Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-26, 15:00
Medlem
Om 2 timmar har jag varit utan cigaretter i 3 dygn. Jag hoppas att det går bra den här gången. Jag har hört att det ska vara de första 3 dygnen som är svårast och att det sedan släpper.

Jag röker vapes nu istället. Ska försöka sluta med även dessa, men det är en lägre prioritering.

Det känns förjävligt skönt att vara utan cigaretter. Frihetskänslan.
Citera
2024-10-18, 05:20
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jag bytte ut cigg mot vape för 4 månader sedan. E-juice innehåller rätt mycket nikotin men eftersom det är så pass mycket billigare har jag fortsatt med vape. Fördelen förutom just ekonomin är att jag inte stinker rök plus att jag kan röka inne. Fan jag kan smyg puffa lite på bussen ibland till och med.

Här om dagen tog jag några pilsner, jag dricker otroligt sällan, och blev skit sugen på en cigg! Jag har lite rulltobak och rullpapper hemma så jag rullade upp en och tog några bloss. Asså fyfan, det var som att jag aldrig rökt. Fick fimpa den direkt och kände mig illamående ett bra tag efteråt. Ändå får jag ju i mig nikotin, antagligen mer nikotin nu än när jag rökte tobak. Det måste vara massa skit i tobak asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in