2016-10-01, 19:04
Medlem
Jan66s avatar
Jag kollade p Ami Horowich Facebooksida att han hade ett inslag igr om sitt besk i Sverige avseende integration.
I inslaget p Fox hpnar programledaren ver att Sverige har ftt omrden dit inte ens Polisen gr
utan frstrkning !

Ami berttar om att han blev verfallen av 5 personer nr reportageteamet skulle filma.
Han ska lgga ut den filmen sger han i intervjun.

http://video.foxbusiness.com/v/51491...#sp=show-clips
Senast redigerad av Jan66 2016-10-01 kl. 19:25.
Citera
2016-10-01, 19:09
Medlem
Mad monks avatar
Sna omrden finns ven i USA men visst r det pinsamt att det r s. Speciellt i ett land som ltsas vara vrldens frebild.
Citera
2016-10-01, 19:12
Medlem
Jan66s avatar
Jo, men det r att det frekommer i SVERIGE som frvnar dem

Dessutom har ju USA en annan historia med problemen med vissa grupper.
De svarta knner sig fortfarande frtryckta sedan slaveritiden och knner hat mot de vita.

I Sverige har vi istllet tagit emot FLYKTINGAR och frskt hjlpa dom p alla stt.
Citera
2016-10-01, 19:23
Medlem
Borgarbohemens avatar
Bullshit! Det finns inga "no go zones" i Sverige. Sverige r ett lugnt och demokratiskt land. Herregud vad mnniskor saknar perspektiv p saker och ting.
Citera
2016-10-01, 19:42
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen
Bullshit! Det finns inga "no go zones" i Sverige. Sverige r ett lugnt och demokratiskt land. Herregud vad mnniskor saknar perspektiv p saker och ting.

Tyvrr tror jag att omvrlden r mer intresserade av det reellt existerande, fysiska Sverige, med de stndiga attackerna mot ambulanser och ambulansfrare, mot polisen och mot var tredje brandman under frra ret. Jag menar det verkliga Sverige dr stderna brinner varje dag och dr antalet skolbrnder r extremt vanligare n ngon annanstans p jorden. Av taharrushens, gruppvldtkternas och vldtktsepidemins Sverige. Jag r rtt sker p att ingen utomstende bryr sig ett skit om det fantiserade Sverige som du och de andra svenska idioterna yrar om. Den finns bara i era huvuden och r drfr bara av intresse fr er sjlva. Om du hade sett intervjun, s hade du mrkt att dokumentrfilmaren talade om just svenskar som du.
Citera
2016-10-01, 19:52
Medlem
Hehe, tja vad ska man sg....att det r bra att f insikt i vad andra lnders journalister ser !

Intervjuaren - What does the swedes like it ?

Reportern - They cant talk about it, if you do...youre a rasist

Intervjuaren - Ohh my god lord !!!
Citera
2016-10-01, 19:52
Medlem
Borgarbohemens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Tyvrr tror jag att omvrlden r mer intresserade av det reellt existerande, fysiska Sverige, med de stndiga attackerna mot ambulanser och ambulansfrare, mot polisen och mot var tredje brandman under frra ret. Jag menar det verkliga Sverige dr stderna brinner varje dag och dr antalet skolbrnder r extremt vanligare n ngon annanstans p jorden. Av taharrushens, gruppvldtkternas och vldtktsepidemins Sverige. Jag r rtt sker p att ingen utomstende bryr sig ett skit om det fantiserade Sverige som du och de andra svenska idioterna yrar om. Den finns bara i era huvuden och r drfr bara av intresse fr er sjlva. Om du hade sett intervjun, s hade du mrkt att dokumentrfilmaren talade om just svenskar som du.
Du pratar om storstadsproblem. Det r inte s att vissa delar av landet r kontrollerade av ligor eller kriminella. Get real.
Citera
2016-10-01, 19:59
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Du pratar om storstadsproblem. Det r inte s att vissa delar av landet r kontrollerade av ligor eller kriminella. Get real.

Eh jo det r exakt s det r.
Citera
2016-10-01, 20:06
Medlem
Citat:

Haha har du precis vaknat eller? Detta r inte bara ett storstadsproblem.
Citera
2016-10-01, 20:09
Medlem
Borgarbohemens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Haha har du precis vaknat eller? Detta r inte bara ett storstadsproblem.
Du menar att det brinner i Lnneberga?
Citera
2016-10-01, 20:13
Medlem
Utlndska media brjar nu intressera sig fr hur det ser ut i Sverige och alla vra no go zones
dr polisen och staten givit upp, och lter kriminella ligor st fr vldskapitalet.
Landet Sverige som med Wallstrm i spetsen kallar sig fr humanitr stormakt ,frmr inte
upprtthlla lag och ordning i sitt eget land . Ordet humanitr stormakt ekar allt tommare.
Citera
2016-10-01, 20:17
Medlem
Citat:

De verdriver nog med "No Go Zone", de syftar p stllen dr polisen inte kan gra nt. Se detta klipp frn 60 Minutes Australia nr de besker Rinkeby, dr polisen inte vgar flja med d det kan provocera folk...

Missa inte 6:00 i klippet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in