Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-27, 17:19
Medlem
Detta forum är inte högerorienterat. Jag är också en mycket konservativ person, men det här stället verkar långt ifrån konservativt.
Citera
2024-11-02, 20:48
Medlem
Flashback är en högerextrem sajt på samma sätt som OnlyFans är en porrsajt. Det är tillåtet posta vänsteråsikter på Flashback likt det är tillåtet posta icke-porr på OnlyFans. Men det är ej så plattformarna i regel används.
Citera
2024-11-08, 00:25
Medlem
Långt ifrån, Flashback är NUMERA en vänsterextrem, kulturmarxistisk sajt som tolererar åsikter till höger om mitten ibland beroende på moderator.
Citera
2024-11-08, 11:26
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Flashback är en högerextrem sajt på samma sätt som OnlyFans är en porrsajt. Det är tillåtet posta vänsteråsikter på Flashback likt det är tillåtet posta icke-porr på OnlyFans. Men det är ej så plattformarna i regel används.

Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Långt ifrån, Flashback är NUMERA en vänsterextrem, kulturmarxistisk sajt som tolererar åsikter till höger om mitten ibland beroende på moderator.

Jag tolkar detta som något positivt. Att ni 2024 bråkar om ifall Flashback är vänster- eller högerextrem. Dessa två alternativ ligger trots allt rätt långt bort ifrån varandra. Om vi blir anklagade för båda alternativen, så är detta något som enbart är positivt. Styrkan med Flashback är att vi är en åsiktsneutral plattform. Detta vet de flesta, men att vi även attraherar ytterligheter på båda sidor är en styrka.

admin
Citera
2024-11-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag tolkar detta som något positivt. Att ni 2024 bråkar om ifall Flashback är vänster- eller högerextrem. Dessa två alternativ ligger trots allt rätt långt bort ifrån varandra. Om vi blir anklagade för båda alternativen, så är detta något som enbart är positivt. Styrkan med Flashback är att vi är en åsiktsneutral plattform. Detta vet de flesta, men att vi även attraherar ytterligheter på båda sidor är en styrka.

admin

Du har helt klart en poäng där! Eller ja, ett helt gäng faktiskt.
Citera
2024-11-13, 14:12
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

admin
Håller med dig fullkomligt.
Utan olikheter blir det inga diskussioner.
Citera
Igår, 09:56
Medlem
Mad monks avatar
Dessvärre inte ständigt massa vänstertroll som provocerar förstör konstruktiva diskussioner och sprider sina fake news. Det hade man sluppit på en högerextrem sida.
Citera
Igår, 10:00
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Håller med dig fullkomligt.
Utan olikheter blir det inga diskussioner.

Håller inte med vänstern vill inte ha någon debatt. De är för hatiska och aggressiva att diskutera med det blir bara skit när vänstern får vara med som ett gäng jobbiga adhd ungar är dom. Jag vet inte hur många ggr. De derailat en intressant diskussion med sina infantila inlägg.
Citera
Igår, 16:06
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Håller inte med vänstern vill inte ha någon debatt. De är för hatiska och aggressiva att diskutera med det blir bara skit när vänstern får vara med som ett gäng jobbiga adhd ungar är dom. Jag vet inte hur många ggr. De derailat en intressant diskussion med sina infantila inlägg.
Lol. Är nog snarare du själv som förstör i forumet, med tanke på alla dina avstängningar. Det är DU som inte kan eller inte vill diskutera.

https://www.flashback.org/sok/?query...24-11-23&so=pd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in