2015-09-23, 16:52
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nu är denna trista PK-människa putt på TV4 av nån anledning. Hon ska ha fått vara exempel på en tjockis.

http://www.expressen.se/noje/wollter...ner-mig-lurad/

Citat:
Konstnären Stina Wollter medverkade i en video ett uppmärksammat avsnitt av "Malou efter tio" där Katrin Zytomierska gick hårt åt överviktiga människor.
Nu känner hon sig lurad och utnyttjad av TV4.
"TV4 hade inte rätt att använda mig i den kontext som blev i går. De hade under telesamtal inte sagt något annat än att de skulle visas i ett gott och tryggt sammanhang"

Men visst är hon tämligen lik Tunnan Book? Fick hon inte sluta på P4 Karlavagnen för nåt år sen? Varför är hon tillbaka nu?
Citera
2015-09-23, 17:13
Bannlyst
Men Katrin Zytomierska är ju inte frisk i pallet avskyr verkligen den mobbande kvinnan
Citera
2015-09-23, 17:21
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikkiLauda
Men Katrin Zytomierska är ju inte frisk i pallet avskyr verkligen den mobbande kvinnan

Kanske. Men Wollter är faktiskt ganska knubbig. Det står mer i AB.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21462407.ab

Bulldoozer.

Citat:
"Så lurad och ledsen”
Nu uttrycker Stina Wollter sin besvikelse över hur TV4 hanterat debatten i ”Malou efter tio”. Under tisdagen publicerade hon en bild på sina tårfyllda ögon på Instagram, och förklarade att hon känner sig utnyttjad.
”Jag trodde jag var stark och trygg men när du blir sviken av personer som du litat på och fått förtroende för rycks det lilla skyddshöljet bort och du står bokstavligen naken. Jag känner mig så lurad och ledsen, använd och utnyttjad. Det svider i halsen av samma svid som svidit så länge jag kan minnas då någon behandlat mig orättvist”, skriver hon.
Citera
2015-09-23, 17:39
Medlem
Den som är dum i huvudet i detta fall är Katrin Zytomierska.Stina wolter har rätt.
Senast redigerad av splitt 2015-09-23 kl. 17:42.
Citera
2015-09-23, 17:47
Medlem
Doktorphils avatar
är hon släkt med sven wollter
Citera
2015-09-23, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil

Ja han är hennes pappa
Citera
2015-09-23, 18:40
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Jag blir jätteglad när jag ser Stinas filmer när hon dansar. Det är ett statement, viktigt att det når fram till alla unga tjejer som ska bli vuxna kvinnor och gå ut i livet när andra och mer komplicerade prövningar uppkommer. Man måste kunna vidga vyerna, bli smart och kreativ på ett positivt sätt. Definiera sig själv.

Katrin är uppenbart jätterädd för att bli tjock och hon har enligt utsago kontrollerat sin vikt sedan hon var 16 år gammal. Vid hennes ålder måste man kunna gå vidare och beakta andra värden i livet. Allt gott till henne och jag hoppas hon kan få en nystart i livet så att hon mer kan leva här och nu. Om man alltid bevakar och kontrollerar vikten lever man alltid i framtiden. Alltså, i en tröstlös väntan

Du är också välkommen Katrin, in i nuet, kom hit, lev med oss alla andra, kom och njut!
Citera
2015-09-23, 19:24
Bannlyst
Den där jävla Malou är en jävla falsk fitta också hon krossar gärna människor bara hon kan tjäna pengar. Kollar aldrig på hennes jävla skitprogram.

Angående Stina Wollter så har jag träffat henne privat och jag kan verkligen säga att den kvinnan är intellektuell, smart och hur trevlig som helst . Skulle kunna beskriva henne så här , som en livfull genialisk gräddbakelse
Citera
2015-09-24, 10:10
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Så backar TV4 nu efter att Stina Wollter bölat och surat för att hon är tjock. Gnäller man bara så får man alltid som man vill, vissa personer i alla fall.
Citera
2015-09-24, 11:52
Medlem
Ursäkta men titta på klippet, så blir det tydligt vem som är ute på en lång jävla cykeltur. Och det är inte Stina Wollter.
Citera
2015-09-24, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
En kopia.
Citera
2015-09-24, 12:17
Medlem
Stina är underbar i sina videos där hon dansar. Jag blir glad när jag ser dem och jag ser en vacker, glad, stark kvinna som förstår vad som är viktigt i livet. Och det är inte ytan som är innehållet. Och
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in