Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Skulle inte förvåna mig det minsta om plasten just finns där, Blomberg 10.
Finns något "revirpinkande" över NB som riktar sig mot sin arbetsgivare, AJ. Vilket jag också ser ett uttryck för i hans spermasprutande på väggar och golv, på sin arbetsplats. Där flera arbetade.
Att han tände på unga tjejer som jobbade på fiket är en sak, men det är väl ändock normalt att man tar han om "resultatet" på ett annat sätt. Än att spruta det på väggarna på sin arbetsplats.
NB var stort sett livegen och ägd av sin arbetgivare. Jag tror inte NB tyckte det var OK. Just denna söndagen (hans enda lediga dag) blir han ålagt att fixa ett fönsterbleck. Som han inte riktigt lyckades med. Vilket enligt brodern oftast leder till frustration och ilska.
NB torde vara fylld upp till taket med uppdämd frustration den dagen.
Vilket inte bådade gott.
Uppdämd frustration är givet.
Hans smörande för svensken är ju också något han är "tvungen" till men i själva verket känner han sig som en undertryckt, livegen slav där hans arbetsgivare låter dem bo och arbeta på nåder.
Frustrationen över "överheten" låter han oftast gå ut över IB och AB. Sen har han sina egna "privata" saker för sig också, där sprutandet på husbondens väggar visar lite vad han egentligen tycker om denne. Denna frustration över att vara underlägsen, utnyttjad, tvingad att vara till lags - ihop med den massiva ångesten och de sjuka drifterna som pockar på - det gör honom till en tidsinställd bomb. Enda gången han känner något annat, när han känner en egen stark känsla - det är när han fantiserar, ser framför sig sin sexualsadistiska fantasi. Och, alla söta unga flickor, som jobbar där på caféet, så nära, men ändå så långt borta från honom och hans värld. Men, han gör att de kommer in i hans värld, när han står där i sin ensamhet, tittar ut på dem, onanerar. Detta vet de såklart inte om, men han vet och det är det viktiga för honom, han börjar känna viss kontroll över situationen då, han får sin njutning, "sitt privata" från dem. Till slut räcker inte bara det. Fantasin börjar övergå i en verklig plan. Och han, NB, ser inget fel i det, han tar bara det han tycker han har rätt till.
Sin egen lust, sin egen sjuka njutning. Sen är allt slut.