Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2015-06-02, 21:55
Medlem
OpMeFasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyfie
Sjlvklart r det lite av en skandal, men att det skulle finnas ngot form av uppst tror jag inte ett skit p.

Frstr inte alls problemet med barnprogram som syftar till att utbilda barn kring kroppen, sex, samlevnad etc?

Hller med. Tror inte heller att det som hnt var planerat.

Nu syftar du p snoppen och snippan eller vad den dr sketchen hette? Fr du menar vl inte att porr r godtagbart utbildningsmaterial fr 12ringar?
Citera
2015-06-02, 22:17
Medlem
hyfies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpMeFast
Hller med. Tror inte heller att det som hnt var planerat.

Nu syftar du p snoppen och snippan eller vad den dr sketchen hette? Fr du menar vl inte att porr r godtagbart utbildningsmaterial fr 12ringar?

Nej sjlvklart inte, jag skrev ju barnprogram. Dremot tycker jag man som frlder ska vara realist och inse att det frmodligen kollas p porr i den ldern. D kan det vara ett lmpligt mne att ta upp ngon gng fr att frska informera om hur orealistisk porren r jmfrt med det ordinra sexlivet. Jag r fullt medveten om att frldrar och inte minst ungdomar kan tycka det r pinsamt och tabu att tala om, men det r en norm jag tycker man br jobba fr att frndra i s fall. Sen s br ju exempelvis tv-program men inte minst skola finnas fr att upplysa om detta.
Citera
2015-06-04, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Hahaha, sjukt kul ju. Paniken hos reportern nr den efter utskick mrker att lnken i sjlva verket gr till ngot helt annat
Det blir inte mindre roligt av att lsa alla konspirationsteorier hr med

plugga "kulturmarxism"

sam ls http://www.friatider.se/joda-visst-f...-kulturmarxism

*En observation som gjorts av Schelsky fr ngra decennier sedan hller fortfarande: Nr vnstern fr tolkningsfretrde, d mste all diskussion ske p deras villkor.

Detta r naturligtvis anledningen till att vnstern hatar att begreppet politisk korrekthet har letat sig in i det allmnna sprkbruket*
Senast redigerad av Grobil 2015-06-04 kl. 16:22.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in