Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-19, 21:20
  #121
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceMeister
Fick hem en påse med 4-CL-iBF (från 24an).
Jag har tagit ca 100 mg nasalt men det svider som fan!
Tog nyss en bomb med 40-50 mg med. Men det känns inte som att ruset blommar ut ordentligt.
Någon som har tips för att boosta ruset eller effektivare intagningssätt?
Känns ju idiotiskt att ta hela påsen direkt!
Tacksam för svar!


Känns inte som en super fet produkt
Citera
2016-08-19, 23:25
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liteseg
Känns inte som en super fet produkt

Nej fan! Efter den här kvällen är jag fett besviken!
Påminner mer om Citodon än Fentanyl
Citera
2016-08-21, 20:01
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Snortar du en handfull tabbs? Eller käkar du dom?

Håller för övrigt helt med om Akrylen, det låg någon slags konstigt ångest i ruset.. man mådde liksom aldrig sådär helt underbart som man ska göra på opi's.

Jag tror jag och alla andra får den bieffekten för att vissa opiater går mer på serotoninet än andra, precis som att man kan få ångest om man tar en väldigt låg dos MDMA, med MDMA måste man över en viss tröskel och innan MDMA kickar in helt så upplever även många stark ångest, som bryts när serotoninet formligen flödar i hjärnan. Det är likadant får många som börjar med antidepp, då upplever många ångest de första veckorna. Att mixtra med serotoninsystemet verkar kunna skapa ångest. Kan inte se någon annan förklaring. Det är samma sak med dopamin, schizofreni har jag för mig bl.a. beror på för höga mängder dopamin i hjärnan. Så det är inte signalsubstanser som enbart får en att må bra. En bra opiat ska nog mest gå på endorfinsystemet, samt en del dopamin. Jag är dock ingen expert så ta inte mina teorier på för stort allvar.
Citera
2016-08-21, 20:05
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceMeister
Fick hem en påse med 4-CL-iBF (från 24an).
Jag har tagit ca 100 mg nasalt men det svider som fan!
Tog nyss en bomb med 40-50 mg med. Men det känns inte som att ruset blommar ut ordentligt.
Någon som har tips för att boosta ruset eller effektivare intagningssätt?
Känns ju idiotiskt att ta hela påsen direkt!
Tacksam för svar!

Akrylen var ju i princip verkningslös då man bombade, kanske är det samma sak med den här, och i princip alla andra opiater, att bomba heroin t.ex. är bland det dummaste man kan göra då en dos som varit riktigt stark nasalt (som också är ett rätt dåligt intagssätt vad gäller heroin) blir i princip verkningslös när man bombar den.

Dåligt om det är som någon sa, att man behöver ta mer för att få ett rus men att priserna är desamma.
Citera
2016-08-22, 15:46
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidote144
Akrylen var ju i princip verkningslös då man bombade, kanske är det samma sak med den här, och i princip alla andra opiater, att bomba heroin t.ex. är bland det dummaste man kan göra då en dos som varit riktigt stark nasalt (som också är ett rätt dåligt intagssätt vad gäller heroin) blir i princip verkningslös när man bombar den.

Dåligt om det är som någon sa, att man behöver ta mer för att få ett rus men att priserna är desamma.

Enligt min egen erfaranehet tyckte jag att 4-Cl-iBF var nästintill verkningslös vid andra administrationssätt än rökning! Anser det ej vara värt att använda den på annat sätt.
Effektmässigt skulle jag säga att potensen samt effekten påminner om den från man får av 4-meo-BF vid rökning. Denna är dessutom något svagare än ovanstående.

Mvh
Xtc
Citera
2016-08-22, 20:20
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtcoverdrive
Enligt min egen erfaranehet tyckte jag att 4-Cl-iBF var nästintill verkningslös vid andra administrationssätt än rökning! Anser det ej vara värt att använda den på annat sätt.
Effektmässigt skulle jag säga att potensen samt effekten påminner om den från man får av 4-meo-BF vid rökning. Denna är dessutom något svagare än ovanstående.

Mvh
Xtc

Okej, och detta är produkten The-Smack m.fl. säljer? Synd, någon sa dock att den var bättre. Har du tolerans?
Citera
2016-08-23, 13:38
  #127
Medlem
Solituders avatar
Fick hem 500 mg för någon timme sedan. Drog ett par linor, svider bra skönt, men inte något rus direkt. Har iofs kört akrylfenta innan som är potentare. Det tog däremot bort absen från akrylfentanylen. Eftersom den ska vara vattenlöslig löste jag upp hälften i en gammal nässpraysflaska med vatten. Verkar lösa sig helt okej och jag mår helt Ok. Dock inget jag rekommenderar er som kört akrylfenta osv innan.. Men absen är borta vilket är skönt. Beställde från 24an.
Citera
2016-08-23, 13:59
  #128
Medlem
Solituders avatar
I.o.m att dom är vattenlösliga borde dom ju gå att skjuta. Har så jävla svårt att hitta vener, funkar intramuskulärt tro? Har kört IM med både sub o benso förut.
Citera
2016-08-23, 14:18
  #129
Bannlyst
Den är skit. Jag har knappt någon och köpte den när acryl fanns. Hände inget ting. Så spara era pengar till det kommer nått vettigt. Jag hade gått på subb under tiden vilket ja gör oxå. Fast vet ett place som har acryl i droppar man droppar på ett pix sen låter det torka. Sen drar man de i snoken. 2droppar är 0,78mg rätt ok.
Citera
2016-08-23, 16:50
  #130
Medlem
käkmuskelns avatar
Jag gillar IBF! Toppade nyss 120 oxy med fyra IBFsprut - blev rätt kul.
Citera
2016-08-23, 16:58
  #131
Medlem
Inga fler rökrapporter här? 24an har ju nånting som heter 4f-IBF som är i freebase. Är jävligt sugen att prova röka denna, det är flera st som har sagt att det är bland de bästa dom har provat.

Fortfarande inte särskilt dospotent verkar de som, då man har hört att de ska krävas ca 100mg för att bli skön.
Citera
2016-08-24, 17:39
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidote144
Okej, och detta är produkten The-Smack m.fl. säljer? Synd, någon sa dock att den var bättre. Har du tolerans?

The Smack kom ut med helt ny idag.Testat och tycker den är väldigt bra. Men som med allt försiktig i början vänner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in