller inte.

Har sjlv en success rate p 14/15 = 93%
Citera
2016-09-12, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwylaftr
Matchat med en sjukt st tjej som r lskar gaming.

Har ocks mrkt att om jag super like:ar ngon s r det nstan 90% chans att vi matchar. r rtt sker p att tinder visar fr tjejen om man super like:ar.
Ja, hela pongen med super like r ju att det visas.
Citera
2016-09-12, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urtoken

Snacka inte skit. Svenska killar har fretrde p dejtingsidor, just fr att de r svenska killar. Araberna associeras automatiskt med dliga stereotyper oavsett om de r fula eller ser bra ut.

Men generellt s har killar som ser bra ut lttare att f matchningar (oavsett svensk eller kurd) ven om ovanstende variabler pverkar ganska mycket.
Citera
2016-09-12, 14:21
Medlem
christallqhulaaas avatar
testat tinder i 2 dagar nu.resultat 1000 hgerswipe 0 st matchade,kan sga att jag dessutom ser mycket bra ut och aldrig haft problem att atrahera tjejer p andra sajter/irl s antingen ntt fel p mitt konto eller s r tinder bara ren skit.mitt betyg blir 1/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in