Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-02, 06:00
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Hur kan du ifrgastta klla nr den bestr av bilder frn demonstrationen i frga, jag kan frst om du ifrgastter om personerna r maskerade i den bemrkelsen som jag pstr, men att kllan ifrgastts kan jag inte riktigt frst eller hur det pverkar min kllkritik.

Denne man;

(FB) Hgerextremist gripen med brandbomber. 1 aug och 28 november

N*clas Ljung*rantz
Det r naturligtvis en generalisering frn min sida, men inte utan skl. Det r allmnt knt att gammelmedia inte r objektiva i sin bevakning av s kallad "nazism".

Lnken gick till din egen kommentar och dr fanns inga bilder. Men det var lika bra det d mitt intresse r ganska lgt.
Citera
2016-12-02, 09:36
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Det r naturligtvis en generalisering frn min sida, men inte utan skl. Det r allmnt knt att gammelmedia inte r objektiva i sin bevakning av s kallad "nazism".

Lnken gick till din egen kommentar och dr fanns inga bilder. Men det var lika bra det d mitt intresse r ganska lgt.

Fast bilderna kommer inte frn "gammelmedia" och det vi diskuterar r huruvida personerna anses vara maskerad eller "frusna", s att ifrgastta bilder blir drfr konstigt om du sledes inte menar att de r redigerade p ngot stt.

Frgan var allts om du ville ha bild p personen i ngot inlgg tidigare, du frgade du p vem och jag lnkade till trden som berr den personen.
Citera
2016-12-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Bemt det jag skrev istllet, retarderade faecesmumsande kackeljns, och hll dig till topic. Sen kan du lsa p om Oswald Spengler och det han skrev.
Hur bemter man klockrena dumheter?
Citera
2016-12-03, 07:13
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Fast bilderna kommer inte frn "gammelmedia" och det vi diskuterar r huruvida personerna anses vara maskerad eller "frusna", s att ifrgastta bilder blir drfr konstigt om du sledes inte menar att de r redigerade p ngot stt.

Frgan var allts om du ville ha bild p personen i ngot inlgg tidigare, du frgade du p vem och jag lnkade till trden som berr den personen.
Hela artikeln, inklusive bilder, r inget annat n en Stasikampanj i syfte att svartmla fiender till makten. Man br ha hela bilden klar fr sig innan man drar ngra slutsatser.

Saken behver inte vara antingen eller, somliga frs och somliga var maskerade. Det r din sjukliga bjelse fr "maskeringen" som tilldragit sig mitt intresse.
Citera
2016-12-03, 10:59
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Hela artikeln, inklusive bilder, r inget annat n en Stasikampanj i syfte att svartmla fiender till makten. Man br ha hela bilden klar fr sig innan man drar ngra slutsatser.

Saken behver inte vara antingen eller, somliga frs och somliga var maskerade. Det r din sjukliga bjelse fr "maskeringen" som tilldragit sig mitt intresse.

Jas? Utveckla grna, det r offentliga handlingar att mannen r misstnkt fr brotten, frstr inte direkt hur man frsker svartmla.
Citera
2016-12-04, 07:56
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Jas? Utveckla grna, det r offentliga handlingar att mannen r misstnkt fr brotten, frstr inte direkt hur man frsker svartmla.
Du frstr inte varfr etablissemangets media svartmlar nationalism???
Citera
2016-12-04, 08:37
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Du frstr inte varfr etablissemangets media svartmlar nationalism???

Jag frstr varfr det ger rum och varfr du anser det vara s, jag frstr dremot inte hur man gjort det i detta fall. Du missfrstr ovanligt ofta.

Jag skriver;

Citat:
[...]frstr inte direkt hur man frsker svartmla.

Jag ifrgastter sledes inte varfr, utan frgar dig hur, allts syftandes p i det fallet jag hnvisade till, som sagt, du r bra p att missfrst alternativt dlig p att frst.
Senast redigerad av wurhan 2016-12-04 kl. 08:40.
Citera
2016-12-04, 09:32
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Jag frstr varfr det ger rum och varfr du anser det vara s, jag frstr dremot inte hur man gjort det i detta fall. Du missfrstr ovanligt ofta.

Jag skriver;

Jag ifrgastter sledes inte varfr, utan frgar dig hur, allts syftandes p i det fallet jag hnvisade till, som sagt, du r bra p att missfrst alternativt dlig p att frst.
Inte alls. Du frsker bara dlja ett faktum.
Citera
2016-12-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Hur kan hbtqtnk vara ett hot mot civilisationen?
HBTQ-tnk skapar inga barn. Skall det vara s svrt.
Citera
2016-12-10, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
HBTQ-tnk skapar inga barn. Skall det vara s svrt.

Exakt. Det finns en tanke med HBTQ-rrelsen. Inte fan bryr sig (((finansrvarna))) om homosexuella personer. Utan dessa anvnds som ett vapen mot vita europeiska nationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in