Flashback bygger pepparkakshus!
2016-07-16, 09:27
Medlem
Förstår att nämnda saker ger effekt . Förstår också att många inte vill pga olika saker testa det jag nämnde Pregnyl(HCG) och Proviron men jag håller mig till det , funkar i vården funkar i praktiken otroligt bra.
Citera
2016-07-16, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av homelessigbg
Förstår att nämnda saker ger effekt . Förstår också att många inte vill pga olika saker testa det jag nämnde Pregnyl(HCG) och Proviron men jag håller mig till det , funkar i vården funkar i praktiken otroligt bra.
Det är väl steroids? Orka ta det...

gmb o c.p räcker bra för min del
Citera
2016-07-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Det är väl steroids? Orka ta det...

gmb o c.p räcker bra för min del

Läs på , men kort svarat, nej, det är inte anabola androgena steroider.
Citera
2016-07-16, 11:04
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibex1
Ähh glöm bluff och båg-vitaminer sånt har förmodligen en dålig facial humilation-faktor....

Istället har jag upplevt slaskiga och kladdiga bieffekter av ett hormonpreparat mot dålig fertilitet som heter Clomifen eller mer känt som Clomid. Detta är riktiga mediciner och inget mumbo-jumbo. Används först och främst för att öka kvinnans fertilitet genom att stimulera ägglossning eller nåt sånt trams. För män används denna medicin sällan i Sverige, dock används den i större omfattning för män i andra länder för att bättra på mannens befruktningsförmåga. (fast här på flashback avser vi inga gapiga jävla avkommor efter nio månader, utan här rekommenderas medicinen istället för att förvandla ens pryda tjej/slyna/dam/tant, eller kort och gott kärring, till att bli ett slabbigare och kletigare spermavrak än ett tyskt sprutluder från Reeperbahn som extraknäcker som kladdkaka i tyska spritzen-films.)

Kort och gott (och detta har jag själv fått erfara den slaskiga vägen med nedsörjade sängkläder och förnedrade damer som med en hink sagge över nyllet dampat loss och kallat en för "svin" efter det att romatiken utbyts mot ett veritabelt spermakaos, så där mitt i fredagsmyset...) så är detta ett preparat som funkar och ställer till det på alla sätt och vis! Det fina är att det är tämligen lätt att komma över om man känner till steroidkranar (lämpligen någon av alla otaliga på nätet), då denna medicin används efter en steroidkur för att stimulera hypofysen att sätta i gång testosteron och fortplantningsförmågan efter ett par hårda månader med varierande potens. Vanligen kör man en till två tabletter (50-100mg = 10-20 kronor) per dag i två veckor, sedan någon veckas uppehåll och på det igen om det skulle behövas. Dock är detta kraftiga grejer och att köra mer än två veckor är inget att rekommendera.

Själv kände jag inte till den här "bieffekten" innan jag inmundigade dessa piller efter lite omoraliska muskelepisoder jag hade för en tid sedan. Men efter min dagliga tristessrunk framför en porträtt av Margit Paulsen så blev jag varse! Då jag kände att laddningen var på väg så riktade jag håglöst mandomen mot magen för att lite småmuntert se om sprutet kom längre upp än första bilringen, och ja....
Det blev en otrevlig upplevelse och jag förnedrade mig själv helt jävla ofrivilligt, då jag för en stund fick känna på hur livet som ett tyskt sprutluder känns. Fick sagge i mun, ansikte hår och även tapeterna blev förnedrade. Satans så äcklad jag blev...!

För ett ögonblick trodde jag att jag skulle bli feminist och porrmotståndare, men lyckades driva bort goda och kristdemokratiska idéer för att istället kliva in i rollen som ondskan själv.... Så under ett par veckor roade jag mig med min skumsläckare på ett par kränkta honor i min närhet... Sann facial humilation i äkta japansk gangnam style. Yoghurtporr med skruv! Vaniljflens med heltäckande förmåga!

Kul och äckligt på samma gång! Alltid kul att skoja till det när man har damer på besök!
För vilken fager dam vill inte få känna sig som en sperma-geisha i en bukkake-rulle, i alla fall en gång i livet?

Clomid gör säden go och glad! Lägg det på minnet era porrskadade fåtöljrunkare!
Hahahahahaha,skrattar så jag gråter
Citera
2016-07-16, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av homelessigbg
Läs på , men kort svarat, nej, det är inte anabola androgena steroider.
Nej det är lugnt. Hade en nöt till bekant han höll på med oxar roids och proviron för att motverka bitch-tits. Så därför antog jag att proviron var också olagligt. Och nej har ingen lust att googla sådant på min dator...
Citera
2016-07-16, 18:14
Medlem
Citat:
Nej det är lugnt. Hade en nöt till bekant han höll på med oxar roids och proviron för att motverka bitch-tits. Så därför antog jag att proviron var också olagligt. Och nej har ingen lust att googla sådant på min dator...

Har du ingen lust så har du ingen lust...
Citera
2016-07-17, 17:39
Bannlyst
Citat:
Jag har gjort det lätt. Kör avhållsamhet en vecka och ingen alkohol eller receptlagd medicin samt bra kost. Ät C+ dagligen och gmb innan sex.

Nu har jag slarvat med allt ovan, tillbaka till fjuttigt sprut. Inget roligt. Skärpning nu för min del.
Tack det gick väl så där. Började med en 69:an var tvungen att avbryta inom några minuter var på väg och tömma i munnen på henne. Fingerjuckade och lapade när hon var nära så tryckte jag in den i fittan på henne, hann bara jucka någon minut innan dags för satsen. La den på hennes mage, det var en klar förbättring med gmb och c.p. Kom mycket mer än vanligt, färgen var sjysst vit.
Klarade av att få stånd väldigt snabbt efteråt som hon sög upp, klarade av att pumpa henne doggy i drygt tio minuter innan jag tömde i fittan på henne. Fortfarande kåt efter en andra tömning. Men trött, på morgonen efter kunde jag knulla riktigt länge med lust och en skön tömning i musen.
Citera
2016-07-18, 08:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
Tack det gick väl så där. Började med en 69:an var tvungen att avbryta inom några minuter var på väg och tömma i munnen på henne. Fingerjuckade och lapade när hon var nära så tryckte jag in den i fittan på henne, hann bara jucka någon minut innan dags för satsen. La den på hennes mage, det var en klar förbättring med gmb och c.p. Kom mycket mer än vanligt, färgen var sjysst vit.
Klarade av att få stånd väldigt snabbt efteråt som hon sög upp, klarade av att pumpa henne doggy i drygt tio minuter innan jag tömde i fittan på henne. Fortfarande kåt efter en andra tömning. Men trött, på morgonen efter kunde jag knulla riktigt länge med lust och en skön tömning i musen.
Kan tycka att man ej behöver gå utan tömning så pass länge som en vecka utan sex för en stor sats. Själv får jag ont i skrevet om jag inte tömmer inom 2-3 dagar. Hinner samla mycket sarre inom denna korta tid, samt cp+ och gmb hjälper förstås. Lät som du satte på henne bra ändå, var stolt.
Citera
2016-07-18, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
Bra jobbat!
Citera
2016-07-21, 14:15
Bannlyst
Hej kolla gärna min trad (FB) Mest sperma nagonsin i porrvärlden? Loadmaster hos Gloryhole Swallow och kommentera om det är detta ni vill uppna? Eller sprutar killen inte tillräckligt?
Citera
2016-07-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
Hej kolla gärna min trad (FB) Mest sperma nagonsin i porrvärlden? Loadmaster hos Gloryhole Swallow och kommentera om det är detta ni vill uppna? Eller sprutar killen inte tillräckligt?
Tycker inte det där var något speciellt mot Peter North när han var på topp. North brukade ju spruta i ansiktet och inte så ofta i en stängd mun, så svårt att se hur mycket han egentligen sprutar.

On topic:
Har nu testat Cum Plus ca 1 vecka, tre kapslar om dagen. Har inte ökat mängden det minsta. Har haft runkuppehåll på tre dagar, ändå blev det nästan mindre än vanligt.

Ska gå över på att testa maca istället, kanske i kombination med arginin, zink och selen. Zink och selen ingår visserligen i Cum Plus enligt innehållsförteckningen, men billigare att köpa dem i hälsokostbutik. Även maca ingår i Cum Plus, men i alldeles för små mängder, 150 mg i tre kapslar, medan det verkar få effekt först i doser på runt 3000-5000 mg.

Följande säger innehållsförteckningen på Cum Plus (gäller för tre kapslar, som är dagsdosen):
Bulking agent E460
Oat (Avena sativa) - havre alltså: 450 mg
Maca: 150 mg
Magnesium: 90 mg
Vitamin C: 75 mg
Green tea extract: 75 mg
Dong Quai: 75 mg
Anticaking agent: E570
Vitamin E: 22.5 IU TE
Anticaking agent: E551
L-Carninite: 15 mg
Anticaking agent: E572
Zinc: 9 mg
Selenium: 52.5 microgram
Vitamin B6: 4.5 mg
Folic acid: 300 microgram
Vitamin B12: 4.5 microgram

En hel del antiklumpmedel, som har noll effekt, utan bara till för utfyllnad och för att det inte ska klumpa sig, vilket egentligen inte spelar någon roll eftersom innehållet redan ligger i kapslar. I övrigt mest vanliga vitaminer, några mineraler, en aminosyra och lite "örter". En av örterna - dong quai vet jag inte ens vad den gör där, verkar mest marknadsföras till kvinnor med "övergångsbesvär". Det ska tydligen öka östrogennivåerna, vilket verkar lite kontraproduktivt för en man som vill få igång sin spermaproduktion.

Är det ingen annan som fått noll effekt av just Cum Plus?
Senast redigerad av Burninator 2016-07-21 kl. 16:11.
Citera
2016-07-23, 10:57
Bannlyst
Hallå där,

Tillbaka i tråden. Vart i Thailand och levt jobbat. Gött var det där. Knullat mycket må du tro.
Träffade en fin brud från Nordsjön i torsdags, hade köpt Hard-Man tillsammans GMB. Tog en H.M då vi lämnade krogen. Kom hem och slet av henne kläderna i farstun, tog henne stående i fittan sen drog jag ut den och kunde lätt föra in den i analys med hennes fittsaft på staken. Pumpade henne hårt i analys i drygt en minut drog ut den och in i munnen och sprutade tills hon gurglande.
Tycker c.p är hyfsat bra, men h.m är grymt bra.
Ha det gött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in