Citat:
Ursprungligen postat av
PeterNoster
Det kan inte finnas spår av NB där eftersom han säger i förhör att han aldrig varit där.
Hade man åtminstone ett fingeravtryck eller skoavtryck så kunde man ju bevisat att han varit där.
Se där, då är ju saken klar!
"Han säger i förhör att han aldrig varit där". NB lär ju aldrig fara med osanning, säger han att han är oskyldig så stämmer naturligtvis detta. Släpp NB fri ögonaböj!
En helt annan sak; om NB, som han påstår, varken sett eller träffat LH vet han självklart inte heller att hon är anställd på caféet. Följaktligen vet han inte heller när hon skulle kunna tänkas dyka upp i närheten av lada/café lagom för NB:s excesser. Ändå försöker han skaffa sig alibi från 18:00 eftersom han mycket väl vet att det är just då caféet stänger. Någonting haltar här känner jag.
För övrigt tror jag AB och och speciellt IB känner till mer än vad de kläckt ur sig.
Inte läst FUP, har ingen anknytning till eller bekanta runt Blomberg. Ber därför om ursäkt att jag framför synpunkt. Jag är dock född halvannan mil därifrån varför jag kanske kan tillåtas av någon självutsedd expert att slinka igenom nålsögat.
Måste erkänna att det största nöjet av att läsa den här tråden finner jag i att gå igenom alternativ-teoretikernas halsbrytande fantasier. Var hittar de alla dessa uppslag till tosigheter och idiotier? Herregud, läser de vad de själva skriver!