Citat:
Ursprungligen postat av
Hrymr
Hur unga flickor? Pedofili r ett brott och ska anmlas till polisen.
Flickorna som gick med de vuxna mnnen var i kanske 12-13 rs ldern, de sg fortfarande ut som barn bakifrn men framifrn sg man att de hade byst.
Flickorna verkade imponerade av mnnen som gick omkring som kungar i grupp. Antagligen fick de ngon form av uppmrksamhet av mnnen, som gjorde att de knde sig speciellt utvalda.
Barnen som blev ofredade (den ena, ldre blev misshandlad) var pojkar 9 och 11 r.
Detta skedde i den sk "Turbinen" dr strmt vatten fldar och barn r speciellt utsatta, d de sveps med starka strmmar.
Jag skulle vilja att badhuset stort basunerar ut att frldrar ska passa sina barn i "Turbinen".
Ocks att media skulle informera om hndelsen - s att frldrar blev uppmrksammade p detta och kunde skydda bde sina egna och andras barn frn att bli antastade.
Jag mr illa bara jag tnker p att frldrar i god tro ker dit, att barn blir ofredade utan att ngot sker...hur mnga barn rkar ut fr detta - men som inte kan stta ord p det som skett...Jag vill uppmana alla frldrar och vettiga vuxna - ha stenhrd koll och skydda barnen!!!