Flashback bygger pepparkakshus!
2017-04-04, 18:32
Medlem
I förhör uppger hon ju att hon har köpt de biljetter som hon påstår sig ha levererat. På frågan hur hon betalat dem, så berättar hon att hon gjort det med hjälp av sidoinkomster (och inte med pengar från hennes konto). Om det nu, mot all förmodan, skulle vara sant, så är det väl bara ytterligare ett bevis för att hennes intresse av att betala tillbaka sina skulder är obefintligt. Så alla uttalanden på bloggar om att vilja göra rätt för sig, faller liksom platt till marken...
Citera
2017-04-04, 18:33
Medlem
Hon verkar ta nyheterna med ro, befinner sig på en uteservering och dricker öl enligt hennes insta-story
Citera
2017-04-04, 18:42
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Hon verkar ta nyheterna med ro, befinner sig på en uteservering och dricker öl enligt hennes insta-story

Och enligt egen utsago sjukskriven.
Citera
2017-04-04, 18:44
Medlem
Jag älskar när detta stolpskott på frågan hur hon betalat för biljetterna.

-kontant

men är det inte väldigt mycket pengar för biljetterna?

- jo en del.

hon uppger att hon har köpt ca 60st biljetter av en nisse på stan som hon träffat genom sina bar jobb.
Hon säger att hon har betalt 5-600 upp till 1000kr styck. räknar jag jävligt lågt så är det som minst 30.000kr som hon bara ska ha vashat upp från bakfickan en utekväll

inte ens jetset killarna springer runt med dessa 30k i fickan. Och Nisse har sedan inget namn och springer runt med 60 konsertbiljetter. och sen är fan pricken över I:et att hur man kan vara så in i helvete pantad att man tror att någon går på att hon tar med större antal biljetter på en Finlands färja utan något som helst syfte med det.

Åker hon inte in nu så kan man lägga ner hela rättsystemet.
just det hon har inte inkommit med några namn på köpare som fått sina biljetter eller kvitton på rek brev mm.

-Nä jag har inte hunnit läsa förhöret, för att sedan mejla på morgonen dagen efter slutdatum och godkänna förhöret utan att lämna några namn osv.
Citera
2017-04-04, 18:53
Medlem
Citat:

I en intervju i Lt den 13 dec 2014 säger hon:

"– Föräldrar i dag fokuserar alldeles för mycket på tiden utan barn. Det är fel tycker jag som gillar att umgås med barnen, säger Catrin."😂😂😂
Citera
2017-04-04, 18:54
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Vilken kämpe! Sjukskriven också men hon biter ihop. Hennes arbetsgivare måtte vara så stolt att ha henne med i teamet

Edit: Är det bara jag som inte tror ett ögonblick på att hon hållit fingrarna borta från syltburken efter 5 september 2016?
Senast redigerad av DreamTwister 2017-04-04 kl. 18:57.
Citera
2017-04-04, 19:08
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Stämningsansökan och fup

https://minfil.org/94D3z9bfbc/So_der..._Aktbil_14.pdf

https://minfil.org/A1D4z1b5bc/So_der..._Aktbil_15.pdf
Till trådstarten

//Mod
Citera
2017-04-04, 19:13
Medlem
Citat:

Men det är ju helt sjukt!!!
Sjukskriven, uteservering, åtal väckt och hon njuter i solen med en öl idag?
Citera
2017-04-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Vilken kämpe! Sjukskriven också men hon biter ihop. Hennes arbetsgivare måtte vara så stolt att ha henne med i teamet

Edit: Är det bara jag som inte tror ett ögonblick på att hon hållit fingrarna borta från syltburken efter 5 september 2016?

Det skulle inte förvåna mig det minsta!!
Frågan är bara om hon hittat ytterligare ett sätt att leva på andras pengar?
Citera
2017-04-04, 19:50
Medlem
Skulle så gärna nominera den här kvinnan till Årets Julkort 2017...

Hur kan hon vara så efterbliven?
Hon borde bli omyndigförklarad.
Citera
2017-04-04, 19:58
Medlem
mzies avatar
Jag vet att det här varit uppe förut, men jag bara älskar hur man kan se hur CH (som inte läser här) får idéer härifrån. Som det där med rekommenderade brev som är tomma...

Vill du ha ett tips till nästa sväng Catten: skicka de så kallade biljetterna i ett kuvert (inte rek) som du sovit på i en natt och som iaf ser uppbrutna ut!

Herre Gud Kvinna. Du gör mig mörkrädd. Du är så dum med noll konsekvenstänkande.
Citera
2017-04-04, 20:11
Medlem
Neonights avatar
Senaste Instagram inlägget, kommentarer:

"Det ska väl folk skita i" tycker en av hennes följare.

Och Catrin håller med såklart "Yup!"

Är man en av Sveriges största bloggare (sic) och använder sina socialmedier som brottsverktyg så får man nog räkna med att folk snackar. Har man dessutom ljugit om att ha kommit på bättringsvägar så hjälper man ju inte till direkt.

Tråkigt. Nu när hon äntligen landat ett jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in