Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-06, 13:55
  #1
Medlem
teflonpannan69s avatar
I en artikel i Nyheter24/Expressen slår Zara Larsson tillbaka mot näthatet och Flashback.

Citat:
Hennes kändisskap och åsikter har bland annat lett till ett massivt näthat – och till en synnerligen obehaglig tråd på Flashback där användarna uppmanas att dela med sig av bilder på Zara.

– Den är det värsta jag läst i hela mitt liv. Den är så läskig, obehaglig. Det är nog också folk som bor i sin mammas källare. Ärligt talat kändes det vidrigt att läsa. Usch. Ledsen är fel ord, men det är klart jag blir upprörd. Egentligen ska jag inte behöva ta det, oavsett om jag är en offentlig person eller inte, säger hon till Expressen.

Antar att det är denna tråd som åsyftas (FB) Zara Larsson - fyll på!

http://www.expressen.se/noje/zara-ja...-ar-fucked-up/

http://nyheter24.se/noje/772350-zara...gg-om-valdtakt
__________________
Senast redigerad av teflonpannan69 2014-10-06 kl. 14:01.
Citera
2014-10-06, 13:58
  #2
Medlem
Lootpack23s avatar
varför ska alla som hatar på nätet bo i en källare?
Citera
2014-10-06, 13:58
  #3
Avstängd
Injectionzs avatar
Haha, "bor i mammas källare" har man inte hört tidigare. Hon bara matar trollen, är hon verkligen så uppmärksamhetskåt?
Citera
2014-10-06, 14:05
  #4
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Inte för att jag har någon aning om vem denna "Zara" är, verkar vara en i mängden av "kändisar" som ser ut som transvestiter. Men efter en snabb koll i tråden som avses så verkar ju alla bilder där vara sådana som hon själv lagt upp på sociala medier. Det verkar inte direkt vara så att några elaka perverts från Flashback smyger runt i trädgården & plåtar henne, utan det sköter hon helt på egen hand.

Man lägger alltså upp lättklädda bilder på sig själv & sedan blir man indignerad när någon tittar på bilderna & kommenterar.
Citera
2014-10-06, 14:08
  #5
Medlem
.Chloes avatar
Först Molly och nu Zara. Dessa b-kändisar måste börja lära sig att som publik person så kommer man behöva stå ut med både hat, creepers och stalkers. Välkommen till Internet.

Sen är det inte första gången(oh, nej!) Zara sätter på bitch-mode och leker anti-* : http://instagram.com/p/tqgj6zj1uC/?modal=true
Citera
2014-10-06, 14:19
  #6
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Är det inte så att tjejen laddar upp en massa sexiga bilder på sig själv - och ändå gnäller när de kommenteras på nätet.. Vill inte den narcissistiska bortskämda idioten synas eller..?
Citera
2014-10-06, 14:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är det inte så att tjejen laddar upp en massa sexiga bilder på sig själv - och ändå gnäller när de kommenteras på nätet.. Vill inte den narcissistiska bortskämda idioten synas eller..?

Bruden tillhör den generationen, hon är född 97 va? Hor-slamp-attention generationen nr 1. + Att de är oftast sjukt hjärntvättade av Lib media och politik.
Citera
2014-10-06, 14:50
  #8
Medlem
Roxorzs avatar
Är det så mycket hat mot Zara Larsson?

Jag har då inte läst mycket om henne på Flashback men de lilla jag har läst verkar ha varit positivt eller är jag helt ute & cyklar?
Citera
2014-10-06, 15:23
  #9
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Finner det hela komiskt. Att hon fått en så gigantisk tråd, hon ser ju inte värst ut i konkurrens med resten av Europa, har Svenska tjejer blivit så fula på senare år ?

Dessutom att hon är 97:a och ändå inte utvecklats, enda jag kan erkänna som ett plus är ju hennes käkben som är ganska snygga på henne. Resten vetåfan.

Så kort sagt: typisk attentionwhore som har sig själv att skylla men grinar nu för att få ännu mer uppmärksamhet.
Citera
2014-10-06, 15:34
  #10
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Vad gör du med pengarna du tjänar?
– Inte ett skit. Jag bor hemma, betalar inga räkningar, ingen bil, ingen mat. Jag gör ingenting med pengarna. Vad ska göra med dem?

Zara verkar också bo i sin mammas källare. Jag blir nästan tårögd. Hon är precis som vi...
Citera
2014-10-06, 15:47
  #11
Medlem
Perticuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Först Molly och nu Zara. Dessa b-kändisar måste börja lära sig att som publik person så kommer man behöva stå ut med både hat, creepers och stalkers. Välkommen till Internet.

Sen är det inte första gången(oh, nej!) Zara sätter på bitch-mode och leker anti-* : http://instagram.com/p/tqgj6zj1uC/?modal=true
Hon framstår som en riktigt dryg stockholmare i det klippet. Inte riktigt den bilden jag hade fått först av henne, men men, skenet kanske bedrog.
Citera
2014-10-06, 15:49
  #12
Medlem
Fjodorovs avatar
Kommer vara ett socialfall om några år, varför ska man bry sig?

Så fruktansvärt dumt att tillåta barn slå sig in i underhållningsbranschen, de flesta utvecklar alla möjliga sorters missbruk.

Sedan får hon ju skylla sig själv för att hon lägger ut bilder på sig själv i underkläder. Va ska man göra, inte kolla? Varför lägger du hon ut bilder då?

Viktigaste frågan är dock var föräldrarna är?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback