Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-24, 17:42
  #133
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stesskode
The Smack kom ut med helt ny idag.Testat och tycker den är väldigt bra. Men som med allt försiktig i början vänner


Vad syftar du på då?
För jag när kikar in på ts så finns de nässpray cyclonfenta 100/10 eller tabbar ibf.

Oklart dock om det är 4cl-ibf eller 4f-ibf.
__________________
Senast redigerad av Shurda14 2016-08-24 kl. 17:56.
Citera
2016-08-24, 17:48
  #134
Medlem
500ghzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Vad syftar du på då?
För jag när kikar in på ts så finns de cyclonfenta 100/10 eller tabbar ibf.

Oklart dock om det är 4cl-ibf eller 4f-ibf.

Flaskorna är Cyclon & tabbarna är IBF -- Förhoppningsvis kommer det Cyclontabbar snart, gillar hellre piller :/
Citera
2016-08-24, 17:58
  #135
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 500ghz
Flaskorna är Cyclon & tabbarna är IBF -- Förhoppningsvis kommer det Cyclontabbar snart, gillar hellre piller :/

Ja så långt är jag med, men menar du att ts nya cyclon är bra eller att dom släppt ny batch av ibf tabbarna och att dom är bra?
Citera
2016-08-24, 18:02
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Ja så långt är jag med, men menar du att ts nya cyclon är bra eller att dom släppt ny batch av ibf tabbarna och att dom är bra?

TS nya spray är jättebra, har testat den och tycker den är minst lika bra som den innan ibf. Tabbarna är ibf än men kommer komma även nya av dessa. Vanliga varningen men TA det lugnt där ute avvakta hellre en kvart för länge 😉
Citera
2016-08-24, 18:17
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Vad syftar du på då?
För jag när kikar in på ts så finns de nässpray cyclonfenta 100/10 eller tabbar ibf.

Oklart dock om det är 4cl-ibf eller 4f-ibf.

På spray. Den är väldigt bra. För mig som tar det för värk med dessutom så kan jag säga att den tar bort ryggsmärtorna kanon.
Citera
2016-08-27, 01:07
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidote144
Okej, och detta är produkten The-Smack m.fl. säljer? Synd, någon sa dock att den var bättre. Har du tolerans?

TS har aldrig haft försäljning av 4-Cl-iBF. Mer än så vill jag inte uttala mig om deras produkter då de säkerligen har en anledning till varför de väljer att endast benämna produkten "iBF-analog".

Jag har hög tolerans.
Har under en period testat 4f-iBF, och det är en väldigt bra och potent fentanyl-analog. Dock har jag bara rökt den i ren form (alltså ej från spray).
Akrylf. har en förmåga att blockera effekten av de flesta opiater, varför jag tror att många som varit med på det tåget varit snabba att förkasta den.
Dock är ruset mycket annorlunda mot vad man kanske annars är van vid. Tog ett tag innan jag började se charmen. Den är faktiskt uppe på tavlan för eventuellt framtida medicinsk användning.
__________________
Senast redigerad av xtcoverdrive 2016-08-27 kl. 01:18. Anledning: Komplettering av inlägg
Citera
2016-08-28, 08:39
  #139
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtcoverdrive
Akrylf. har en förmåga att blockera effekten av de flesta opiater, varför jag tror att många som varit med på det tåget varit snabba att förkasta den.
Dock är ruset mycket annorlunda mot vad man kanske annars är van vid. Tog ett tag innan jag började se charmen. Den är faktiskt uppe på tavlan för eventuellt framtida medicinsk användning.

Det låter rimligt, körde också en sån flaska och kände potentialen men långt ifrån akrylen därför avrådde jag folk att köpa den men nu när du säger det så tror jag akrylen spelade in ganska mycket.

Intressant att den uppe för medicinsk användning, har du nån källa på det?
Citera
2016-09-18, 16:52
  #140
Medlem
Solituders avatar
Är det bara jag eller är det ts's IBF analog 2mg gröna tabbar heeeeeeeeeeeeelt värdelösa?
Tagit uppemot 8mg helt utan effekt. Då har jag både provat sublingualt och nasalt.


Dom har många olika typer av sprayer nu? Vilken rekommenderas hetast?
Citera
2016-09-24, 17:31
  #141
Medlem
Solituders avatar
Rekommenderar iallafall inte dom gröna tabbarna. Helt värdelösa, så folket vet. Inte ens efter 10 st fick man någon som helst effekt.
Citera
2016-09-30, 11:07
  #142
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Rekommenderar iallafall inte dom gröna tabbarna. Helt värdelösa, så folket vet. Inte ens efter 10 st fick man någon som helst effekt.

Tror att TS lyssnat på din kritik.
De har 5 dubblat dosen nu.

Kanske de fungerar nu?
Citera
2016-10-25, 11:40
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
I.o.m att dom är vattenlösliga borde dom ju gå att skjuta. Har så jävla svårt att hitta vener, funkar intramuskulärt tro? Har kört IM med både sub o benso förut.


Slå i ljumsken, gigantisk ven där, funkar hur länge som helst använt dne i flera år, annars gå på halsen inget jag rekomenderar men vener det har du, jag har jätte jätte svårt o hitta vener, hittar jag en så funkar den typ 1-2 ggr dom är så slutkörda, men ljumsken brukar funka bra även halsen trots att den är sönderkörd
Citera
2016-10-25, 18:17
  #144
Medlem
Hur mycke tror ni det krävs för att det ska slå över metadonet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in