Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-13, 16:39
Medlem
Mad monks avatar
Självsanering?
Citera
2016-11-13, 17:00
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Frågan handlade om kyrkan.

Jaha, trodde du visste nåt. kyrkan är jag inte intresserad av
Citera
2016-11-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORJESUS
Jaha, trodde du visste nåt. kyrkan är jag inte intresserad av

Spelar ingen roll vad jag vet och inte vet.
Citera
2016-11-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Självsanering?

Beror på hur du ser på saken. Utveckla?
Citera
2016-11-13, 23:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Beror på hur du ser på saken. Utveckla?

Brottsling som skjuter en annan brottsling brukar man kalla självsanering.
Citera
2016-11-14, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Brottsling som skjuter en annan brottsling brukar man kalla självsanering.

Jag vet men vissa brukar använda det ordet när invandrare har ihjäl varandra. Var bara därför jag frågade!
Citera
2016-11-16, 02:47
Medlem
Jag kan säga till 200% att ingen av Lindströms bröderna har vart på nått polisförhör! Dom är inte inblandade i nått av det här som har hänt!!! Ni snackar bara en massa skit här inne! Allt ni gör är att spekulera tro döma och smutskasta folk! Lägg ut fakta i stället! Om du Richkid är så inne i allt detta så borde du veta så mycket mer och då inte lägga ut en massa skitsnack!
Citera
2016-11-16, 06:31
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAM016
Jag kan säga till 200% att ingen av Lindströms bröderna har vart på nått polisförhör! Dom är inte inblandade i nått av det här som har hänt!!! Ni snackar bara en massa skit här inne! Allt ni gör är att spekulera tro döma och smutskasta folk! Lägg ut fakta i stället! Om du Richkid är så inne i allt detta så borde du veta så mycket mer och då inte lägga ut en massa skitsnack!
Fast som jag förstår så var det just Lindström som polisen slog stopp på vid Klostergatan/Törnerosgatan i den vita BMW. Folk har sett det med egna ögon. Sen om det har något med skjutningen i Årby att göra vet jag inte.
Nu är du ju på Flashback, ett forum som är till för just spekulationer och yttrandefrihet så det är bara gilla läget!

Sen kan jag hålla med dig om Richkid. Där är det mycket snack och lite verkstad. H*n säger sig veta det mesta men har inte tillfört ett dugg i någon tråd vilket får mig att tvivla. Om man inte öppnar käften och "pratar" på fb så kan man lika gärna hålla käften. Det duger liksom inte med en användare så ropar: "jag vet men jag tänker inte säga något"!
Citera
2016-11-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CAM016

Vad har jag sagt som är skit snack? Kan du säga? Eller är du nervös för jag vet allt?
Citera
2016-11-19, 09:43
Medlem
Citat:
Vad har jag sagt som är skit snack? Kan du säga? Eller är du nervös för jag vet allt?
Om du ens vet något, varför då inte dela med dig? Eller är du en sån där som tror att du är polare med alla i orten men ingen av dem hör av sig till dig. 😂
Citera
2016-12-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Om du ens vet något, varför då inte dela med dig? Eller är du en sån där som tror att du är polare med alla i orten men ingen av dem hör av sig till dig. 😂

Kan ju säga direkt att lindströms bröderna inte är inblandade i dödsskjutningen.
Vill minnas att Ra*ner sitter inne fortfarande samt att Ri*u ligger lågt tills hans bror kommer ut. Ri*u håller sig alltid sig i skinnet när brodern sitter inlåst men direkt han kommer ut så ballar Ri*u ur totalt..
Dom resterande bröderna är väl döda?
Citera
2016-12-19, 11:00
Medlem
shorty81s avatar
Citat:

Det bara finns en av bröderna kvar , vad har du för bevis gojan nåjan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in