Flashback bygger pepparkakshus!
2016-05-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Grymt. Hur mycket har du ökat? Fick min beställning igår från madidus. Hoppas på en snabb ökning.

Hej ett tag sedan jag var inne nu.

Men jag gick väl från en sats mellan 5-7 cl till 10 cl eller strax över och sen när jag slutade köra med tillskotten gick det ner igen. Men det höll sig på en stabil nivå på runt 10 några månader efter att jag slutat så det funkar. Tror det är bättre än att köpa ihopkok, vet inte hur mycket dom har i eller vad i sånt. Köp de grejor som är mest verksamma och kombinera som jag. Och ni kommer bara märk skillnad när ni sparat några dagar och är väldigt upphetsad när ni kommer, som tekniken att hålla på ett tg och bromsa in utlösningen flera gånger innan ni kommer
Citera
2016-05-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
Hej när jag e p G kan jag spruta ca 11 - 12 rep. Mitt bästa knep e att ge fan i att runka och kolla sexiga damer utan att röra kuken. Curla hjälper med. Mitt ideal e ca 5.40 in i klippet http://compilationx.com/top-10-ggg-c...me-1/1508054an

Ni får ju tänka på att detta är killar som sprutar redan mycket sedan innan och säkert hållit sig ett tag innan klippet samt att de kanske går på anabola samtidigt, räkna inte med såna här resultat om ni inte redan har satser i den storleken, man kan öka sin sats men det finns inga mirakelkurer glöm inte det
Citera
2016-05-29, 14:31
Medlem
Kurre.Dutts avatar
Har nu kör min kur i över en månads tid.
Kan konstatera att min ökning är nästintill en fördubbling mot tidigare.
Nu tar jag inte kuren varje dag längre, det handlar mer om att underhålla resultatet. Tar kuren ca 4-5 dagar/veckan.

Nu sprutar jag i princip dagligen då lusten (L-arginine?) kräver detta. Märker också skillnad om jag sprutar två gånger på raken, då har jag lite sats kvar till sprut två. Tidigare var det näst intill obefintligt.

Kan inte kontrollera varje sprut då flertalet är "skott i råttan", men orgasmerna känns lite mer intensivare och längre.

Ska försöka mig på några dagars avhållsamhet för att se om man kan lägga en riktigt rejäl laddning. Problemet är bara att lust går före vilja i detta fall. Men jag återkommer om jag lyckas med detta.
Citera
2016-05-30, 08:56
Bannlyst
Tja spermalovers!

Har rekordsprutat i helgen! Två dagars avhållsamhet med bra kost och ingen alkohol. Har gymmat 5 dagar i veckan den senaste månaden. Kände mig i bra form och kåtheten på topp!

La en imponerande salva med en ny böna som jag ha införskaffade, var första gången vi hade sex. Hade preppat med daglig dos av cumplus, 1 goldmax blue och 2 dochammer. Fick till världens sprut, intensiteten knäckte, sperman var helvit och prefekt flytande, mängden såg betydligt större ut än tidigare.
Peter North watch out, here I cum!
Citera
2016-05-30, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainandbrawn
Hej ett tag sedan jag var inne nu.

Men jag gick väl från en sats mellan 5-7 cl till 10 cl eller strax över och sen när jag slutade köra med tillskotten gick det ner igen. Men det höll sig på en stabil nivå på runt 10 några månader efter att jag slutat så det funkar. Tror det är bättre än att köpa ihopkok, vet inte hur mycket dom har i eller vad i sånt. Köp de grejor som är mest verksamma och kombinera som jag. Och ni kommer bara märk skillnad när ni sparat några dagar och är väldigt upphetsad när ni kommer, som tekniken att hålla på ett tg och bromsa in utlösningen flera gånger innan ni kommer

?? Vad .....sprutar du mer en deciliter..???
Citera
2016-06-01, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Tja spermalovers!

Har rekordsprutat i helgen! Två dagars avhållsamhet med bra kost och ingen alkohol. Har gymmat 5 dagar i veckan den senaste månaden. Kände mig i bra form och kåtheten på topp!

La en imponerande salva med en ny böna som jag ha införskaffade, var första gången vi hade sex. Hade preppat med daglig dos av cumplus, 1 goldmax blue och 2 dochammer. Fick till världens sprut, intensiteten knäckte, sperman var helvit och prefekt flytande, mängden såg betydligt större ut än tidigare.
Peter North watch out, here I cum!
nice. Hur många cumplus kör du daligen? Hur långt innan tog du dochammer o goldmax? Hade du några biverkingar med denna combo?
Citera
2016-06-01, 15:31
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Har nu kör min kur i över en månads tid.
Kan konstatera att min ökning är nästintill en fördubbling mot tidigare.
Nu tar jag inte kuren varje dag längre, det handlar mer om att underhålla resultatet. Tar kuren ca 4-5 dagar/veckan.

Nu sprutar jag i princip dagligen då lusten (L-arginine?) kräver detta. Märker också skillnad om jag sprutar två gånger på raken, då har jag lite sats kvar till sprut två. Tidigare var det näst intill obefintligt.

Kan inte kontrollera varje sprut då flertalet är "skott i råttan", men orgasmerna känns lite mer intensivare och längre.

Ska försöka mig på några dagars avhållsamhet för att se om man kan lägga en riktigt rejäl laddning. Problemet är bara att lust går före vilja i detta fall. Men jag återkommer om jag lyckas med detta.

Kan bara hålla med. Har inte kört på samma kur som dig lika länge men jag märkte redan efter första veckan. Är det L-arginine som får upp lusten? Känner exakt likadant. Ska bli intressant om 3 månader. Kommer nog göra som du o ta lite uppehåll i några dagar då och då.

Den amerikanska siten skickade 2 paket av någon anledning + det svenska. Alla kom olika dagar, måste verkat lite skumt hur det rasslar piller i varje paket som kommer till mig

Skriver en ny update nästa vecka eller så!
Citera
2016-06-01, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1P1
nice. Hur många cumplus kör du daligen? Hur långt innan tog du dochammer o goldmax? Hade du några biverkingar med denna combo?
Ligger på fyra st Cum Plus dagligen, tar dom andra 5-10 min innan förspel.
Biverkningar, kunde ej sova denna natt, såg att Doc Hammer innehåller taurin & koffein. Sen innehåller Gold Max Blue Gingko B, så det kan vara det också.
Observera att denna combo är anpassad för ett freak in heat!
Citera
2016-06-05, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
?? Vad .....sprutar du mer en deciliter..???

Nej för fan fel fel fel!!!

ml skall det vara milliliter!!!

My misstake

Gick inte att ändra i grundinlägget :-(
Citera
2016-06-05, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ligger på fyra st Cum Plus dagligen, tar dom andra 5-10 min innan förspel.
Biverkningar, kunde ej sova denna natt, såg att Doc Hammer innehåller taurin & koffein. Sen innehåller Gold Max Blue Gingko B, så det kan vara det också.
Observera att denna combo är anpassad för ett freak in heat!
Är det ok att börja direkt med fyra st? Eller ska man öka stegvis?
behöver hjälp.
Citera
2016-06-05, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1P1
Är det ok att börja direkt med fyra st? Eller ska man öka stegvis?
behöver hjälp.
På burken säger dom ta 3 st dagligen med vatten. Står också att man bör ej överskrida tre st cum plus om dagen....
Hur som helst, börja kör tre stycken enligt tillverkarens rekommendationer.

Se hur det går för dig, dina värden kanske är bra redan innan och du förvandlas till en spermakanon av bara lite hjälp.

Sputa lugnt nu!
Citera
2016-06-10, 07:30
Bannlyst
Citat:
På burken säger dom ta 3 st dagligen med vatten. Står också att man bör ej överskrida tre st cum plus om dagen....
Hur som helst, börja kör tre stycken enligt tillverkarens rekommendationer.

Se hur det går för dig, dina värden kanske är bra redan innan och du förvandlas till en spermakanon av bara lite hjälp.

Sputa lugnt nu!
Hello Cum Lover,

Tack för tipset med fyra. Har ökat nu till fyra Cum+ nu känner skillnaden i trycket. Väldigt uppfriskande att få ett sjysst sprut, hela orgasmen kändes annorlunda, kändes ungdomligt med intensiteten som jag har saknat. Lustigt det där. Aldrig kul med en halvtaskig orgasm med ett svagt sprut. Fortsätter med fyra nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in