2016-11-06, 15:08
Medlem
Skriver frn mob s urskta rran i formuleringarna
Citera
2016-11-06, 15:44
Medlem
Kan ngon svara p min tidigare frga? r nyfiken p hur det funkar. Citerar;

Testade boost fr frsta gngen idag. De dr sm profilbilderna som poppar upp rtt ofta frn boost-ikonen i mitten, r det tjejer som likear en eller r det bara andra boost-anvndare som visas?
Citera
2016-11-06, 17:10
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusanagi
Kan ngon svara p min tidigare frga? r nyfiken p hur det funkar. Citerar;

Testade boost fr frsta gngen idag. De dr sm profilbilderna som poppar upp rtt ofta frn boost-ikonen i mitten, r det tjejer som likear en eller r det bara andra boost-anvndare som visas?

Googla eller frga Tinder sjlva genom sociala medier?

Sjlv skulle jag gissa p att det handlar om anvndare som just nu/alldeles nyligen ftt upp din profil, som du blir visad fr genom att du har en boost igng, och sedan dissat dig genom att svepa vnster.
Citera
2016-11-06, 17:36
Bannlyst
S hr ser det ut fr mig och har gjort i ver en vecka.

http://m.imgur.com/3Uh7DBI

Tinder r vrdelst eller s r jag ohyggligt motbjudande.
Citera
2016-11-06, 18:00
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artondeklass
S hr ser det ut fr mig och har gjort i ver en vecka.

http://m.imgur.com/3Uh7DBI

Tinder r vrdelst eller s r jag ohyggligt motbjudande.

Tror antigen ser du fr vanlig ut eller fr ful helt enkelt. Har dock sjlv aldrig testat Tinder men skulle inte frvana mig ett dugg ifall det hade hnt samma med mig.
Citera
2016-11-06, 18:09
Medlem
Bennermanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
fr knappt ngon matchning efter boost introducerades. dden fr appen.

Samma hr.. helt dtt helt pltsligt.
Dremot dyker jvligt mycket smlleta brudar upp i feeden som frmodligen kpt boozten. Definitivt gjort appen smre d man fr minde matchningar plus att tjockisar dyker upp i oproportionerlig hg skala..
Senast redigerad av Bennermann 2016-11-06 kl. 18:28.
Citera
2016-11-06, 18:35
Medlem
Den hr appen r ju s jvla trasig att man inte vet om man ska skratta eller grta. Jag fr sisdr en matchning per vecka, och d sker det oftast p ngon som r MINST 100 km ifrn, nr jag har en grns p 50. S jvla skrattretande. Och nej, jag r lngt ifrn ful.
Citera
2016-11-06, 22:18
Medlem
triquartistas avatar
Tinder vill vl att folk ska kpa Plus/Boost, och drmed krma ur varenda sista krona som finns innan ngon ny app kommer.
Citera
2016-11-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
Tinder vill vl att folk ska kpa Plus/Boost, och drmed krma ur varenda sista krona som finns innan ngon ny app kommer.

Har svrt och se att ngon ny app skall erstta Tinder. De var frst med den gyllene matchningsfunktionen och som vi alla vet vill folk ha originalet fre kopior.
Citera
2016-11-06, 22:50
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Har svrt och se att ngon ny app skall erstta Tinder. De var frst med den gyllene matchningsfunktionen och som vi alla vet vill folk ha originalet fre kopior.

Ja, Tinder r riktigt bra till skillnad frn bajshgen Badoo som vill att man ska spendera pengar, hur mycket som helst verkar det som.

Dock r det drygt med chattfnster som hoppar hejvilt, meddelanden som r lsta men dyker upp igen och sist men inte minst klientelet som aldrig r frmgna att hitta p ngot (jod, jag skriver frslag och terkommer men ibland har man inte tid med daltandet).
Citera
2016-11-07, 01:36
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Vilket jvla trams du tror p d.
Mirabilis var ju frst och pionjrer med den "gyllene" livechatt-funktionen, ICQ, men hur pass jvla mnga anvnder det idag? Idag regerar Facebook, Twitter, whatsapp, Instagram, Snapchat och fortfarande finns det utrymme dr fr nya jvla sociala medier dr folk kan kommunicera.
S kommer det ven bli med Tinder. Om 10r kommer ingen hnga p Tinder, antagligen betydligt fortare, bland annat p grund av anledningen som jag var frst om att skriva om hr fr ngon vecka sedan..

Precis som jag frutspdde skulle den hr boostapplikationen mest gra att massa halvdana killar kunde mjlkas p pengar s att Tinder kunde dra in cash och sledes visas framfr attraktivare mn, som nu fr mindre matchningar.
Nu fr vi rapporter hr om killar som tidigare haft matchningar ftt betydligt frre och tjockistjejer dyker upp.
Kvinnor ledsnar p ett vis av att bara matcha med desperata snubbar som boostar fram sig sjlva till massa matchningar och r halvdana (och halvdant r ju ngonting kvinnor p dejtingappar inte vill ha alls), s alla fr mindre faktiska resultat, varken fina ligg, lngvariga relationer eller dejter. Att f bekrftelse frn betahanar blir som trkigt i lngden.
Lgg drtill att massa fetton till kvinnor boostar fram sig sjlva till fler ligg, vilket leder till att de ytterst f mn som har ngra standards, brjar anvnda appen mindre regelbundet, tills att den dr ut.
Senast redigerad av andreasmm 2016-11-07 kl. 01:40.
Citera
2016-11-07, 10:52
Medlem
k till Asien och tindra. Bara smattrar in matchningar hela tiden. Som natt och dag. Tragiskt att vara en enkel man i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in