Citat:
Bra skrivet! Jo, planerat det noga har han nog gjort, den uslingen.Nerijus har förmodligen planerat sitt vidriga dåd mycket väl. Rep av rätt tjocklek, har delvis lyckats dölja spår t ex när han transporterade kroppen i bilen, tejpningen av LHs ansikte som förmodligen avslöjar att han visste att en död kropp läcker vätska från mun och näsa, och så naturligtvis överraskningsmomentet i inledningsskedet. Kanske mördarlitauern använde hammare för att paralysera LH då hennes vänstra knä tydligen (bekräfta gärna den som vet mer) hade uppvisat blånader. T o m en onaniskål (lampskärmen) fanns med bland mördarlitauerns lustmordsrekvisita.
Det här såg ut att kunna bli det perfekta brottet. Men den degenererade reptilhjärnan tog över och han lämnade som tur är spår efter sig på LHs kläder. Och han såg inte repstumparna som låg kvar. Och så underskattade han uppmärksamheten hos allmänheten med mp:s sökpådrag mm. Därför hittade polisens tekniker kroppen på det förvaringsställe som han sannolikt planerade att sätta eld på.
Det här såg ut att kunna bli det perfekta brottet. Men den degenererade reptilhjärnan tog över och han lämnade som tur är spår efter sig på LHs kläder. Och han såg inte repstumparna som låg kvar. Och så underskattade han uppmärksamheten hos allmänheten med mp:s sökpådrag mm. Därför hittade polisens tekniker kroppen på det förvaringsställe som han sannolikt planerade att sätta eld på.
Företeelsen Missing People hade han säkert inte den blekaste aning om. Måste ha slagit
ner som en bomb hos honom. Nej, men vad i helvete är detta för nåt...?
![Ohmy](https://static.flashback.org/img/smilies2/ohmy.gif)
en brud går upp i rök, brudar som det finns så oändligt många av, så kommer man sättandes
med folk i hundratal och åter hundratal...vad fan liknar det? Vad är detta för land som
bryr sig så? Tänkte nog den lille Nero Zero och oron tilltog nåt väldeliga hos
den störde, brutale och empatilöse lustmördaren.
Angående tejpningen så har jag nog en avvikande mening: jag tror inte att det i första hand
var för att förhindra att det läckte vätska från offret som tejp kom till användning.
Jag vill snarast hävda att tejp och tejpande var väldigt centralt för den här gärningsmannen.
Han gick igång extra mycket på att ha sitt offers ansikte tejpat. Det förhöjde "upplevelsen".
En dos extra förnedring att tillföra offret och "akten". Tejpningen tillkom väl förmodligen
också i syfte att bringa till stånd en objektifiering av flickan.
Ett tag inbillade jag mig att han ville undvika att ha ögonkontakt med sitt blivande
mordoffer så därför tejpades det vid ögonen också. Men det var tydligen bara det ena
ögat som skyldes med tejp.
Det var nog högst medvetet gjort att lämna det andra ögat fritt.
Han ville att hon skulle se honom. Där hon hängde framför honom. SE vad han gjorde med sig
själv medan hon led. Medan döden nalkades.
Som någon så insiktsfullt påpekade tidigare: det var inte hennes kropp han var ute efter.
Han använde Lisa för att skapa en BILD som sedan skulle bereda honom sin högst
sjuka njutning.