Det som aldrig slutar att gäcka mig, det är hur allt det här ser ut från deras perspektiv, jag skulle kunna ge en kroppsdel för att få veta. Alltså om de bara är dumma, i bemärkelsen tröga alltså, eller om de positionerar sig för personlig vinning!
Varken eller.
De ser sin sak som "schysst" och använder därmed alla till buds stående medel för att "besegra" debattmotståndare.
Fanatiker med stort F.
Alla mina facebookvänner är medlemmar i gruppen, men ingen av dem deltar i deras aktioner.
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Låt oss säga att jag sitter ner med Mina i ett lugnt rum och resonerar utan distraktion, hon skulle garanterat ha en passivt aggressiv ton mot mig,
No, she wouldn't.
Mina är en luttrad journalist som har MER medieträning än vad JAG har (and I am really very fucking good at killing trolls!), varpå hon troligtvis skulle trolla dig till helvetet och tillbaks innan du ens insett att du blivit trollad av Mina JÄHvlar.
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Haha, den där "no more tjafs",
...Have been sent to HELL, and seems to prefer to stay there, rather than to take the debate on Flashback...
Det vore trevligt om fler JÄHvlar kunde komma till denna tråd, lära sig av tidigare debattörers misstag, och skärpa upp sig till att kunna genomföra en Geniun JÄHvlig trollning av denna tråd.
I nuläget så bjuder JÄHvulen på en mindre utmaning än vad forumets rysstroll gör, och det är sorgligt, då rysstrollens inlägg härstammar från 60-talets infokrigsteknik.
I korthet, jag är besviken på JÄHvulen.
Senast redigerad av Trolltestet 2017-01-21 kl. 01:09.
JÄH måste ju vara den minst energikrävande sortens aktivism man kan hålla på med. Man kutar in i seriösa diskussioner och spottar ur nån floskel som typ "Alla människor är värda lika mkt" eller "Åh så mkt hat mitt hjärta blöder", avslutar med #jagärhär och kutar ut igen. Man är lika nyttig som ett klistermärke
JÄH måste ju vara den minst energikrävande sortens aktivism man kan hålla på med.
No Shit...
Jag har 60 tusen valida mailadresser på en disk, där samtliga mottagare TROR på mig. Det enda jag behöver göra för att lösa mina nuvarande och framtida ekonomiska problem är att be dessa 60 tusen personer att donera en hundring var.
I won't do that, though.
Iaf inte förrän jag har ett projekt på G som jag VET (kan GARANTERA) kommer att generera välgång för Sverige som land.
So far, I'm not even close to achieving such a goal...
Mina Dennert luktar, utifrån dessa premisser, JÄHvligt illa, i min personliga lilla sfär av Schizotypisk Rättfärdighetskänsla!
Det är lätt att bli hög på makt, men vad Mina JÄHvlar har kvar att lära sig, är att man kan få en betydligt större "high" på att idka Återhållsamhet (åh herregud, är jag Religiös nu?)
Citat:
Ursprungligen postat av tarmpaj
Man kutar in i seriösa diskussioner och spottar ur nån floskel som typ "Alla människor är värda lika mkt" eller "Åh så mkt hat mitt hjärta blöder", avslutar med #jagärhär och kutar ut igen. Man är lika nyttig som ett klistermärke
Ett flertal medier har gjorts medvetna om detta under JÄHvulens tid på denna jord, och "under bordet" förekommer redan nu diskussioner om möjligheter till mass-ban's på Facebook, där fokus ligger på att blockera hela GRUPPER snarare än individer.
JÄHvulens närvaro ställer hela den fria debattens existens på sin spets, eftersom dess warp'ade "user statistics" omöjliggör lönsamhet via annonsförsäljning på siter som t ex Facebook.
Redan NU kan vi observera att Facebook har problem med lönsamheten.
Antalet blufföretag och scammers som släpps in i deras annonsmatris är alarmerande högt.
(one of them even made the unforgivable mistake of BLOCKING me from commeting on their ads... Ooooo, I shall dearly enjoy their total destruction!)
KKND FTW!
Dom märks mindre och mindre på facebook tycker jag också. Kan det vara så att dom gör sina aktioner på mindre kända sidor?. Jag brukar mest kolla mainstream + Fria tider när jag är på fb.
Nu är det mest dom enskilda inbitna jäh:are som kör sitt eget race och dom flesta av dessa ensamvargar lägger mycket av sin tid på Fria Tider.
Jag saknar Morgonrodnads bevakning. Vart har den tagit vägen? har han blivit avslöjad och exkommunicerad kanske ?
Senast redigerad av Koyak 2017-01-21 kl. 14:49.
Dom märks mindre och mindre på facebook tycker jag också. Kan det vara så att dom gör sina aktioner på mindre kända sidor?. Jag brukar mest kolla mainstream + Fria tider när jag är på fb.
Nu är det mest dom enskilda inbitna jäh:are som kör sitt eget race och dom flesta av dessa ensamvargar lägger mycket av sin tid på Fria Tider.
Jag saknar Morgonrodnads bevakning. Vart har den tagit vägen? har han blivit avslöjad och exkommunicerad kanske ?
De finns där. Dock har de väl kommit på att taggen #jäh:are är mindre bra. Så de använder denna lite mindre.
Har stött på dessa troll lite här och var på Fejsan. Noll verklighetsuppfattning. Märkt att Fria Tiders Facecrookgrupp har blivit särskillt drabbat.
Ja det är verkligen stamsidan för dom mest inbitna jäh:arna, dom som kommenterar på varenda artikel och nästan varenda kommentar under den. Men det är nästan aldrig en stor aktion mot sidan längre.
Har dom förstått att det är en lönlös kamp dom försöker köra mot Fria Tider? Kanske.
Ja det är verkligen stamsidan för dom mest inbitna jäh:arna, dom som kommenterar på varenda artikel och nästan varenda kommentar under den. Men det är nästan aldrig en stor aktion mot sidan längre.
Har dom förstått att det är en lönlös kamp dom försöker köra mot Fria Tider? Kanske.
Problemet som jag ser det är att dom ofta får onormalt många likes. Känns som att dom är rätt bra på att mobilisera sig. Nästan så att man tror att dom är betalda.
Problemet som jag ser det är att dom ofta får onormalt många likes. Känns som att dom är rätt bra på att mobilisera sig. Nästan så att man tror att dom är betalda.
Hej på er ! I de senaste inläggen tycks ni tala om min medverkan på Fria Tiders kommentarsfält.
Jag är varken betald eller ingår i en konspiration. Jag reagerar och agerar utifrån mina egna värderingar och övertygelse.
Hej på er ! I de senaste inläggen tycks ni tala om min medverkan på Fria Tiders kommentarsfält.
Jag är varken betald eller ingår i en konspiration. Jag reagerar och agerar utifrån mina egna värderingar och övertygelse.
Med Vänlig Hälsning
Ulrika
#jagärhär
Fast nu upprepar du exakt allt som ljugmedia spyr ut varje dag. Du har inga egna åsikter utan låter dig styras som ett duktigt litet får. Glöm inte att även de nyttigaste fåren slaktas.
Att du inte ingår i en konspiration råder det inga tvivel om då du är alldeles för svagsinnad för detta men att du får några kronor per PK-inlägg ser jag som mer troligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!