Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Fattade jag rtt beslut att ta bort matchningen?.
Tveksamt, nu gller det att antingen styra upp det via sms fr att f ngot slags avslut, alternativt snabbt hitta en ny fr att f utlopp fr saknaden. Annars r det ltt hnt att man fastnar och tillmter det strre betydelse i ens liv n vad som r hlsosamt fr en sjlv.
Gjorde en liknanade grej fr drygt ett halvr sen, och jag tnker fortfarande mycket p honom och p vra snack.
Nr det brnner fr mycket bakom gonlocken gr jag in i trden och lser, det fungerar som en vaccination om jag frestller mig honom som ett tappat misogynt as som ser mnniskor i siffror och jagar notches on the bedpost.
Egentligen hade jag prjsat alla middagar i vrlden fr att bara f trffa honom. Se att han finns p riktigt, bara f hra hans rst. Flamsa om stel tystnad och knna sig sdr nervs och pirrig som man bara kan gra en gng med en mnniska.
Ltt vrt hummerknaprande och bubbelsrplande, eller vad nu allas ursvultna high maintenance dejter bestller in.
Och fr att spinna vidare p tidigare diskussion om varfr i helvete nn bjur p fda nr det r underliv man vill t - well, fr att man har rd. Och fr att man vill umgs med en mnniska. Konversera och roas p ett lttsamt vis. Och framfrallt fr att man ogrna tar hem frmlingar alternativt ker ut till en sunkig tredjehandslya i fashionabla orten fr att gna sig t umgnge.
Sen r det rtt sknt att slippa laga mat ibland..