Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 04:41
  #97
Medlem
Flaskpostenss avatar
Hur intar man detta pulver? Går det lösa i vatten och dricka eller ska man röka det? Hur isf?

Vill inte spruta.

Och hur vet man vad ca 100mg är? utan våg dvs.
Citera
2016-06-28, 11:15
  #98
Medlem
Flaskpostenss avatar
Fått hem 4-CL-iBF.HCL från 24an idag. Det är 500mg i pulverform. Ska man lösa 60-80mg i vatten och dricka det? Hur länge vara ruset?

MVH
Citera
2016-06-28, 13:07
  #99
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Fått hem 4-CL-iBF.HCL från 24an idag. Det är 500mg i pulverform. Ska man lösa 60-80mg i vatten och dricka det? Hur länge vara ruset?

MVH


Någon som vet? Måste ha svar snabbt. funkar oralt, nasalt intag?
Citera
2016-06-29, 10:48
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Någon som vet? Måste ha svar snabbt. funkar oralt, nasalt intag?

Rekommenderar endast rökning av denna. Rustid skulle jag uppskatta till mellan 0,5-1,5h.
__________________
Senast redigerad av xtcoverdrive 2016-06-29 kl. 10:55.
Citera
2016-07-31, 23:22
  #101
Bannlyst
IBF analog

Sökte men hittade ingen tråd.
Tänkte att denna tråd skulle handla om den nya sprayen TS har.
Någon som hunnit pröva den än? Om så är fallet hur verkar den i jämförelse med akrylfentan?

Finns det redan tråd så kasta, jag beklagar mig isf på förhand.
Citera
2016-08-01, 05:34
  #102
Medlem
Fordies avatar
Jag kom över en flaska - tänkte inte berätta hur var vem varför osv, ganka lätt att lssta ut själv antar jag.

Jag vet inte vilken blandning jag fick, det var absolut första batchen så skulle gissa 5-10mg/10ml.
Den var klen. Den höll mig frisk en hel dag utan akryl dock.
Mot kvällen började jag satsa på lite och tog som mest 2ml rakt av, cirka 4ml under en timme, då blev jag illamående och till slut spydde jag.
Sov jävla gott och var rätt bra välmående på den men kändes udda att slå i sig bara föratt kunna spy. Ungefär som stänga av telefon för att ringa ett samtal eller något.

Tror desvärre inte denna blir bättre än furalfentanyl eller akrylfentanyl men med en rejäldosökning kanske jag har fel. Man kan ju hoppas!

/Ford
Citera
2016-08-02, 13:41
  #103
Medlem
abasins avatar
Fick hem två flaskor av IBF-analogen som en viss shop har precis. Tycker att flaskorna verkar underdoserade - låg med full AT från akrylen och hittills har 3 sprut endast tagit bort symptomen på at, inte fått något rus. Återkommer efter att ha testat mer!
Citera
2016-08-02, 14:13
  #104
Medlem
Dexter007s avatar
Riktigt skräp, gick igenom två flaskor från TS på typ 7 timmar, ger ingenting i princip, dämpar eventuell at men inget mer. Loperamid funkar bättre i det syftet.
Citera
2016-08-02, 14:21
  #105
Medlem
abasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Riktigt skräp, gick igenom två flaskor från TS på typ 7 timmar, ger ingenting i princip, dämpar eventuell at men inget mer. Loperamid funkar bättre i det syftet.

Fan vad tråkigt att höra. Får väl vara glad att jag är frisk, antar jag. :/
Citera
2016-08-02, 15:30
  #106
Medlem
RapLifes avatar
Fick hem 2 flaskor från TS. Har väl tagit ca 15 spray, kliar lite i ansiktet och känner lite i ögonen så något är det väl.
Tiodubbla doseringen så har vi något här.
Citera
2016-08-02, 20:20
  #107
Medlem
HentaiMannens avatar
Det här känns väl ändå som fel tråd att diskutera TS IBF analog då deras antagligen inte är 4-CL-IBF som tråden ursprungligen handlade, eller?

Och on topic (om TS IBF analog):
Detta är alltså ingen vettig ersättare till akrylen? Tiodubbla dosen sa någon, det tycker jag (som ej testat substansen) låter lite väl farligt. Kanske dubbla dosen?

Det skulle ju vara träligt om den inte kan ersätta akrylfenta

Kanske har ni som testat byggt upp en satans tolerans från akrylen och det är därför denna inte är en hit?

Om denna inte är värdig uppföljare till akrylen så gör det iaf att jag lättare kan sluta med opi helt då denna inte kommer locka min beroendegen så mycket. Jag är nämligen på väg att gå CT/snabb nedtrappning efter att ha använt skrylfenta nästan dagligen i 4 månader. Det är inte längre värt det då min tolerans är totalt störd (1-1,5 flaska kan gå åt på en dag bara för att hålla AT borta, med inget eller absolut minimalt rus). Så jag måste sluta.
Citera
2016-08-02, 21:48
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Det här känns väl ändå som fel tråd att diskutera TS IBF analog då deras antagligen inte är 4-CL-IBF som tråden ursprungligen handlade, eller?

Och on topic (om TS IBF analog):
Detta är alltså ingen vettig ersättare till akrylen? Tiodubbla dosen sa någon, det tycker jag (som ej testat substansen) låter lite väl farligt. Kanske dubbla dosen?

Det skulle ju vara träligt om den inte kan ersätta akrylfenta

Kanske har ni som testat byggt upp en satans tolerans från akrylen och det är därför denna inte är en hit?

Om denna inte är värdig uppföljare till akrylen så gör det iaf att jag lättare kan sluta med opi helt då denna inte kommer locka min beroendegen så mycket. Jag är nämligen på väg att gå CT/snabb nedtrappning efter att ha använt skrylfenta nästan dagligen i 4 månader. Det är inte längre värt det då min tolerans är totalt störd (1-1,5 flaska kan gå åt på en dag bara för att hålla AT borta, med inget eller absolut minimalt rus). Så jag måste sluta.

Jag önskar dig ett stort lycka till med att sluta med akrylen. Den är tuff men någonting säger mig att du är van.

/C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in