Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc
Ok, för att spara dina fingrar. Så här ligger det till:
INGEN utom du tror på allt detta, vi anser det lika sannolikt som att Sverige är det mytomspunna Atlantis. Inget du postar här övertygar oss, eftersom det bygger på ett urval av fakta som passar dig och lämnar bort allt annat, något som i den akademiska världen kallas cherrypicking. Du får gärna fortsätta att posta om du vill, men var snäll och förstå att den enda följen är att folk tycker du är rätt irriterande och lite märklig. Så länge den vetenskapliga expertisen enhälligt dömer ut de sk pyramiderna i Bosnien som strunt så köper vi dem inte heller. Hur mycket DNA-påståenden du än postar så ändrar det ingenting. Detta som sagt i all välmening.
Varför är jag märklig?????? för att jag tror på DEFACTO dem BOSNISKA pyramiderna som är sanna. Detta är världens äldsta Pyramider och detta ska du få se snart åsso. år 2012 ska man t.om öppna pyramiderna för entrè. och då får du gärna komma och besöka dem underbara BOSNISKA Pyramiderna.
Angående DNA och genetik
fucking hora besök
www.igenea.com
SE VEM SOM HAR MEST AV ILLYRISK BLOD OCH ILLYRISKA GENER.
Men även Pre-Illyriska blod och gener.
Bosnia-Herzegovina
46% Illyrian (Pre-Illyrian incounted)
19% Teuton
15% Celtic
10% Slav
Vi BOSNIER har levt på balkan sedan 22.000 år tillbaka. Du har fucking igeneas hemsida det är bara att besöka. men det är inte bara Igenea som påstår detta utan åsso familytreedna och worldwidedna
www.familytreedna.com
www.worldwidedna.com
Bosnien-Hercegovina har alltid funnits och den ska förevigt att finnas. Och våra BOSNISKA farfäder byggde dem Bosniska Pyramiderna för 18.000 år sedan. Däremot är det åsso bevisat att våra BOSNISKA Farfäder varit bosatta minst i 22.000 år. Men dagens forskare vid institutionen i BERN (Schweiz ) och i dublin (Irland ) påstår att det kan röra sig om 30.000 -40.000 år .
OCH DET ÄR INTE EN eller två forskare som påstår allt detta, utan det handlar om TUSENTALS forskare och experter världen över som har gjort DNA test i Bosnien-Hercegovina och därmed är detta bevisat att vi Bosnier levt i dagens Bosnien-Hercegovina i minst 22.000 år.
Däremot vet jag inte om Bosnien-Hercegovinas folk är äldst, för detta hart ja aldrig påstått och detta är inte rikgit bevisat. Däremot finns det heller inget folk i Europa som är äldre än Bosnierna heller.
Och Y-Chromoson ( Happlogroup I2a med andra ord the Dinaric-Gene ) Är skapad i
Det som idag kallas för Bosnien-Hercegovina. Uppemot 75% av BOSNIERNA idag har ärvt detta blodet som enbart existerar i Europa rättare sagt Balkan.
Folk i dem rysska länderna har enbart 10% av detta blodet. Folket i skandinaviska länder har enbart 5% av detta blodet.
Däremot folk i England och Irland och frankrike och 10% av detta I2a blodet.
Folket i Spanien har knappt 5% av dessa gener och blod.
Såhär ser det ut när det gäller just europas enda nativa happlogroup ( I2a )
1. Bosnia-Herzegovina 62% ( And higher than 62% in some parts of Bosnia-Herzegovina )
2. Croatia ( Dalmatia ) 45%
3. Albania 36%
4. Montenegro 30%
5. Italy 28%
6. FYR Macedonia 26%
7. Serbia 20%
8. Bulgaria 18%
9. Greece 16%
10.Turkey 12%
Detta blodet har Existerat i Det som idag kallas för Bosnien-Hercegovina omkring 22.000-26.000 år.
Kolla på detta och njut din lilla idiot.
Detta kallas för EUROPAS ENDA NATIVA Och Eruopas äldsta blodgrupp/haplogrupp.
Högst koncetration av denna blodgruppen I2a hittar du idag i BOSNIEN-HERCEGOVINA
Däremed följer Kroatien ( Dalmatien ). Vilket visar att folket i Bosnien-Hercegovina minst har levt i just Bosnien-Hercegovina i 22.000 år. men möjligen upp till 30.000 år. fast då hade vi den andra blodgruppen som var från afrika.
I2a är Bosniskt/Europeiskt happlogrup och den är just skapad av det Bosniska folket. detta är defacto bevisat på alla möjliga sätt oich vis. och ALLA FORSKARE och EXPERTER påstår att detta stämmer. och komihåg I2a existerar inte ett dugg utanför Europa och just df kallas det för European native haplogroup I2a and the native european dianaric genes. Så Bosnien-Hercegovina och dess BOSNISKA folk har levt i Bosnien-Hercegovina sedan allra första början och vi ska stanna där till slutet.
Och detta underbara Bosniska folket byggde åsso dem Bosniska Pyramiderna för 18.000 år sedan.
Så det är nog du som är både konstig och trög, för jag har redan skickat dig tusentals länkar men hajde vill du inte läsa så skit i ditt mobb.
Men faktan är och förblir att Våra Bosniska farfäder byggde Bosniska pyramider och att dem har levt i dagens Bosnien-Hercegovina i tusentals år. detta är defacto bevisat. men du får gärna förneka huur myckeet du vill
Kom ihåg att ge mig ditt nummer då du ska besöka pyramiderna i framtiden så kan jag fixa billigt hotell och service till dig