Citat:
Ursprungligen postat av
Maharshi
Hur kom vi in på massmedia och vinkling? Du fintade bort mig ordentligt genom att lägga om kursen helt. Vart är vi på väg nu? Om du verkligen förstod demokratin och dess riktlinjer, hade du då uppmanat till en statskupp? Är det inte demokratiskt att Sverige har fri invandring så länge partierna som står för den linjen regerar? Den politik som bedrivs i Sverige är ju demokratiskt framröstad, eller är den inte det? Det måste man väl ändå kunna förstå oavhängigt ens egen åsikt om frågan? Jösses. Tänk.
Hahahaha shit, anhängarna i DDR resonerade förmodligen likadant som du 1985. Menar du att du inte förstår eller håller med i nånting jag och alla andra menar?
De är framröstat demokratiskt ja, men politiken de förde vidare i efterhand, mot folks viljor, och den totala uteslutningen av 13 % av befolkningen kallar jag faktiskt ganska odemokratiskt. Det är åtminstone väldigt dålig skött demokrati som gränsar till ickedemokrati. Fortsätter det i samma linje, blir det totalt odemokratiskt i framtiden.
Sånt har hänt förr i historien, även i Europa. Du är för dåligt påläst och insnöad som de flesta andra vänsterpack.
Du verkar mest sorglig och lever i förnekelse. Det blir värst för dig och dina kamrater när SD blir störst 2018, efter ett komplett haveri, mer än det som redan är, i de svenska samhället. Ni kommer stå och gapa som fågelholkar efteråt och säga: "vadfan hände!".