Citat:
Ursprungligen postat av
Ruggedo
Jag orkar inte i detalj kommentera ditt inlägg just nu men du verkar ju läst FUP eller endast tagit fasta på det som stöder det du säger och spunnit vidare på det. Nästan varje punkt du tar upp innehåller ju felaktigheter från din sida. Kanske kan jag bemöta den punktvis imorgon om jag får tid men just nu nöjer jag med att nämna faktumet att sgs ALLA av Lisas upphittade tillhörigheter fanns av familjemedlemmar eller bekanta till dem. Det är självfallet ett konstigt sammanträffande som inte behöver betyda något men konstigt är det. De hittades heller inte systematiskt som du påstår. Ett örhänge hittades av en bekant av en händelse när han kikar in i ladan just som avspärrningen efter att tekniker letat igenom ladan efter spår. Kaotiskt och inte systematiskt tycks ha varit sökmetoden som användes. Det verkar även ha gett resultat.
Du har nog fått en hel del om bakfoten när det gäller hur det har gått till.
Jag tror inte det lönar sig att du försöker bemöta inlägget punktvis imorgon, som väl är idag
antar jag? Du har ju inte kunnat förklara förut vad du har för konkreta bevis eller andra uppgifter
som kan verifiera det du skrivit om hittills. Hur sakerna har hittats saknar väl betydelse i det stora
hela. Det viktiga är ju att de har hittats och inte i vilken ordning. Kanske beror det på att
militärer är noggranna när de letar och en del av sakerna hittades ju innan missing people hade
fått börja leta. Inte så konstigt om de hittades av de som letade först eller hur? Visst är det ett
stort mysterium att ett örhänge hittades i ladan flera dagar efter försvinnandet? Men så kan
det vara ibland i verkliga livet. Allt är inte logiskt i dina ögon men det hjälper inte dig så mycket.
Kom med ett helt scenario som styrker alla dina invändningar eller så låt bli att skriva mer saker
som inte stämmer överens med verkligheten.