Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-16, 00:52
  #13
Medlem
outofcases avatar
Varför inte fylla på? Den rymmer 10 ml till!
__________________
Senast redigerad av outofcase 2016-04-16 kl. 00:55.
Citera
2016-04-16, 01:00
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Varför inte fylla på? Den 10 ml till!

Bra att du tog upp det, glömde nämligen att nämna det i inlägget. Att tillsätta 10ml ökar ju volymen med 50% vilket leder till att jag har lite mer marginaler att spela på. Jag är dock orolig att tillsätta kranvatten (det ända jag har tillgång till) kan leda till att vätskan blir 'dålig' på något vis och inte kommer hålla speciellt länge. Finns det en risk för det?
Citera
2016-04-16, 01:44
  #15
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logestic
Bra att du tog upp det, glömde nämligen att nämna det i inlägget. Att tillsätta 10ml ökar ju volymen med 50% vilket leder till att jag har lite mer marginaler att spela på. Jag är dock orolig att tillsätta kranvatten (det ända jag har tillgång till) kan leda till att vätskan blir 'dålig' på något vis och inte kommer hålla speciellt länge. Finns det en risk för det?


Jag har för mig att rc24 innehåller hela 20 ml med rum för 30.
Jag brukar ta enbart kranvatten, du kan dock koka det innan om du känner för det,men enligt mig inte nödvändigt!
Citera
2016-04-16, 02:54
  #16
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Är själv sugen på att beställa. Så om man fyller flaskan med 10 ml så är det ingen fara och man får ändå ett skönt rus?
Antar att man tar ett sprut upp i snoken och sedan väntar man och ser vad som händer.
Citera
2016-04-16, 09:12
  #17
Medlem
gothenburg81s avatar
Hur verkar denna?
Citera
2016-04-16, 10:41
  #18
Medlem
caecos avatar
Inte jag som testat denna utan en polare så kan inte ge någon rättvis jämförelse då jag endast var förbi. Polaren blandade ut den till tre flaskor för att vara på säkra sidan. Han har ingen tolerans till opiater/opioder men den verkade alldeles för svag om den blandades ut.

Tio sprut gav ingen effekt alls vad det gäller välmående eller smärtstillande effekt. Ingen effekt på pupillerna. Flaskan behöver inte spädas ut. Får fråga han om den fungerar alls senare.
Citera
2016-04-16, 12:05
  #19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Inte jag som testat denna utan en polare så kan inte ge någon rättvis jämförelse då jag endast var förbi. Polaren blandade ut den till tre flaskor för att vara på säkra sidan. Han har ingen tolerans till opiater/opioder men den verkade alldeles för svag om den blandades ut.

Tio sprut gav ingen effekt alls vad det gäller välmående eller smärtstillande effekt. Ingen effekt på pupillerna. Flaskan behöver inte spädas ut. Får fråga han om den fungerar alls senare.


Så den är skit även som "ren/outblandad"?
Citera
2016-04-16, 12:08
  #20
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Alltså den ska ju vara ungefär lika stark som moffe, och så är den doserad 20 mg per flaska, dvs ingenting. Tror problemet ligger där. Har ej testat själv.
Citera
2016-04-16, 12:11
  #21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Alltså den ska ju vara ungefär lika stark som moffe, och så är den doserad 20 mg per flaska, dvs ingenting. Tror problemet ligger där. Har ej testat själv.


Läste också det så, 1,5x starkare än Morfin.

SÅ det är 100mg i en flaska, ska man ta halva flaskan (10ml vatten) för en dos?

Så man får 2 doser för 500kr?

Låter jävligt fel.

Ska det inte vara 1000mg i en flaska då, ca 10 - 15 doser?

Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2016-04-16, 12:14
  #22
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjontherun
Läste också det så, 1,5x starkare än Morfin.

SÅ det är 100mg i en flaska, ska man ta halva flaskan (10ml vatten) för en dos?

Så man får 2 doser för 500kr?

Låter jävligt fel.

Ska det inte vara 1000mg i en flaska då, ca 10 - 15 doser?

Eller är jag ute och cyklar?
Skrev fel, 100 mg i flaska 20 ml. Men liksom moffe behöver iaf jag några hundra mg av (rektalt eller iv). SÅ denna verkar ju riktigt svagdoserad.
Citera
2016-04-16, 16:29
  #23
Medlem
Jag körde en omgång testrundor igår och jag har ännu livet i behåll. Detta är tyvärr min första fentanyl analog jag har testat och på så vis tror jag inte att jag kan ge den en 'rättvis' bedömning. Hur som helst började jag med ett halvt sprut upp i snoken, väntade 30min, och tog sedan ett helt sprut till. Efter det tog jag två till fem sprut i näsan varje halvtimme.

Jag kände generellt att jag doserade ganska lågt, men vissa effekter fick jag definitivt. Jag blev lite 'suddig' i skallen samt avslappnad och go. Saker och ting 'såg' dessutom trevligare ut. I jämförelse med andra opiater måste jag tillägga att jag inte kände någon större eufori (notera att jag känner väldigt lite eufori även på 'äkta' opiater) men den gav en trevlig känsla hursom.

Med detta sagt så kommer jag med nöje använda upp min flaska och troligtvis även köpa ett par nya i framtiden. Även om detta är min första analog så kan jag med ett leende på läpparna rekommendera den, även om den inte verkar lika potent som andra analoger.

Det skulle uppskattas om ni kunde svara på frågorna nedan:

1. Hur ser 4-CL-iBF tolerans ut? Hur snabbt byggs den upp? Hur länge måste jag vänta för att den ska gå tillbaka till noll? (Kan man anta att 4-CL-iBF har samma toleransegenskaper som andra analoger?)

2.
__________________
Senast redigerad av Morfar-52 2016-04-16 kl. 18:53. Anledning: Drogtestfråga raderad
Citera
2016-04-16, 20:58
  #24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logestic
Jag körde en omgång testrundor igår och jag har ännu livet i behåll. Detta är tyvärr min första fentanyl analog jag har testat och på så vis tror jag inte att jag kan ge den en 'rättvis' bedömning. Hur som helst började jag med ett halvt sprut upp i snoken, väntade 30min, och tog sedan ett helt sprut till. Efter det tog jag två till fem sprut i näsan varje halvtimme.

Jag kände generellt att jag doserade ganska lågt, men vissa effekter fick jag definitivt. Jag blev lite 'suddig' i skallen samt avslappnad och go. Saker och ting 'såg' dessutom trevligare ut. I jämförelse med andra opiater måste jag tillägga att jag inte kände någon större eufori (notera att jag känner väldigt lite eufori även på 'äkta' opiater) men den gav en trevlig känsla hursom.

Med detta sagt så kommer jag med nöje använda upp min flaska och troligtvis även köpa ett par nya i framtiden. Även om detta är min första analog så kan jag med ett leende på läpparna rekommendera den, även om den inte verkar lika potent som andra analoger.

Det skulle uppskattas om ni kunde svara på frågorna nedan:

1. Hur ser 4-CL-iBF tolerans ut? Hur snabbt byggs den upp? Hur länge måste jag vänta för att den ska gå tillbaka till noll? (Kan man anta att 4-CL-iBF har samma toleransegenskaper som andra analoger?)

2.


5 sprut varje halvtimme

Vad bra att de har lagt i 20ml vätska, men med plats för 10ml till.

Bara att blanda ut det och köra 20 sprut i timmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in