• 1
  • 2
2016-02-10, 23:53
Bannlyst
Finns det ngra nudister/naturister hr p forumet? Sjlv r jag vldigt intresserad av denna livsstil och provade p att i somras g naken men nu p vintern r det fr kallt. Fryser inte ni nudister p vintern eller ser ni till att vrma upp era hus/lgenheter, eller blir kroppen tillvand till slut?

Nu frgar jag naturister och nudister som har det hr som en livsstil och inte har sexuella motiv, dvs. vanliga nudister som tycker att en naken mnniska r helt naturligt.
Citera
2016-02-11, 00:35
Medlem
Sereenas avatar
Man vnjer sig.

Gr fr det mesta i bara BH hemma (utan BH r inget alternativ fr nig, alldeles fr tunga rattar fr det) och trivs bra med det, ven p vintern.
Citera
2016-02-11, 09:10
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Finns det ngra nudister/naturister hr p forumet? Sjlv r jag vldigt intresserad av denna livsstil och provade p att i somras g naken men nu p vintern r det fr kallt. Fryser inte ni nudister p vintern eller ser ni till att vrma upp era hus/lgenheter, eller blir kroppen tillvand till slut?

Nu frgar jag naturister och nudister som har det hr som en livsstil och inte har sexuella motiv, dvs. vanliga nudister som tycker att en naken mnniska r helt naturligt.

Jag brukar inte g runt naken hemma, sover inte ens naken fr jag tycker det blir s hngigt o slngigt. Bar verkropp e sknt dock, bde hemma och ute (p sommaren).

Dremot s har jag en nudiststrand precis nedanfr dr jag bor, och jag testade att dra dit nu i somras och hnga lite bara fr att bli lite mer bekvm med det. Och det blir man ju ganska snabbt. Ganska nice att bli solbrnd p kuken med
Citera
2016-03-14, 22:43
Medlem
Toppen att kliva ut p altanen eller g ut och lgga sig naken i solstolen mitt p grsmattan p sommaren. Bor i ett hus med 100 % insynsskydd. Nr jag r utomlands fredrar jag att hyra in mig p ett stlle dr man kan leva naken.
Till min stora gldje har mina vnner samma intresse som mej fr att leva ett nakenliv.
Har inte varit ngra problem med att hitta nya nakenvnner kanske fr att det sprider sig hur jag lever mitt liv.
Ps Vintertid r det bara att dra upp vrmen i huset till 27 grader och skippa klderna.
Citera
2016-03-14, 22:48
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shunga
Toppen att kliva ut p altanen eller g ut och lgga sig naken i solstolen mitt p grsmattan p sommaren. Bor i ett hus med 100 % insynsskydd. Nr jag r utomlands fredrar jag att hyra in mig p ett stlle dr man kan leva naken.
Till min stora gldje har mina vnner samma intresse som mej fr att leva ett nakenliv.
Har inte varit ngra problem med att hitta nya nakenvnner kanske fr att det sprider sig hur jag lever mitt liv.
Ps Vintertid r det bara att dra upp vrmen i huset till 27 grader och skippa klderna.

En annan brjar kasta av sig klderna vid ~22c fr att inte bli s jkla varm
Citera
2016-03-26, 06:59
Medlem
Direktinsprutnings avatar
"Naturister" och "nudister" r inte friska... De sger att det r naturligt och normalt att g naken offentligt, men det r det ej lngre... Vi har gtt ifrn det fr lnge lnge lnge sedan... Samhllet frndras, utvecklingen gr framt... "naturister" r sjuka i huvudet och borde inte accepteras ver huvudtaget.
Citera
2016-07-29, 20:19
Medlem
Hur verlever nudister?

Hej flashback!

Som topic, hur verlever nudister? Hur gr de p affrn? Hur handlar de p stan?

Det r ju olagligt att g naken i allmnheten s nudister borde ju d om de inte kan handla mat..
Citera
2016-07-29, 20:24
Medlem
sparvsylts avatar
Antar att nudister r nakna privat och p nudiststllen enbart.
Citera
2016-07-29, 20:58
Medlem
cacas avatar
Har hrt de bunkrar mat p drive in mc Donalds sena kvllar, vet dock inte om det r helt sant?
Citera
2016-07-30, 19:07
Medlem
Uncle Dukes avatar
Klart att nudister inte r nakna dygnet runt, om de nu inte bor p ngot sjlvfrsrjande hippiekollektiv ute i skogen (och t o m d tar man nog grna p sig byxor och stvlar om man ska ut och mocka i svinstian)
Citera
2016-07-31, 12:33
Medlem
Kethrs avatar
Verkar finnas ganska s gott med olika stllen i bla nord amerika.
Citera
2016-08-12, 12:38
Medlem
Jag tror att nudister har som hobby att vara nakna, det r inte en heltidssysselsttning. Det r vl "naturister" som vill f vara nakna ven i situationer dr andra r pkldda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in