Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-13, 23:41
  #1
Medlem
Dranks avatar
Såg precis att det kommit ut en ny fentanyl analog på en svensk shop.

N-(4-chlorophenyl)-N-(1-phenethylpiperidin-4-yl)isobutyramide

Någon som har info eller erfarenhet av denna?
Citera
2016-04-14, 16:28
  #2
Medlem
-spitzlix-s avatar
Såg den nyss, undrar samma. Om det är hiss eller diss.
Citera
2016-04-14, 18:35
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Såg den nyss, undrar samma. Om det är hiss eller diss.


kollar man på bluelight så är det ingen hit direkt

Men den kan vara fet ändå.

Mycket folk som skriver utan att ha testat. De bara tittar på strukturen.

http://www.bluelight.org/vb/threads/...%284-Cl-iBF%29

4-Chlorofentanyl appears to be only 1.5x morphine

Stämmer det så är deras 20mg per flaska inte så mycket.

Men jag vill inte vara den första som testar.
Citera
2016-04-14, 19:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjontherun
kollar man på bluelight så är det ingen hit direkt

Men den kan vara fet ändå.

Mycket folk som skriver utan att ha testat. De bara tittar på strukturen.

http://www.bluelight.org/vb/threads/...%284-Cl-iBF%29

4-Chlorofentanyl appears to be only 1.5x morphine

Stämmer det så är deras 20mg per flaska inte så mycket.

Men jag vill inte vara den första som testar.

100mg 4-CL-iBF i 20ml vad som måste vara destillerat vatten vad jag förstår. Får se vem som är först ut.
Citera
2016-04-14, 19:30
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
100mg 4-CL-iBF i 20ml vad som måste vara destillerat vatten vad jag förstår. Får se vem som är först ut.

När den är så svag (fentanyl sätt), varför inte göra 100mg på 10ml?

Blir många sprut på 20ml vatten, 200st tror jag.

Sen. 1,5x styrkan av morfin.

Är 100mg inte lite svagt?
__________________
Senast redigerad av jjontherun 2016-04-14 kl. 19:37.
Citera
2016-04-14, 22:47
  #6
Medlem
Sallinskiis avatar
Denna kommer man nog hålla ett litet öga på, enda anledningen är ju dock att den går att ordna över postförskott.. Kemi och uppbyggnad av olika kemikalier är man tyvärr ingen höjdare på så ser fram emot någon som recenserar denna substans!
Simma lugnt och skriv gärna om ni har erfarenheter från denna!

Mvh.
Citera
2016-04-16, 00:32
  #7
Medlem
Fentanyl analog, nässpray, hjälp! 4-CL-iBF

Hejsan!

Jag vet att det finns en tråd för ovanstående ämne, men jag antar att jag har en lite mer 'akut' fråga. Jag beställde en flaska 100mg/20ml 4-CL-iBF från en inrikes hemsida som anlände idag i en behändig nässprayflaska. Jag har sökt online, men jag verkar inte hitta någon rekomenderad startdos för denna analog. Min fråga är då om man med säkerhet kan spruta upp en dos i snoken och komma ut med livet i behåll? Det känns långsökt att källan (som förövrigt är välkänd och respekterad) skulle 'servera' substansen i en nässpraysflaska då ett sprut kan ta kål på dig. Förövrigt kan vi utgå ifrån att jag inte har någon som helst tolerans.

Tack!
Citera
2016-04-16, 00:34
  #8
Medlem
Better safe then sorry, spruta ett sprut på lite toapapper eller nått o riv isär och lägg under tungan eller nån annan kreativ lösning vet ja.
Citera
2016-04-16, 00:35
  #9
Medlem
AcidGherkins avatar
Äh testa ett sprut
Citera
2016-04-16, 00:42
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Better safe then sorry, spruta ett sprut på lite toapapper eller nått o riv isär och lägg under tungan eller nån annan kreativ lösning vet ja.

Låter som en förvånansvärt strålande idé. Tror jag tar mig an den lösnigen, alternativt att köra ett 'litet' sprut i snoken.

När skulle du gissa på att man kan återdosera?
Citera
2016-04-16, 00:45
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logestic
Låter som en förvånansvärt strålande idé. Tror jag tar mig an den lösnigen, alternativt att köra ett 'litet' sprut i snoken.

När skulle du gissa på att man kan återdosera?

Jag har i ärlighetens namn ingen koll på substansen alls men tycker att fent analoger är ngt man ska ha respekt för, kan bli så tråkigt annars. Men prova någon pyttedos på lämpligt sätt, jag gissar att eventuell effekt kommer relativt fort så efter en halvtimme - 40min eller nått borde du kunna känna rätt skapligt om det är aktuellt att öka eller ej. Kanske verkar löjligt men skynda långsamt är ooftast en bra grej om man inte har stenkoll
Citera
2016-04-16, 00:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag har i ärlighetens namn ingen koll på substansen alls men tycker att fent analoger är ngt man ska ha respekt för, kan bli så tråkigt annars. Men prova någon pyttedos på lämpligt sätt, jag gissar att eventuell effekt kommer relativt fort så efter en halvtimme - 40min eller nått borde du kunna känna rätt skapligt om det är aktuellt att öka eller ej. Kanske verkar löjligt men skynda långsamt är ooftast en bra grej om man inte har stenkoll

Jag håller med till 100%. Många droger är farliga i sig, men det känns nästan som att fentanyl (främst dess analoger) är en klass för sig. Det är så många säkerhetsåtgärder som MÅSTE göras för att inte hamna på sjukstugan eller i värsta fall bårhuset. Jag ska nog ge denna substans en omgång hur som helst lite senare inatt, och därefter, alternativt imorgon, kan jag nog ge en grundläggande utvärdering utav knarket.

Tusen tack för dina snabba svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in