Freddy du har rätt bra koll. Tycker du inte det borde finnas någon text för de apparna som finns att ladda ner direkt i TVn? T.ex Samsung, LG osv. Finner det märkligt att ingen av dem IPTV apparna som finns att ladda ner i dessa apparater inte har någon text som tillval. Är det verkligen så svårt att få till?
SS IPTV finns för LG. Tror den ska finnas för Samsung också.
Nån annan här som kör med iPlayTV appen till Apple TV 4K? Jag tycker denna appen är klart bäst av de jag testat men har ett irriterande problem med appen, ibland kraschar nån kanal under tiden jag tittar (kör rapid) och i samband med detta försvinner också alla mina favoritkanaler som jag lagt till. Även de kanaler jag låst med lösenord blir oskyddade igen och jag måste då göra om allt igen vilket blir tröttsamt..
Har mailat utvecklaren men får inget svar. Är det fler som har samma problem?
Dyker inte upp någon Sweden-alternativ i listan för mig. Ser dock en Norway, men där dyker det inte upp någon kanal öht. Nån inställning jag behöver göra?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!