Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-03, 08:33
  #109
Medlem
Först en fråga till moderatorn som slagit ihop tråden om TS nya iBF-analog med tråden om 4-CL-iBF. Är du verkligen säker på att de är samma substans? Om inte så kommer denna tråd att lusas ner med inlägg som inte hör hemma här. Folk riskerar att få felaktig information om dödliga substanser. Ganska allvarligt.

TS nya iBF-analog skulle väl lika gärna kunna vara 4F-iBF eller någon helt ny okänd?

Angående TS nya iBF-analog och 4F-iBF så finns det ett intressant inlägg på Reddit och Bluelight som kan förklara en del gällande att man inte känner något rus eller eufori med TS nya iBF-analog. Det behöver inte vara för att den är svagt doserad, det kan lika gärna vara så att just denna analog inte ger just den effekten. Själva dosen kan ändå vara väldigt stark och att börjar man öka dosen/överdosera kan det få dödliga effekter. I inlägget så beskrivs 4F-iBF som starkare än Furanylfentanyl som många här anser var det mest potenta vi sett hittills.

Citera
2016-08-05, 10:48
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Någon som vet? Måste ha svar snabbt. funkar oralt, nasalt intag?

Lägg upp ca 80 mg (om tollerans finns) i en lina, och dra nasalt. Funkar utmärkt.
Citera
2016-08-05, 10:53
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Det här känns väl ändå som fel tråd att diskutera TS IBF analog då deras antagligen inte är 4-CL-IBF som tråden ursprungligen handlade, eller?

Och on topic (om TS IBF analog):
Detta är alltså ingen vettig ersättare till akrylen? Tiodubbla dosen sa någon, det tycker jag (som ej testat substansen) låter lite väl farligt. Kanske dubbla dosen?

Det skulle ju vara träligt om den inte kan ersätta akrylfenta

Kanske har ni som testat byggt upp en satans tolerans från akrylen och det är därför denna inte är en hit?

Om denna inte är värdig uppföljare till akrylen så gör det iaf att jag lättare kan sluta med opi helt då denna inte kommer locka min beroendegen så mycket. Jag är nämligen på väg att gå CT/snabb nedtrappning efter att ha använt skrylfenta nästan dagligen i 4 månader. Det är inte längre värt det då min tolerans är totalt störd (1-1,5 flaska kan gå åt på en dag bara för att hålla AT borta, med inget eller absolut minimalt rus). Så jag måste sluta.


Helt rätt! Fel tråd för TS " IBF analog ". 4-CL-IBF säljs i påsar om minimum 500 mg. TS flaska innehåller 25 mg. Har otroligt svårt att tro det är samma substans. Jag tror heller inte att det är 4f-ibf heller. För den såldes också i pulver form i gram klassen.

För övrigt så tycker jag 4-CL-IBF funkade utmärkt i doser om 80-100 mg nasalt. En 500 mg påse räckte längre än en flaska akryl. Har gjort ett inlägg om den, dock i fel forum (4f-ibf) men gjort en tillrätta visning om att inlägget handlar om 4-CL-IBF
Citera
2016-08-17, 14:36
  #112
Medlem
Shurda14s avatar
Står och svajjar mellan denna och TS analog, då denna finns på 24an som pulvet så är min fråga följande, om man skulle vilja göra en nässpray av denna vilken blandning är att föredra?
En potent blandning då.

Edit, såg nu att det ej fanns i lager så nevermind.
Citera
2016-08-18, 16:07
  #113
Medlem
Så denna är inget att ha?
Citera
2016-08-18, 16:36
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-spaceglasses
Så denna är inget att ha?

Tyckte TT's tabs iaf var riktigt jävla nice! Visst behövde man dra i sig en handfull men ruset är bra mycket bättre än akrylen som jag aldrig gillade överhuvudtaget. Var inte ens ett rus i klass med en riktigt svag opioid, plus en jävla massa ångest till det. Och det känns inte som om man leker med döden heller.
Citera
2016-08-18, 16:50
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenkattenhunden
Tyckte TT's tabs iaf var riktigt jävla nice! Visst behövde man dra i sig en handfull men ruset är bra mycket bättre än akrylen som jag aldrig gillade överhuvudtaget. Var inte ens ett rus i klass med en riktigt svag opioid, plus en jävla massa ångest till det. Och det känns inte som om man leker med döden heller.

Snortar du en handfull tabbs? Eller käkar du dom?

Håller för övrigt helt med om Akrylen, det låg någon slags konstigt ångest i ruset.. man mådde liksom aldrig sådär helt underbart som man ska göra på opi's.
Citera
2016-08-18, 17:23
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Snortar du en handfull tabbs? Eller käkar du dom?

Håller för övrigt helt med om Akrylen, det låg någon slags konstigt ångest i ruset.. man mådde liksom aldrig sådär helt underbart som man ska göra på opi's.

Ätit tre och snortat 8 stycken bara senaste två timmarna. Ingen tolerans. Känner mig bara hur bra som helst. Känns inte alls som att det är någon fara, eller att jag är nära på att dö - som efter några sprut av akryl. Totalt spolade jag ner fyra flaskor akryl i toan, men denna kan jag lätt tänka mig att införskaffa fler av.
__________________
Senast redigerad av kattenkattenhunden 2016-08-18 kl. 17:25.
Citera
2016-08-18, 17:30
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenkattenhunden
Ätit tre och snortat 8 stycken bara senaste två timmarna. Ingen tolerans. Känner mig bara hur bra som helst. Känns inte alls som att det är någon fara, eller att jag är nära på att dö - som efter några sprut av akryl. Totalt spolade jag ner fyra flaskor akryl i toan, men denna kan jag lätt tänka mig att införskaffa fler av.

De låter lovande! Ska nog ta och införskaffa lite tabbar, alt spray.
Citera
2016-08-18, 17:34
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
De låter lovande! Ska nog ta och införskaffa lite tabbar, alt spray.

Enda nackdelen jag kan komma på är att denna är bra mycket dyrare än akrylen, då det krävs flera tabbar för ett bra rus, där man på en enstaka tablett, till samma pris, fick flera rus med akrylen. Men på alla andra sätt så är denna klart bättre!
Citera
2016-08-19, 16:20
  #119
Medlem
Fick hem en påse med 4-CL-iBF (från 24an).
Jag har tagit ca 100 mg nasalt men det svider som fan!
Tog nyss en bomb med 40-50 mg med. Men det känns inte som att ruset blommar ut ordentligt.
Någon som har tips för att boosta ruset eller effektivare intagningssätt?
Känns ju idiotiskt att ta hela påsen direkt!
Tacksam för svar!
Citera
2016-08-19, 16:22
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtcoverdrive
Rekommenderar endast rökning av denna. Rustid skulle jag uppskatta till mellan 0,5-1,5h.

Om man röker detta.. Behövs det inte väldigt mycket då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in