Citat:
Ursprungligen postat av
Ttoclaw
Han ska ändå ha cred för att han inte orkar vara så jävla PK hela tiden. Men som sagt, han borde veta hur svensk äckelmedia fungerar vid det här laget. Alla måste vara radikalvänster.
Håller med. Det känns nästan som att han försökte få sparken. Jag menar, om man jobbat på expressen så borde man väl ha
lite insikt om hur åsiktskorridoren fungerar i nya DDR? Kanske bestämde han sig när han drog till Italien och inte fick stöd från "journalisterna" han jobbat med.
Hursomhelst ska han ha mycket cred för att han vågat vara icke-PK. Han lär inte vara slut i branschen iaf, personligen hoppas jag att han börjar skriva för
Samtiden.
Citat:
Jag vill också gratulera alla dem av er som de senaste dagarna ägnat er åt kollektiv masspsykos och passat på att virituellt veva några slag när ni sett mitt namn.
Jag vill gratulera alla er som hört av er till mig och cheferna och krävt min avgång. Jag vill gratulera den delen av vänstern som älskar att mordhota och hata sina meningsmotståndare i den gyllene Älska olika-andans namn.
Härlig känga